Dlaczego lekarze nie informuja pacjentow???

81. Data: 2005-12-06 09:05:27

Temat: Re: Dlaczego lekarze nie informuja pacjentow???
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Dec 2005 09:28:42 +0100, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> No to patolog miał rację jak zwykle ;-)

Taaak:)

To mi przypomina tą hostoryjkę o tym, jak poszli na polowanie pediatra,
bodaj psychiatra, chirurg i patomorfolog.

Psy idą, szczekają, z chaszczy podrywa się coś - psychiatra podrywa
dwururę do ramienia, ale nagle przez jego głowę przebiega myśl: A czy ja
na pewno wiem, że to kaczka jest? A jeśli mam omamy, a to zupełnie co
innego?... I co z poczuciem winy?... A w tym czasie kaczka odleciała i
po ptakach.

Następne ptaki podrywają się do lotu, pediatra podrywa rurę do ramienia
i nagle przez jego głowę przebiega myśl:
- A jeśli ta kaczka ma dzieci?...
I znów kaczka odleciała, a pediatra został w rozterkach.

Psy nadal buszują, coś podrywa się do lotu; chirurg porywa strzelbę do
ramienia, strzela, coś pada na ziemię. Chirurg nonszalanckim gestem
odwiesza broń na ramię i niedbale machając ręką w stronę patomorfologa
mówi:
- Pan pójdzie i sprawdzi co ja ustrzeliłem...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)