GARY!! KUPUJCIE GARY !!!

następny post »
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 9 Jul 2013 11:15:55 -0700 (PDT)
Subject: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
From: s...@g...com

Jakieś 2-3 tygodnie temu drynda mi telefon... Chebel, słucham... Szanowny Panie
Stachu Cheblu, został Pan wylosowany jako jeden z niewielu na spotkanie z Miszczem
Okrasą, w nagrodę otrzyma Pan unikatowe przepisy i możliwość zakupu nadgarów marki
Philipiak. Hmm, termin mi pasi, w zasadzie w ów Piątek gówno mam do roboty, Okrasa
w/g mnie ma polot w kuchni, sympatyczny gościu, więc jak najbardziej !! Pani mnie
tam zaklepie na to spotkanie!!

Właże na spotkanie... Boszsz..., zaś walnęłem jakiegoś "Faux Pasa", bom w dżinsach, a
tutaj witają mnie faceci zagarniturzeni, okrawaceni, wokół od groma i nazot ludków z
nieco bardziej pożółkłym PESELEM od mojego...

Tera zaczyna się SZOŁ!! Na platę indukcyjną wjeżdża kawałek kurczyny.. Najpierw 3-4
minuty rozgrzewania gara, następnie wyłanczmy indukcyjne ciulstwo, wrzucamy ścierwo
do gara i... SAMO SIĘ ROBI!! Bez soli i bez tłuszczu!!

Hmm..., podnoszę śmiało łapę i zaczynam se robić jajca z tego szoła: "Proszę Pana, co
ma sól do pieczenia i w czym ów gar ją zastępuje?" Odp.: No wiecie Państwo, no tego,
hmm, no da się z solą, ale po co, bo to jest szkodliwe, i takie tam srelemorele..
Zaś łapę podnoszę i pytam, czy na "denaturowym prymusie na denaturacie, na
aluminiowej patelni" sól będzie bardziej szkodliwa niż na tych garach? TAK!!! Bo
powstają szkodliwe związki - odpowiada Okrasa.

Jakie pytam - Chlorowo-Sodowo-Glinowe ! Taką uzyskuję odpowiedź, Ci z pożółkłymi
peselami biją brawo!! No to pytam, co się stanie jeżeli na tą patelnię z Alu nie
sypnę soli.. Odp.: to będzie OK! No to po kiego Wacka mi Wasz gar? Wystarczy nie
sypać soli!! Nieprawda, bo jak Pan sypniesz soli , to powstaną związki z ALU...
JAPIER.... Dziadki zaś to kupują i brawa biją krawaciażowi.

A teraz Szanowni Państwo losujemy bonusa na upust 50% na zakup garów!! Chwila
napięcia, krawaciaż myrda jakimiś losami w kotle, który za chwilę chce komuś
opierdzielić, Okrasa robi pełną napięcia minę i ogłasza wynik: Pierwszym Zwycięzcą
jest... STACHU CHEBEL !! BRAWA !! Dziadki szaleją i gratulują mi!! Podlatuje
krawaciaż z papierami, wpycha mi je w łapy, za jedyne 4kPLN. Czuję się jak MacCartney
na Narodowym, albo jeszcze lepiej bo mi Parkera nie w lewą, a w prawą łapę wciskają.
Wrzawa jak podczas tsunami!!

Owacje na cześć Stacha Chebla w końcu ucichły, Chebel zadaje pytanie: A po kiego mi
Wacka gary za 4kzł, skoro za parę stówek można kupić identyczne gary za max. parę
stówek, też z "nierdzewki". I teraz włączyła się OKRASA!! Tylko na to czekałem!!

- Proszę Pana, istotnie, te z hipermarketów są wykonane ze stali nierdzewnej,
natomiast te które polecamy są wykonane ze stali szlachetnej, a to wielka różnica.

- Ziemniak i kartofel, to też w/g Pana różnica?