Długopis na jasnej tapicerce ze skóry - czym zmyć?

1. Data: 2008-10-30 08:07:37

Temat: Długopis na jasnej tapicerce ze skóry - czym zmyć?
Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może ktoś ma jakiś patent lub potrafi wskazać co z tym dziełem 1,5 latka
zrobić ? ;-) Nowe kupić - odpada ;-(
Muszę "naprawiać". Poproszę o oradę.

Tata

2. Data: 2008-10-30 08:43:32

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:
> Witam,
> Może ktoś ma jakiś patent lub potrafi wskazać co z tym dziełem 1,5 latka
> zrobić ? ;-) Nowe kupić - odpada ;-(
> Muszę "naprawiać". Poproszę o oradę.

Próbowałeś chusteczkami nawilżanymi dla dzieci?

Ania

3. Data: 2008-10-30 08:47:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Może ktoś ma jakiś patent lub potrafi wskazać co z tym dziełem 1,5 latka
> zrobić ? ;-) Nowe kupić - odpada ;-(
> Muszę "naprawiać". Poproszę o oradę.
>
> Tata

Alkohol etylowy lub izopropylowy (zmywacz do drukarek). Trzeba tylko
zapewnić sobie materiał wchłaniający (suche chusteczki), abu nie rozmazać
plamy. Robić to bardzo ostrożnie, aby zamiast kreski z długopisu nie miec
dużej odbarwionej plamy...

4. Data: 2008-10-30 09:55:20

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Może ktoś ma jakiś patent lub potrafi wskazać co z tym dziełem 1,5 latka

Tusz z długopisu zawsze spirytusem.

P.

5. Data: 2008-10-30 18:08:19

Od: "daro" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tusz z długopisu zawsze spirytusem.

A ja tu kiedyś pytałem i doradzono mi ACETON. Pożyczyłem od żony zmywacz do
paznokci i kanapa nówka.
--
d.

6. Data: 2008-10-30 18:36:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daro" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja tu kiedyś pytałem i doradzono mi ACETON. Pożyczyłem od żony zmywacz
do
> paznokci i kanapa nówka.

Wszystko zależy od tuszu...

7. Data: 2008-10-30 20:10:16

Od: "Witek" <q...@p...nospam..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Może ktoś ma jakiś patent lub potrafi wskazać co z tym dziełem 1,5 latka

spróbuj cifem, u mnie podzialało choć bałem się o skórę, zwłaszcza że prawie
nówka.

pzdr

8. Data: 2008-10-30 22:03:40

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Mazakiem zamaluj albo postaw tam doniczkę

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

9. Data: 2008-10-31 08:56:42

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękna porada. Jeszcze lepiej CIF plus papier ścierny. Będzie nówka
zamszowa.
Jacek

10. Data: 2008-10-31 09:00:40

Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

2-izopropranol lub
spirytus salicylowy lub
spirytus rektyfikowany (ale to szkoda, oj szkoda) lub
aceton

zrób próbę na odporność lica skóry.

Można przerobić lodówkę pod zabudowę?
co
Mikrofalówka Bosch HMT8955 - czy tak ma działać?
Jak naprawić materac bonelowy?
rozdrabniacz do gałęzi stosowany jako wytwornica ścników koropodobnych