[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

1. Data: 2015-11-24 03:20:01

Temat: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie kupić (i ewnetualnie jaki producent, jeśli ktoś używa i może
rekomendować) butelkowany sok z kiszonej kapusty?
Najchętniej jakiś prawdziwy (niedooctowany itp), w szkle jakby był to
sup-wer (i eko :)).
W Trójmieście pytam (ale może znacie jakieś produkty soku kapuścianego w
innej okolicy, to się zorientuję czy i u nas ktoś dystrybuuje,,)

ps:
Zdziwiłam się setnie, że jakieś newsy jeszcze żyją - może ta grupa (i jej
przodownicy) taka niedozajechania ;)

2. Data: 2015-11-24 09:35:15

Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chcesz miec sprawdzony - zrob samemu przeciez to banalne a przy
okazji bedziesz miala pyszna kapuste na swiateczny bigos...
pozdrawiam
Marsjasz

3. Data: 2015-11-24 10:27:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> Wrote in message:
> [...]
> W Trójmieście pytam (ale może znacie jakieś produkty soku kapuścianego w
> innej okolicy, to się zorientuję czy i u nas ktoś dystrybuuje,,)

Wydaje mi się, że znajdziesz w ofercie tzw soków jednodniowych,
małe, szklane butelki z kapselkami.

> ps:
> Zdziwiłam się setnie, że jakieś newsy jeszcze żyją - może ta grupa (i jej
> przodownicy) taka niedozajechania ;)

Przyjmuję wyrazy uznania :-)
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2015-11-24 10:30:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz <d...@w...pl> Wrote in message:
> jesli chcesz miec sprawdzony - zrob samemu przeciez to banalne a przy
> okazji bedziesz miala pyszna kapuste na swiateczny bigos...
> pozdrawiam
> Marsjasz

Nie każdy ma warunki. Aby własnoręczne przyrządzanie kiszonek
miało sens, trzeba miec odpowiednie miejsce do ich
przechowywania.
A i sił trochę do tego trzeba.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2015-11-24 11:37:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W Trójmieście pytam (ale może znacie jakieś produkty soku kapuścianego
> w innej okolicy, to się zorientuję czy i u nas ktoś dystrybuuje,,)

Vitapol ma takie soki, ale osobiście tego nie kupowałam/nie piłam. Może
jest gdzieś u Was do dostania:
http://www.vitapol.net/5_oferta/12_soki/83_z_kapusty

> ps:
> Zdziwiłam się setnie, że jakieś newsy jeszcze żyją - może ta grupa (i
> jej przodownicy) taka niedozajechania ;)

Jako lokalni patrioci walczymy o popularność przeciwko FB. ;)

Ewa

6. Data: 2015-11-24 11:38:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 10:27, XL pisze:
> Wydaje mi się, że znajdziesz w ofercie tzw soków jednodniowych,
> małe, szklane butelki z kapselkami.

A z jakiegoż to powodu sok z kiszonej kapusty miałby być jednodniowy?
Soki "jednodniowe" są wyciskane ze świeżych warzyw i owoców.

Ewa

7. Data: 2015-11-24 11:48:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A z jakiegoż to powodu sok z kiszonej kapusty miałby być jednodniowy?
> Soki "jednodniowe" są wyciskane ze świeżych warzyw i owoców.

Niektórzy sok ten kojarzą wręcz z tzw. trzydniówką.

Jarek

--
Dwóch ich weszło do sklepu w zapusty
jeden sok pił na kaca z kapusty.

8. Data: 2015-11-24 11:51:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Niektórzy sok ten kojarzą wręcz z tzw. trzydniówką.

A niektórzy mogą sobie nie życzyć, żeby skwaśniał.

Ewa

9. Data: 2015-11-24 11:53:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W Trójmieście pytam (ale może znacie jakieś produkty soku kapuścianego
> w innej okolicy, to się zorientuję czy i u nas ktoś dystrybuuje,,)

Przypomniało mi się, że kiedyś kupiłam w Aldim, w kartoniku. Ale nie
wiem, czy mają go w stałej ofercie.

Ewa

10. Data: 2015-11-24 13:26:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 11:38:42 +0100, FEniks napisał(a):

> A z jakiegoż to powodu sok z kiszonej kapusty miałby być jednodniowy?

Hint "TZW".

> Soki "jednodniowe" są wyciskane ze świeżych warzyw i owoców.

Sok z kiszonej kapusty też. To ŚWIEŻA kiszona kapusta :->

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

Pao de Queijo