Dziecko różnie diagnozowane psychiatrycznie - jaki ośrodek?

1. Data: 2004-03-31 09:16:05

Temat: Dziecko różnie diagnozowane psychiatrycznie - jaki ośrodek?
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z szanownych grupowiczów pomógłby w znalezieniu pomocy dla dziecka.
16-latek z różnymi diagnozami - autyzm, brak koncentracji etc.
Chodzi o polecenie ośrodka w Polsce, który (tak to widzę) podjąłby się
diagnozy, przejrzał wpierw dokumentację i na tej podstawie zaprosił pacjenta
na wizytę :)
Wiem, że chyba marzycielką jestem :) ale mimo to czekam na odzew.
Joanna

2. Data: 2004-04-02 07:13:26

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam pytanie.

Użytkownik "Aska Z." <a...@u...erb.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pacjenta
> na wizytę :)
> Wiem, że chyba marzycielką jestem :) ale mimo to czekam na odzew.

przegląd organizmu
krew w moczu
Farmakopea????
Pierwszy raz