Gdzie się wykastrować?

111. Data: 2006-01-18 08:47:31

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek Józek" napisał:

> Jeśli za takim nie przepadasz, to teraz coś dla miłośników pissu i
> scatu,

Nudzisz. Było jakiś miesiąc temu na apoe. A poza tym znam od dawna.

> droga Poetko:

Kurwa, jeśli już to Prozatorko!

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

112. Data: 2006-01-18 08:49:23

Od: "Sabazios" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqjkoq$1h9$1@news.onet.pl...
(...)

> Nawet fioletowy wykastrowany kot ? ;)

hhheh, tak tez myslalem... ;-)))

pozdro
Sabazios
--
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca

113. Data: 2006-01-18 08:51:36

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Stefan Wilczyński [Tue, 17 Jan 2006 21:42:08 +0100]:

> Chodziło raczej o to, że głową muru nie przebiję.

To nie przebijaj. Użyj zawartości tej głowy, posłuż się
dostępnymi narzędziami i zbuduj sobie drzwi.

> Nigdy nie próbowałem bliżej zaznajomić się z kobietą
> i po prostu nie potrafię.

Jak pierwszy raz usiadłeś do kompa rozumiem od ręki byłeś
rewelacyjnym programistą?

Nie?

Cholera. To może jednak wszystkiego trzeba się nauczyć?

> W tej dziedzinie rzeczywistości (społecznej ?) nie ma
> żadnego algorytmu, procedury, chyba nawet heurystyki,
> niczego.

A bzdura tam. Zajmij się analizą zachowań ludzkich to sam
zobaczysz, że wszystko jest bardzo ładnie opisywalne. Twoja
rola to tylko wykorzystanie tych mechanizmów, nic więcej.
No, rzecz jasna najpierw musisz je poznać, tyle że tego nie
wykonasz w sposób teoretyczny.

> Przecież nie podejdę do kobiety i nie powiem "podobasz
> mi się, czy możemy się spotkać".

Dlaczego? Pytam poważnie, ja tak właśnie robię. Tyle że
zwykle nie "spotkać", no bo już się spotkałyśmy przecież,
tylko to spotkanie przedłużyć i zostawić sobie furtkę do
następnych w postaci pewnego niedosytu wrażeń.

> Poza tym boję się, że każda próba nawiązania bliższego
> kontaktu mogła by zostać potraktowana jako jakaś forma
> napastowania, "access violation", że tak napiszę.

Nawet jeśli, to co z tego w zasadzie? Jak sobie spróbujesz
posprawdzać urchomione usługi na zdalnym serwerze to Cię
ten serwer od ręki nie wpuści i może nawet admin będzie miał
pretensje. Co nie zmienia tego, że serwerek sobie obejrzysz,
słabe strony poznasz i będziesz już miał potrzebne dane
wejściowe do wymyślenia sposobu dostania się na niego.

To czysty hacking, tyle że na trochę innym sprzęcie - no
i za każdym razem masz do czynienia z ciut innym OSem. Ale
te OSy są całkiem podobne - sporą część wiedzy z zakresu
BSD spokojnie da radę wykorzystać przy Linuksowatych;
i na odwrót. Skup się na procesach.

> Kiedy ktoś nawiązuje kontakt z kobietą, wszystko dzieje się
> w środowisku just-in-time, i to bez żadnej możliwości
> debugowania :)

Jak się komuś na serwer wpierdalasz to też ;) Tyle że przy
kobiecie ciężko aż tak spierdolić, żeby Cię zgarnęli ;P

> Nie można ćwiczebnie uruchomić procesu, w dowolnej chwili
> przerwać, usunąć błędów i uruchomić od nowa.

Oczywiście że można. Masz do dyspozycji kilkadziesiąt
tysięcy zdalnych maszyn w odpowiedniej odległości,
pozwalającej zakładać, że późniejszy dostęp fizyczny
nie będzie szczególnie uciążliwy. Możesz testować na
każdej po kolei, wycofać się w dowolnym momencie i te
same procesy spróbować po usunięciu błędów uruchomić
na kolejnej, nanosząc odpowiednie poprawki zależne od
aktualnego OS.

> Przesadziłem z tym postem o kastracji, przepraszam.

A nie masz za co. Ty sobie pożartowałeś, ja też, efektem
jest Twoje otrzeźwienie - czyli cel osiągnięty.

To był właśnie przykład jednego z tych algorytmów, których
istnienie negujesz - a których po prostu jeszcze tylko nie
poznałeś. Działa? Działa. To do nauki.

> Nawet fioletowy wykastrowany kot ? ;)

O, ktoś to już załatwił? Który to, postawię mu/jej piwo :)

Kira

--
http://Cyber-Girl.NET
*Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

114. Data: 2006-01-18 08:57:10

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: ape [Tue, 17 Jan 2006 20:49:31 +0100]:

> troszke cie juz czytam i podoba mi sie twoj sposob myslenia,
> mily dodatku :-)

Cholera, psuję się: o bycie miłą to mnie już dawno nikt
nie próbował posądzać ;>>>

> kiedy film p.t.: swiat weglug appendixa? :>

Nie wiem, ale jak się dowiesz to daj znać :]

Kira

115. Data: 2006-01-18 10:16:35

Od: "Sekator" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Celiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Siemens - nie ma takiej jednostki w układzie SI.

Siemens'a może i nie ma... ale przewodnictwo roztworów opisuje właśnie
Simens, może trochę OT, ale skoro już się o takie sprawy sprzeczacie... :-)

Pozdrawiam, Sekator.

116. Data: 2006-01-18 10:20:43

Od: "paavob" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodziło raczej o to, że głową muru nie przebiję. Nigdy nie próbowałem
> bliżej zaznajomić się z kobietą i po prostu nie potrafię. W tej
> dziedzinie rzeczywistości (społecznej ?) nie ma żadnego algorytmu,

Ale jaja wciaz masz? Zapisz sie na sympatie, wymysl cos w opisie sensownego,
cokolwiek. Jesli nie wiesz co to kup Pani Domu, jakiekolwiek pismo kobiece i
przeanalizuj co kobiety chca od facetow. Idz na randke z kobieta, ktora
napisze do Ciebie lub umow sie z tymi, ktore nie zamieszczaja zdjec, czesto
sa bardzo atrakcyjne, ale sie wstydza. Jesli nie wiesz co powiedziec na
randce kup Men's Health i jeszcze tone innych pism kobiecych. Przeanalizuj,
wyciagnij wnioski, to chyba potrafisz?

Jesli choc troche sie zresocjalizujesz w kwestii kobiety oczekiwan to juz
bedzie ok, tak naprawde wystarczy nie byc kompletnym mrukiem:) Idz na
pierwsza randke, nie musi byc udana, moze byc kompletnym dnem, ale od czegos
trzeba zaczac. Nastepnie uzbroj sie w cierpliwosc i czekaj az kobieta sama
zrobi pierwszy krok jesli Ty nie potrafisz. Kobiety ostatnio dosyc jasno
potrafia sie okreslac czego chca.

Jesli tego nie przeskoczysz to najpierw psycholog niech wyciagnie jakie masz
problemy z dziecinstwa i pomoze Ci sie troche otworzyc na swiat. To nic
wstydliwego. Jesli psycholog polamie sobie na Tobie zeby to seksuolog niech
sprawdzi Twoja orientacje. Owszem ostatnio to nie jest w naszym kraju
popularne, ale miej to w dupie:)

Twoj wymysl o kastracji jest chory i mozesz tego zalowac do konca zycia.
Zreszta prawda jest taka, ze zaden normalny lekarz na podstawie tego co
napisales kastracji Ci nie zrobi i jesli bys do niego polazl to on pewnie i
tak najpierw kazal by Ci isc do psychologa lub seksuologa. To cholernie
powazna decyzja, a Twoj post to za przeproszeniem stek dziecinnych i nie
trzymajacych sie kupy bzdurek.

Pozdrawiam
Paavob

117. Data: 2006-01-18 11:27:10

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kira <c...@-...pl>
w news:dqkvjg$dlu$1@nemesis.news.tpi.pl...

[...]
> [...]
> rola to tylko wykorzystanie tych mechanizmów, nic więcej.
> No, rzecz jasna najpierw musisz je poznać, tyle że tego nie

Najpierw wyjaśnij, co to dokładnie jest _BZDURA_, bzduro je-
dna!
Czym się różni _przedmiotowość_ od _podmiotowości_? Co?
Z jakiego powodu hinduski malują sobie na czole TRZECIE "oko"?

Dalej twierdzisz, że wszystko "jest opisywalne"? A co to
jest dokładnie "opis"? To co ci się wydaje? Więc powiedz,
czy opisem jest zestaw napisów, czy jego interpretacja? Hę?

[...]

> Kira

JeT.

118. Data: 2006-01-18 13:03:59

Temat: NIE KARMIC !
Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje pomoc psychiatryczno-psychologiczna na poczatek

119. Data: 2006-01-18 13:48:19

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqgeab$cg1$1@news.onet.pl...

> Po wyjściu z centrum
> konferencyjnego pędziłem ulicami przed siebie, byle dalej, byle
> uciec - chociaż nie wiem od czego.

- od siebie samego. Niestety nawet jakbyś siedział w rakiecie też byś nie
uciekł ;-)

> Podobno mężczyznom nie wolno
> płakać, ale przepłakałem całą noc.

- będziesz płakał przez tydzień jak sobie kiedyś uświadomisz, że przez ten
cały czas miałeś nad wszystkim panowanie, z którego sobie nie zdawałeś
sprawy i za każdym razem wszystko sam psułeś.

> Czasami odczuwam silną potrzebę przytulenia się do kogoś - wtedy
> przytulam się do ściany lub poduszki, albo po prostu biorę garść leków
> uspokajających.

- jest wiele dziewczyn co noc odczuwających to samo. Czekają na Ciebie tylko
musisz się zmienić.

120. Data: 2006-01-18 17:35:19

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekator" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marek Celiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Siemens'a może i nie ma... ale przewodnictwo roztworów opisuje właśnie
> Simens, może trochę OT, ale skoro już się o takie sprawy sprzeczacie...
:-)

W układzie SI jest zarówno Siemens, zresztą jak i Tesla.
--
Pozdr

PROSZĘ O OPINIĘ - SOCJOTERAPIA-GWSH GDAŃSK
Problem życiowy - krótkie
Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna