Gdzie się wykastrować?

101. Data: 2006-01-17 23:23:16

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "Marek Celiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dqijb1$re0$2@node3.news.atman.pl...

>><sciana>

A propos:
Radiowóz uderza w ścianę. Wychodzi policjant i się dziwi:
- No przecież trąbiłem!

102. Data: 2006-01-17 23:29:35

Od: "Wujek Józek" <j...@o...p> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <m...@p...strone> napisał w wiadomości

> Za takim nie przepadam :]

Jeśli za takim nie przepadasz, to teraz coś dla miłośników pissu i
scatu, droga Poetko:

Poranek wczesny
Jadę pospiesznym
Wprost do Warszawy
Załatwiać sprawy.
Pociąg o czasie
Ja w drugiej klasie
Wagon się kiwa
Pije trzy piwa.
Łódź Niciarniana,
W pęcherzu zmiana.
Pęcherz nie sługa,
A podróż długa.
Ruszam z tej stacji
Do ubikacji.
Kto zna koleje
Wie, jak się leje.
To co trzęsie się
W Los Angelesie
Formę osiąga
W polskich pociągach.
Wyciągam łapę,
Podnoszę klapę,
Biada mi biada,
Klapa opada.
Rzednie mi mina
Trza klapę trzymać.
Łokieć, kolano
Trzymam skubana.
Celuje w szparkę,
Puszczam Niagarkę,
Tryska kaskada,
Klapa opada.
Fatum złowieszcze-
-wszak wciąż szczę jeszcze.
Organizm płynną
Spełnia powinność.
Najgorsze to, że
Przestać nie może.
Toczę z nim boje
Jak Priam o Troje,
Chce się powstrzymać
-Ratunku ni ma.
Pociąg się giba,
A piwo spływa.
Lecę na ścianę
Z mokrym organem,
Lecąc na druga
Zraszam ją struga,
Wagonem szarpie
Leje do skarpet,
Tańcząc Czardasza
Nogawki zraszam.
O straszna męka,
Kozak, Flamenco,
Tańczę, cholera
Wzorem Astair'a.
Miota mną, ciska,
Ja organ ściskam.
Wagon się chwieje,
Na lustro leje,
Skład się zatacza,
Ja sufit zmaczam.
Wszędzie Łabędzie
Jezioro będzie.
Odtańczam z płaczem
La Kukaraczę,
Zwrotnica, podskok
Spryskuje okno,
Nierówne złącza-
-buty nasączam,
Pociąg hamuje
Drzwi obsikuję
I pasażera
Co drzwi otwiera
Plus dawka spora
Na konduktora.
Resztka mi kapie
Na skrót PKP.
Wreszcie pomału
Brnę do przedziału.
Pasażerowie
Patrzą spod powiek.
Pytania skąpe
"Gdzie pan wziął kąpiel?"
Warszawa, Boże!
Nareszcie dworzec!
Chwila szczęśliwa
Na peron spływam,
Walizkę trzymam,
Odzież wyżymam.
Ach urlop błogi
Od fizjologii.
Ulga bezbrzeżna.
Pociąg odjeżdża,
Rusza maszyna
Hen w dal
Po szczy...
Po szynach.

103. Data: 2006-01-17 23:37:12

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Celiński <m...@w...pl>
w news:dqjojd$gp7$1@news.onet.pl...
[...]

> Napisałem coś _dokładnie odwrotnego_ - procesy psychiczne to
> epifenomeny procesów neurofizjologicznych.

Ma pan nieprzepartą potrzebę o 'tym' porozmawiać?

> Więc:
> Software ~ fizjologia
> Hardware ~ struktura anatomiczna

Tak, tak (tu sam wpisz sobie dowolny epitet)! Bo "wicie rozumi-
cie", chartłer to te czarne żuczki z nóżkami po bokach, a sowtłer
to te kolorowe druciki co z blaszanego pudełka wyłażom... (tu
epitet w wołaczu)!
Nie? A to... acha! W takim razie ha_cuśtam to ta blaszana skrzynka,
w której siedzi ta cała badziewna syfwara!(?) Też Nie?

Tłuku! Software to cuś, co NIE MA ŻADNEGO badalnego związku z hard-
warem, dopóki badacz nie ma ŚCIŚLE PRECYZYJNEGO POJĘCIA (*), czym
dokładnie jest ów software. Informatyk (pc-towy) nie musi ABSOLUT-
NIE NICZEGO wiedzieć o fizycznym hardware, by był 100% poprawnym
informatykiem. W takim razie, czym jest ów softłer? Co?
I _DLACZEGO_ i. _NIE_MUSI_ _n_i_c_z_e_g_o_ (o h.) wiedzieć ?
Powtarzam: DLACZEGO ?

Szczelaj waść dalej tą swoją sieczką mózgową w oną sieczkę mózgo-
wą... Najlepiej "epifenomenami" napędzanymi "procesem neurofizjo-
logicznym"... Do u.ś.

JeT.

P.S. "Proszę zdefiniować pojęcie pojęcia!" ((c) Cz. Nosal, prof.)
Ponad to:
Czym (ściśle!) różni się "bit informacji" od 'kwantu myśli' ?

104. Data: 2006-01-17 23:56:33

Od: "Wujek Józek" <j...@o...p> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com> napisał w
wiadomości news:dqjvb8$9l9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> cie", chartłer to te czarne żuczki z nóżkami po bokach, a sowtłer
> to te kolorowe druciki co z blaszanego pudełka wyłażom... (tu

W mózgu nie ma chartłeru - jest łetłer, czyli glej.

> Nie? A to... acha! W takim razie ha_cuśtam to ta blaszana skrzynka,
> w której siedzi ta cała badziewna syfwara!(?) Też Nie?
>
> Tłuku! Software to cuś, co NIE MA ŻADNEGO badalnego związku z hard-

Wykonywanie programu NIE POWODUJE zmian napięcia w komórkach pamięci.

> [...]
> dokładnie jest ów software. Informatyk (pc-towy) nie musi ABSOLUT-
> NIE NICZEGO wiedzieć o fizycznym hardware, by był 100% poprawnym

Zwłaszcza programista asemblerowy! [co innego programista używający
przenośnego asemblera, czyli C++]

> Szczelaj waść dalej tą swoją sieczką mózgową w oną sieczkę mózgo-
> wą... Najlepiej "epifenomenami" napędzanymi "procesem neurofizjo-
> logicznym"... Do u.ś.

Jak niektórzy powiadajOM z dumOM obywatelskOM: usque ad mortem
defecatum.

> P.S. "Proszę zdefiniować pojęcie pojęcia!" ((c) Cz. Nosal, prof.)

Proszę ściśle zdefiniować pojęcie Czesława Nosala. Czy jest on
Psychologiem Poznawczym czy Naukowcem

> Czym (ściśle!) różni się "bit informacji" od 'kwantu myśli' ?

Tym, że kwant myśli nie przyjmuje wartości binarnej.
Jaką przyjmuje - oto jest pytanie.

105. Data: 2006-01-17 23:57:27

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naturalnie chodziło o "użytkowników swoich mózgów"

106. Data: 2006-01-18 06:01:42

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Celiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dla przypomnienia wszystkim:
>
> Tesla - jednostka indukcji magnetycznej w układzie SI.
> Jest to indukcja magnetyczna jednorodnego pola magnetycznego, w którym
> na przekrój poprzeczny 1 m^2 przypada strumień magnetyczny 1 Wb.
> 1 T = 1 Wb/[(1m)]^2 = 1 kg/s^2 * 1/A
>
> Siemens - nie ma takiej jednostki w układzie SI.
>
> Wniosek: nic dziwnego, że wolisz teslę od siemensa

skad taki wniosek?
tesla to nazwa firmy elektronicznej z czechoslowacji i jest rodzaju
zenskiego

--
pozdro
ape

107. Data: 2006-01-18 06:07:00

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bacikiem ;)))

why not? ;)))

--
pozdro
ape

108. Data: 2006-01-18 08:08:30

Temat: OT [Re: Gdzie się wykastrować?]
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan Wilczyński" wrote:

> Chciałbym się wykastrować ze względów ideologicznych

ja stanowczo prostestuje, obserwujac arene zmagan politycznych twoje
pytanie winno brzmiec: kogo nalezy wykastrowac?

--
careful with that axe Eugene!

109. Data: 2006-01-18 08:35:16

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Marek Celiński [Tue, 17 Jan 2006 22:55:38 +0100]:

> Konkretny przykład:

Ty zostaw na chwilę tą książkę i użyj własnego hardware:

Soft mózgu to nic innego jak interpretator dostarczanych
danych. Dane mogą być zarówno zewnętrzne, jak i również
wewnętrzne - czyli efekty poprzednich analiz. Na wstępnym
etapie rozwijania tego softu (dzieciństwo) przewagę mają
siłą rzeczy wejściowe dane zewnętrzne, jako że własnych
wyników masz jeszcze mało. Później, stopniowo, proporcje
zaczynają się zmieniać i na etapie człowieka dorosłego
zazwyczaj są dokładnie odwrotne - dane wejściowe są tak
czy inaczej przepuszczane przez filtr efektów własnych
dotychczasowych analiz i dopiero potem wykorzystywane.

Przykład: drogą wielu analiz rewelacyjna blondynka jest
święcie przekonana, że jest gruba i brzydka (efekt analizy
danych takich jak np. powtarzanie tego od małego przez
rodziców - którzy są na początku głównym źródłem informacji).
W efekcie jeśli w/w laska usłyszy nawet jakiś szczery oraz
prawdziwy komplement, przefiltruje go przez to przekonanie
i na wyjściu pojawi się "on tylko czegoś ode mnie chciał".

Zmiana działania softu w tym przypadku polegać musi na
zmianie sposobu analizowania danych. Mówiąc najkrócej,
obecne algorytmy należy tak zmodyfikować, żeby dawały nie
wyniki wykształcone przez poprzednie lata, ale wyniki,
których oczekujemy. Trzeba się świadomie przeprogramować.

Można to osiągnąć za pomocą dość prostego przestawienia
priorytetów - analiza powinna być wykonywana na podstawie
jak najbardziej obiektywnych i zewnętrznych danych, i w
tym czasie wewnętrzny mechanizm filtrujący powinien zostać
przełączony na najniższy priorytet.

Przykład: w/w blondynka powinna posiłkować się przez jakiś
czas danymi typu "prawidłowa waga ciała" i zacząć przyjmować
komplementy jako zasłużone i prawdziwe. Po pewnym czasie
mechanizm wewnętrznego interpretatora danych, jako że jest
to nomen omen AI, "nauczy się" nowego sposobu analizowania
dostarczanych danych. Otrzyma też inne dane wewnętrzne, będące
efektem rozruchu nowego algorytmu interpretacji zewnętrznych,
co dodatkowo przyspieszy "naukę" interpretatora głównego.

Ta metoda jest z dużym powodzeniem intuicyjnie stosowana
przez osoby pewne siebie - ich wewnętrzny interpretator
otrzymuje wyniki analiz korzystne dla danej osoby, przez
co nawet niekorzystne dane zewnętrzne przechodzą przez filtr
"no to co" i nie zakłócają podstawowych procesów.

Łatwiejsze do opowiedzenia niż do wykonania, ale możliwe.

Kira

--
http://Cyber-Girl.NET
*Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

110. Data: 2006-01-18 08:38:16

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Marek Celiński [Tue, 17 Jan 2006 22:47:34 +0100]:

> Nawykowych sposobów percepcji nie da się _dowolnie_ zmieniać.

Da się. Za pomocą odpowiedniego dawkowania danych wejściowych.

> Zmiana postaw zmienia więc strukturę anatomiczną mózgu na
> poziomie mikro (poziomie pojedynczych synaps) i na poziomie
> receptorów synaptycznych.

Jak najbardziej - dokładnie tak samo, jak działający pod OS
program zmienia podczas działania zawartość pamięci RAM. Co
nie zmienia tego, że w dalszym ciągu możesz przerobić ten
program tak, żeby zmiany były dla Ciebie korzystne.

> Pod wpływem emocji łatwiej zmieniać postawy, ponieważ
> większa ilość katecholamin zwiększa plastyczność sieci,

Owszem. Ale emocje to dane wejściowe wewnętrzne, będące
efektem już wykonanych w przeszłości analiz i okraszone
z lekka funkcjami biologicznymi. Nie jest to nic, czego
nie da się zmieniać dowolnie, jeśli jest się świadomym
zachodzących w tym momencie procesów.

Kira

--
http://Cyber-Girl.NET
*Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

PROSZĘ O OPINIĘ - SOCJOTERAPIA-GWSH GDAŃSK
Problem życiowy - krótkie
Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna