Pao de Queijo

1. Data: 2015-11-22 15:42:20

Temat: Pao de Queijo
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was piekł już brazylijskie bułeczki serowe
robione są z użyciem mąki z tapioki. Smakowały? :-)

Gdzie można taką mąkę kupić w Krakowie?

http://www.thekitchn.com/how-to-make-po-de-queijo-br
azilian-cheese-bread-cooking-lessons-from-the-kitchn
-176118

http://allrecipes.com/recipe/98554/brazilian-cheese-
bread-pao-de-queijo/

http://www.simplyrecipes.com/recipes/easy_brazilian_
cheese_bread/

2. Data: 2015-11-22 16:18:54

Temat: Re: Pao de Queijo
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-22 15:42, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> Czy ktoś z Was piekł już brazylijskie bułeczki serowe
> robione są z użyciem mąki z tapioki. Smakowały? :-)

Zapewne podobnie, jak z dodatkiem skrobi ziemniaczanej.

> Gdzie można taką mąkę kupić w Krakowie?

Szukałabym w każdym sklepie z tzw. zdrową żywnością.

Np.
http://drpelc.pl/maka-ekologiczna/207-bio-skrobia-ta
piokowa-maniok-ekologiczna-1kg-ekogram-zielonki.html

3. Data: 2015-11-22 23:48:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-11-22 15:42, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
>
> Zapewne podobnie, jak z dodatkiem skrobi ziemniaczanej.

W tych bułeczkach nie ma mąki pszennej.
Mąka z tapioki jest w nich głownym składnikiem, nie dodatkiem.

Dzięki :-) Fajny sklep... :-)

4. Data: 2015-11-23 16:51:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-22 23:48, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> W tych bułeczkach nie ma mąki pszennej.
> Mąka z tapioki jest w nich głownym składnikiem, nie dodatkiem.

Tapioka sama w sobie smakuje jak skrobia ziemniaczana.

5. Data: 2015-11-23 17:57:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 16:51:59 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-22 23:48, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Tapioka sama w sobie smakuje jak skrobia ziemniaczana.

A jak smakuje skrobia ziemniaczana?

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

6. Data: 2015-11-23 18:45:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak smakuje skrobia ziemniaczana?

Jak maniok.

7. Data: 2015-11-23 19:10:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 18:45:54 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-23 17:57, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Jak maniok.

Czyli jak skrobia 3-]

8. Data: 2015-11-23 20:45:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jak skrobia 3-]

Ale ziemniaczana.

9. Data: 2015-11-23 21:08:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 20:45:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-23 19:10, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ale ziemniaczana.

Qrko, usiłuję Ci uzmysłowić, że SKROBIA to SKROBIA.

10. Data: 2015-11-23 22:09:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qrko, usiłuję Ci uzmysłowić, że SKROBIA to SKROBIA.

Ikselko, usiłuję Ci uzmysłowić, że mnie skrobia SMAKUJE.

Rosół wieprzowy
Bulgur
Co to za owoc?
Chińskie grzybki..