Dzieci jedzą śmieci.

81. Data: 2011-01-05 12:52:59

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:21, Aicha pisze:

> To prawda. Młoda takie kebaby i tortille wsuwa bezresztkowo, chociaż w
> domu wyrzuca nielubiane warzywa z talerza :)

W ogóle tortilla to świetny wymysł. Można spróbować tam przemycić nawet
cebulkę. ;)

Ewa

82. Data: 2011-01-05 12:55:43

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:42, Ikselka pisze:

> Proszę, wielbicielko buły.

:)
Jeśli Twoje wszystkie interpretacje są analogiczne, to pogratulować
celności :D
--
BBjk

83. Data: 2011-01-05 12:57:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:52, medea pisze:

> W ogóle tortilla to świetny wymysł. Można spróbować tam przemycić nawet
> cebulkę. ;)

Nie no... na szczęście cebula jest akceptowalna w każdej postaci.
Natomiast brat z żoną nie lubią i robimy różne eksperymenty, żeby
bratanicę przekonać ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

84. Data: 2011-01-05 12:57:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 13:52:59 +0100, medea napisał(a):

> W ogóle tortilla to świetny wymysł. Można spróbować tam przemycić nawet
> cebulkę. ;)

Moje dziewczyny surową cebulę jedzą od dzieciństwa, ot tak, w piórkach,
jako "przegryzkę" do kanapki, zwłaszcza zimą bardzo chętnie. Nie
zmuszaliśmy, tylko jedliśmy sami - a dzieci z zazdrości i zaciekawienia
same poprosiły, no i posmakowało. Takoż wszystko inne.
Czasem wystarczy samemu coś jeść ze smakiem, aby dziecko zapragnęło też, na
prostej zasadzie "A czemu mi tego nie dali?".

85. Data: 2011-01-05 13:01:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 13:57:06 +0100, Aicha napisał(a):

> Natomiast brat z żoną nie lubią i robimy różne eksperymenty, żeby
> bratanicę przekonać ;)

Otóż i przyczyna, że bratanica nie lubi - bo rodzice nie lubią, więc nie
było przykładu.

86. Data: 2011-01-05 13:01:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:57, Ikselka pisze:

> [...]
> Czasem wystarczy samemu coś jeść ze smakiem, aby dziecko zapragnęło też, na
> prostej zasadzie "A czemu mi tego nie dali?".

I sądzisz, że nie próbuję takiej metody? To jesteś w błędzie.

Ewa

87. Data: 2011-01-05 13:02:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:50, Ikselka pisze:

> A co jest w niej surowego?

Nic. Natomiast pizza trafia do pieca na maksimum 15 minut.
Surowe jemy potem, np. owoce.

Ewa

88. Data: 2011-01-05 13:04:33

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:48, Ikselka pisze:

> Mają dosyć białka w serze, a dodatki surowe do nich powinny być. Co dasz
> surowego do pizzy? - jeśli dasz surówkę, to może i zastąpi normalny
> posiłek.

Nie znasz pizzy, na której jest pełno surowej rukoli i pomidorków? Hm.

Toczysz boje ( w obronie pierogów? kotleta?), jakby ktoś tu postulował
jedzenie pizzy na okrągło, a na razie byłaś jedyna, która to proponowała :)
--
BBjk

89. Data: 2011-01-05 13:10:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk wrote:

> W dniu 2011-01-05 13:48, Ikselka pisze:

> Toczysz boje ( w obronie pierogów? kotleta?), jakby ktoś tu postulował
> jedzenie pizzy na okrągło, a na razie byłaś jedyna, która to proponowała

Przecież to typowe.
J.

90. Data: 2011-01-05 13:52:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 14:04, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

> Nie znasz pizzy, na kt rej jest pe no surowej rukoli i pomidork w? Hm.

Właśnie miałem zaproponować :-)
"Surowość" dodatków na pizzy można sobie tak naprawdę dowolnie
regulować

> Toczysz boje ( w obronie pierog w? kotleta?),

Definicji obiadu jako czegoś dwudaniowego z obowiązkową zupą :-)

> jakby kto tu postulował
> jedzenie pizzy na okrągło, a na razie byłaś jedyna, która to proponowała :)

Coś sobie ubzdurzyć, a potem umrzeć za to w boju, bezcenne ;-)

Stalker

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów
Świąteczne wspomnienia...