Drużynowy się broni.?

następny post »
Data: 2003-03-26 20:39:23
Temat: Drużynowy się broni.?
Od: w...@p...onet.pl

Pytany, czy ma wrogów, którzy mogliby rozpowszechniać o nim fałszywe
informacje, stwierdził: - Są ludzie, którzy może są zazdrośni, że mi się
powiodło w życiu, więc może jakaś zawiść, ale absolutnie dla mnie
niezrozumiała. Nie urodziłem się kulawy ani z krzywym nosem, jestem
uśmiechnięty i mam bardzo pozytywny stosunek do życia. Byłem zawsze miłym,
sympatycznym facetem, przyjacielem i przede wszystkim pedagogiem.

http://www1.gazeta.pl/kraj/1093892,34317,1390503.htm
l?as=2&ias=2

Czy ON nie są uśmiechnieci i nie maja pozytywnego stosunku do życia?