Garnek rzymski glazurowany czy nie

1. Data: 2015-11-25 11:36:45

Temat: Garnek rzymski glazurowany czy nie
Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Noszę się z zamiarem zakupu garnka rzymskiego, ale jestem ciekaw różnic
między nimi w działaniu, bo trochę wątpię by glazurowany - oprócz
niewatpliwie łatwiejszego utrzymania go w czystości - podczas gotowania
będzie nasiąkał i oddawał podobną ilość wody, czyli jednym słowem czy jego
funkcjonalność będzie taka sama? Proszę o opinie właścicieli i znawców
tematu
Kuba

2. Data: 2015-11-25 14:08:52

Temat: Re: Garnek rzymski glazurowany czy nie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 11:36:45 +0100, Kuba napisał(a):

> [...]
> będzie nasiąkał i oddawał podobną ilość wody, czyli jednym słowem czy jego
> funkcjonalność będzie taka sama? Proszę o opinie właścicieli i znawców

Nie mam, ale bym się bała nie-glazurowanego. W porach ceramiki nie tylko
woda się gromadzi albowiem.

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

3. Data: 2015-11-25 18:07:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest garnek żymski?

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

4. Data: 2015-11-25 18:14:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A co to jest garnek żymski?

Tego nie wie nikt.

Jarek

--
Ale głupi ci Rzymianie.

5. Data: 2015-11-25 18:48:38

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-25 o 11:36, Kuba pisze:
> [...]
> będzie nasiąkał i oddawał podobną ilość wody, czyli jednym słowem czy
> jego funkcjonalność będzie taka sama? Proszę o opinie właścicieli i

Polecam z praktyki szkliwiony firmy Romertopf, w nich glazura jest
porowata i zachowuje wszystkie właściwości tradycyjnego garnka rzymskiego.
http://www.roemertopf.pl/
Nie wiem, jak jest w szkliwionych innych marek.

--
B.

6. Data: 2015-11-25 18:58:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-25 18:07, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> A co to jest garnek żymski?

Taki, co żyma.

szukaj u Olka

7. Data: 2015-11-25 19:00:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-25 18:14, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Tego nie wie nikt.

Nie zżymajmy się.

8. Data: 2015-11-25 19:19:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie zżymajmy się.

Włoski mi dęba stają od tego.

--
Jarek

9. Data: 2015-11-25 19:47:55

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Włoski mi dęba stają od tego.

Chyba rzymski. Włoski to będą za kilkaset lat :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

10. Data: 2015-11-25 21:16:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> Chyba rzymski.

Muszę to rozkminić.

> Włoski to będą za kilkaset lat :)

Pewnie nie dożyję. Ale u siebie ubytków znaczących nie notuję.

Jarek

--
siedzimy wieczorami
oglądamy malarstwo włoskie,

[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Pao de Queijo
Rosół wieprzowy
Bulgur
Co to za owoc?