E.celebritii

31. Data: 2017-05-06 15:33:47

Temat: Re: E.celebritii
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2017 o 23:37, FEniks pisze:

> To akurat był uśmiech do innego chama. No niestety.

> I to dlatego właśnie wrzuciłaś link do wątku o chamstwie Bluzgacza, w
> którym to wątku wzięłam Twoją stronę? Zabolało, że na chamstwo nie
> odpowiedziałam chamstwem? Nie każdy ma tę łatwość chamienia, którą Ty
> prezentujesz.
>
> PS: Naprawdę nie musisz sobie strzelać w kolano, nie jest mi to do
> niczego potrzebne.
>
> Ewa

Zapewne miałaś na myśli strzał w stopę? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

32. Data: 2017-05-06 18:37:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
>
> Rozumiem, że nadal niegdysiejszym chamstwem _Blzugacza_ (i jemu
> podobnych) zamierzasz usprawiedliwiać własne chamstwo i koprofagiczne

Ze tez Ci sie chce, Ewa ... :-) Ech, chyba się rzeczywiscie starzeję bo mi
by było szkoda dziś zdrowia. Kiedyś tak... ale już chyba "wyrosłem" :-)))

33. Data: 2017-05-07 10:46:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

A Ty znowu jak cała ta uczepiona mego kota grupka - niczewo ne znaty, ale gadaty:

ttp://www.lecznica-as.lodz.pl/index.php/toksoplazmoz

34. Data: 2017-05-07 10:51:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Niczewo nie znaty, ale gadaty:
http://www.lecznica-as.lodz.pl/index.php/toksoplazmo
za

I radzę Ci - jak najdalej od ogródka i świńskiego mięsa! Możesz się łatwiej zarazić,
niż od (nawet wychodzącego) kota!

35. Data: 2017-05-07 10:55:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Wołowinę też sobie odpuść, np. krwiste steki, tatarka czy carpaccio... LOL

36. Data: 2017-05-07 11:21:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Wiem, wiem. Mam tylko alergię na hipokryzję :)

Mylisz pojęcia - hipokryzja to zupełnie inne pojęcie, niż wiedza. To na
wiedzę (nawet tę zwykłą, tzw. podstawową), masz uczulenie.
Gdybyś cokolwiek miała w głowie prócz odbierającej Ci resztkowy rozsądek
trzęsionki w stosunku do mnie, sama wiedziałabyś, jak idiotyczne jest Twoje
czepianie się moich zdjęć z kotem w kuchni - raczej powinnaś być jak
najdalej od swojego ogródka i przynoszenia do domu wszelkiego surowego
mięsa. Możesz się od nich łatwiej zarazić toksoplazmozą, niż od (nawet
wychodzącego) kota! Uświadom to też swej gorliwej klakierce :-))

37. Data: 2017-05-07 11:32:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> mięsa. Możesz się od nich łatwiej zarazić toksoplazmozą, niż od (nawet
> wychodzącego) kota! Uświadom to też swej gorliwej klakierce :-))

Trochę wiedzy jeszcze Wam obu i Trefnisiowi (przy okazji) dołożę. Myślę, że
objawy alergii na nią Was wszystkich trojga na raz nie powalą - powinniście
raczej przeżyć... Gdybyście jednak poczuli się bardzo źle, zróbcie badania
- w kierunku toksoplazmozy...

http://pediatria.mp.pl/lista/77282,toksoplazmoza-nab
yta-u-2-letniego-dziecka-objawy

38. Data: 2017-05-07 15:35:34

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mylisz pojęcia - hipokryzja to zupełnie inne pojęcie, niż wiedza.

Nic nie mylę. Hipokryzja to właśnie pouczanie innych o higienie, samemu
mając kota w pierogach.

> To na
> wiedzę (nawet tę zwykłą, tzw. podstawową), masz uczulenie.

Pokaż dyplom, poni dochtór.

> Gdybyś cokolwiek miała w głowie prócz odbierającej Ci resztkowy rozsądek
> trzęsionki w stosunku do mnie,

Cóż za siła argumentów! Chylę czoła.
Ale muszę cię rozczarować nie jesteś dla mnie kimś ważnym, raczej powodem do
żenady, że mam ten sam zestaw chromosomów.

> Twoje czepianie się moich zdjęć z kotem w kuchni

Nie zdjęć kota, tylko hipokryzji. "wy brudasy grupowe nie wiecie, jak
zachowac higienę (co widać na załączonym obrazku)".
Zrozumiałaś wreszcie?

J.

www.kontestacja.com

39. Data: 2017-05-07 16:44:21

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:
> Zrozumiałaś wreszcie?

Ha ha. Dobry dowcip! :-)

40. Data: 2017-05-07 18:33:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> [...]
>
> Nie zdjęć kota, tylko hipokryzji. "wy brudasy grupowe nie wiecie, jak
> zachowac higienę (co widać na załączonym obrazku)".

Tak. Zrozumiałam od początkuTwoją histerię i chorą nadinterpretację. Co
masz do higieny na "załączonym obrazku"? Kot sięga do pierogów - ale Ty
widzisz "kota w pierogach". Chore.
Moje koty nie dotykają żywności - chyba że im pozwolę, zostawiajac bez
kontroli.
No i NAWET GDYBY DOTKNĄŁ PIEROGÓW - jesz surowe pierogasy?

LOL

Wyobrażam sobie, jak wszyscy właściciele kotów, wg Ciebie jak jeden mąż
chorzy na toksoplazmozę i permanentnie jedzący kupy kocie, zrywają boki na
temat tej Twojej histerycznej durnoty...
Odpręż się, rozhisteryzowana kobieto, może kota sobie kup - tylko kot
naprawdę może Ci pomóc na te Twoje wapory:
https://m.youtube.com/results?q=cats%20and%20babies%
20funny&sm=1

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne