E.celebritii

11. Data: 2017-05-03 17:35:30

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> [...]
> wiszącymi nad jedzeniem, jest tym kimś, kto ma innych pouczać o higienie.
> Ale wątpię, czy Narcyz XL jest zdolny do takich przemyśleń.
> BTW, nie ma niemądrych pytań, są tylko niemądre odpowiedzi, co widać na
> załączonym obrazku.

> Obrazują wiele. Na przykład stosunek do higieny właściciela kota i pierogów.
> Podziękuj kotu za pozdrowienia.

> To teraz zastanów się, ile Ty troski (niepotrzebnej)wykazałaś inicjując ten
> wątek i traktując grupowiczów jak idiotów.
> Nie liżę podłogi, ani blatów, ani talerzy. Jestem zdrowa na umyśle.

Niestety nie jest to u Ciebie równoznaczne z mądrością. Nie chce mi się z
Tobą gadać. Miłego dnia.

12. Data: 2017-05-03 17:58:04

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Niestety nie jest to u Ciebie równoznaczne z mądrością.

Co Ty możesz wiedziec o mądrości... O mundrości, to i owszem, prezentujesz
ją bez przerwy.

> Nie chce mi się z
> Tobą gadać.

Jasne. Za duży wysiłek musiałabys włożyć

> Miłego dnia.

Wzajemnie.

J.

www.kontestacja.com

13. Data: 2017-05-03 23:15:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2017 o 12:50, krys pisze:
> Ikselka wrote:
>
> Pytanie w kwestii formalnej: Czy kocia kupa na blacie kuchennym przyniesiona
> na niewyparzonych łapach z kuwety jest ok?

A to nie wiesz, że _ta_ kupa jest niewychodząca i oswojona? ;-P

> Justyna

Wszelki duch! Dobrze że sobie o nas przypomniałaś! :)

Ewa

14. Data: 2017-05-03 23:16:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2017 o 13:38, Ikselka pisze:

> Przyznam się tylko Tobie, że jeśli musiałabym wybierać (LOL), to naprawdę
> mniejszy miałabym problem ze zjedzeniem kupy mojego NIEWYCHODZĄCEGO kota, w
> przeciwieństwie do zupełnie anonimowej ludzkiej kupy z trawnika pod blokiem

A mogłabyś łaskawie tych wyborów dokonywać gdzie indziej, nie w
publicznej kuchni?

Ewa

15. Data: 2017-05-04 12:25:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A mogłabyś łaskawie tych wyborów dokonywać gdzie indziej, nie w
> publicznej kuchni?

W swojej dokonuję - nie godzę się na ludzką kupę w moim menu. W PUBLICZNEJ
nie ma takiego wyboru, racja - w publicznej ludzką kupę po prostu się zjada
(na świeżutkim zielonym szpinaku i w wodzie z cytryną) i chwali.
LOL

PS. Mogłabyś łaskawie przestać mnie czytać? Ja proszę! Przecież nieczytanie
mnie to taki prosty sposób, aby w Twoim trudnym wieku osiągnąć równowagę
psychiczną - zamiast próbować porządkować "publiczną kuchnię" wg własnego,
rozchwianego widzimisia. Popatrz, zaledwie parę lat temu gotowa byłaś wejść
byle Bluzgaczowi do (nomen omen) tyłka.

16. Data: 2017-05-04 13:52:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2017 o 12:25, Ikselka pisze:

> Popatrz, zaledwie parę lat temu gotowa byłaś wejść
> byle Bluzgaczowi do (nomen omen) tyłka.

Ewentualnie poproszę o linka do tej gotowości.

Ewa

17. Data: 2017-05-04 18:21:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ewentualnie poproszę o linka do tej gotowości.

Gotowość była wielolinkowa, więc cóż da jeden link... Ale może kiedyś zadam
sobie ten trud. On ją prał, a ona prosiła o więcej - tak to można
podsumować.

18. Data: 2017-05-04 21:24:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2017 o 18:21, Ikselka pisze:

> Gotowość była wielolinkowa, więc cóż da jeden link... Ale może kiedyś zadam
> sobie ten trud.

Skoro tak, to jeden link nie powinien być żadnym trudem.

Swoją drogą - ile lat możesz tak własne chamstwo tłumaczyć i
usprawiedliwiać niegdysiejszym chamstwem innych?

> On ją prał, a ona prosiła o więcej - tak to można
> podsumować.

Powyższe to opis Twoich relacji z owym Bluzgaczem. Traumę rozumiem.

Ewa

19. Data: 2017-05-04 22:42:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Skoro tak, to jeden link nie powinien być żadnym trudem.
>
> Swoją drogą - ile lat możesz tak własne chamstwo

Znaczy - moje? Nieźle konfabulujesz.

> tłumaczyć i
> usprawiedliwiać niegdysiejszym chamstwem innych?

Niegdysiejszym? Już zdążyłaś się rozgrzeszyć?

> Powyższe to opis Twoich relacji z owym Bluzgaczem. Traumę rozumiem.

Oj oj, chyba zacznę cytować...

20. Data: 2017-05-04 23:40:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2017 o 22:42, Ikselka pisze:

> Znaczy - moje?

Oczywiście. Chyba tutaj (nawet w tym wątku) jasno widać.

> Niegdysiejszym? Już zdążyłaś się rozgrzeszyć?

Się?

> Oj oj, chyba zacznę cytować...

Nie nudź, tylko zaczynaj.

Ewa