Dziecko przestalo chodzic do szkoly...

11. Data: 2007-12-07 20:01:28

Temat: Re: Dziecko przestalo chodzic do szkoly...
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw nie chciało (patrz tamten watek), a teraz przestało...
> Asertywne rosnie ;-)

znaczy nie siedziecie jeszcze w wiezieniu?? bo chyba istnieje cos takiego jak
dopelnienie obowiazku szkolnego...

i.

12. Data: 2007-12-07 20:04:03

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2007-12-07 20:10:20

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> napisał w wiadomości

> Są dzieci z fobią szkolną. Syn znajomych, gimnazjalista, ma
> zdiagnozowaną fobię i nauczanie indywidualne.

A czym taka fobia może być spowodowana?

JW

14. Data: 2007-12-07 20:11:32

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> znaczy nie siedziecie jeszcze w wiezieniu?? bo chyba istnieje cos takiego
> jak
> dopelnienie obowiazku szkolnego...

Za to się przecież nie idzie do więzienia.

JW

15. Data: 2007-12-07 20:32:07

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chyba się właśnie zaczęła fobia
Ale nie chodzi o inne dzieci, na 95%
Nie wiadomo, jak z tym indywidualnym nauczaniem wpływa się na psychikę dziecka.
Może później oczekuje, że już zawsze w życiu będzie traktowane indywidualnie??
Nie ma aby więcej szkód, niż pozytku?
I kto ma być z dzieckiem w ciagu dnia?
JaC

-----

> Są dzieci z fobią szkolną.
> Syn znajomych, gimnazjalista, ma zdiagnozowaną fobię i nauczanie indywidualne.
> Uczy się dobrze, ale do szkoły przychodzi popołudniami, gdy juz prawie nie ma w
niej uczniów.

16. Data: 2007-12-07 23:50:05

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Dec 2007 21:11:32 +0100, Jagna W. napisał(a)
w:<news:fjc9du$2di6$1@news.mm.pl>:

> Za to się przecież nie idzie do więzienia.

Grozi grzywna do 5000 zł i objęcie rodziny kuratelą sądową.

--
Quid leges sine moribus?

17. Data: 2007-12-08 02:13:01

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> napisał w wiadomości

> A czym taka fobia może być spowodowana?

Nie wiem. Ogólnie charakteryzuje się lękiem przed sytuacjami szkolnymi.
W googlach znajdziesz, opisy terapii też, jak się dowiedzialam o tym
znajomym przypadku, to z ciekawosci sobie poczytałam.
D.

18. Data: 2007-12-08 02:16:49

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> dziecka.
> Może później oczekuje, że już zawsze w życiu będzie traktowane

Czyli indywidualne gorsze niz nic?

Do poradni trza sie udać. Nawet jeśli to nie fobia. Najpierw diagnoza, potem
terapia.
Naucz. indyw. nie musi byc przez całą szkołę.
D.

19. Data: 2007-12-08 02:50:46

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grozi grzywna do 5000 zł i objęcie rodziny kuratelą sądową.

no wlasnie. Czy i kiedy to grozi, w koncu dziecko nie moze sobie tak po prostu
przestac chodzic do szkoly. Ktos sie w koncu zainteresuje tym.

i.

20. Data: 2007-12-08 09:43:37

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie. Czy i kiedy to grozi, w koncu dziecko nie moze sobie tak po
> prostu
> przestac chodzic do szkoly.

Oczywiście, że nie może przestać, ale za to się przecież nie wsadza rodziców
do więzienia.
Zwłaszcza, gdy sytuacja wygląda tak, że rodzice jak najbardziej są za tym,
by dziecko chodziło do szkoły, ale nie mają pomysłów, jak go do tego zmusić.
Wprawdzie dla mnie to brzmi jak bajka o żelaznym wilku, ale pewnie i takie
historie mogą się zdarzyć.

JW

Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...
zabawki - opinia
programy edukacyjne dla 8latka
strój śniezynki ?
Gdzie zabawki kreatywne?