Można przerobić lodówkę pod zabudowę?

1. Data: 2008-10-30 02:22:13

Temat: Można przerobić lodówkę pod zabudowę?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Można przerobić lodówkę pod zabudowę? Jestem gotów np brutalnie postąpić z
drzwiami. A może wymiana drzwi na takie do zabudowy? Lodówka Bomann (RFN).

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2008-10-30 07:27:26

Temat: Re: Można przerobić lodówkę pod zabudowę?
Od: Karimba Subaluri <k...@b...fr> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Można przerobić lodówkę pod zabudowę? Jestem gotów np brutalnie postąpić
> z drzwiami. A może wymiana drzwi na takie do zabudowy? Lodówka Bomann
> (RFN).

To zależy jakie masz ręce, jak dwie lewe to nie można. Generalnie
promieniowanie jonizujące Ci nie grozi.
KS

3. Data: 2008-10-30 14:22:45

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karimba Subaluri" <k...@b...fr> napisał w wiadomości

> To zależy jakie masz ręce, jak dwie lewe to nie można. Generalnie
> promieniowanie jonizujące Ci nie grozi.
> KS

Np taki plan:
Piłą tarczową odcinam czołową blachę drzwi, ale zostawiam "kołnierz", z
którego po zagięciu powstanie mocowanie do płyty. Hebluję styropian, żeby z
łuku otrzymać płaską powierzchnię. Ubytki uzupełniam pianką poliuretanową.
Przyklejam płytę czołową na poliuretan i wkręcam wkręty. Na koniec maluję
antykorozyjnie i wykańczam białym silikonem.
Dobry plan?
Tylko nie wiem, czy zawiasów nie powinienem zamienić na takie dwuosiowe,
składające się w "Z"?

4. Data: 2008-10-30 14:30:49

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 15:22, Jan Werbiński <j...@j...com>
wrote:

> [...]
> łuku otrzymać płaską powierzchnię. Ubytki uzupełniam pianką poliuretanową.

Jeeezuuu, może zacznij od obejrzenia w sklepie, jak wyglądają lodówki
pod zabudowę (zwłaszcza jak są robione drzwi - potrzeba ekspozycja, w
której jest przykładowa zabudowa zrobiona), bo strasznie kombinujesz.
Jedyne, co tak naprawdę może być problemem, to rozmiar - musisz do
głebokości lodówki dodać te 2cm na drzwi zabudowy, jeśli Ci to nie
przeszkodzi w zlicowaniu lodówki z resztą zabudowy, to nie ma
problemu. Oczywiście trzeba pamiętać o świętym zastrzeżeniu: za
lodówką MUSI BYĆ!!!! pełny kanał obiegu powietrza zaczynający się od
kratki w cokole pod lodówką (ew. z boku), a kończący się tunelem
wychodzącym do góry przez dziurę w "suficie" zabudowy.
No i system łaczący drzwi lodówki z drzwiami zabudowy - kupić pewnie
się tego nie kupi, trzeba wyrzeźbić samemu, ale mechanicznie to
skomplikowane nie jest, nie powinno być problemu.

J.

5. Data: 2008-10-30 14:37:56

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-10-2008 o 15:30:49 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

> No i system łaczący drzwi lodówki z drzwiami zabudowy - kupić pewnie
> się tego nie kupi,

kilka lat temu widziałem cos takiego w sklepie. Nie było na sztywno
mocowane, ale z mozliwościa przesuwania sie drzwi wzgledem siebie

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.com Zwijasz? - www.zwijaj.pl

6. Data: 2008-10-30 14:44:53

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 15:37, lukas <l...@w...pl> wrote:

> kilka lat temu widziałem cos takiego w sklepie. Nie było na sztywno
> mocowane, ale z mozliwościa przesuwania sie drzwi wzgledem siebie

No bo tak to właśnie ma działać, ale widziałeś takie prowadnice do
kupienia solo, czy jako element w komplecie z fabrycznie
"zabudowywalną" lodówką?

J.

7. Data: 2008-10-30 15:17:11

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-10-2008 o 15:44:53 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

> No bo tak to właśnie ma działać, ale widziałeś takie prowadnice do
> kupienia solo, czy jako element w komplecie z fabrycznie
> "zabudowywalną" lodówką?

w sklepie z akcesoriami do mebli

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.com Zwijasz? - www.zwijaj.pl

co
Mikrofalówka Bosch HMT8955 - czy tak ma działać?
Jak naprawić materac bonelowy?
rozdrabniacz do gałęzi stosowany jako wytwornica ścników koropodobnych
Zabudowa balkonu (loggi)