Gęsie pipki

31. Data: 2017-11-18 21:50:55

Temat: Re: Gęsie pipki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 20:40 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2017-11-18 16:34, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Oczywiście.
> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
/b/b6/Gęsi_Pipek_Hala_Gwardii_2017b.jpg/457px-Gęsi_P
ipek_Hala_Gwardii_2017b.jpg

:)
Kura chciał znów błysnąć, tu bzdet...

Z szacunku dla Animki skróciłby chociaż link:
https://goo.gl/7E6iNB

Czy kurze ten obrazek przypomina gęsie żołądki?
Nie chce mi się kurze tłumaczyć, bo z nim jak dziad do obrazu. Zanim mu
wyparuje sobotnia "wena"...

--
Trefniś

32. Data: 2017-11-18 21:54:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-11-18 09:36, obywatel XL uprzejmie donosi:

en-w-pomidorach-zmniejsza-ryzyko-zawalu-i-rozwoju-no
wotworow_35849.html

o-10-popularnych-w-polsce-produktow-zakazanych-w-inn
ych-krajach-6115775788344961g/8

> Tyle lat tutaj a jednak zdarza mi się zapomnieć, że TYLKO XL ma ketchup
> własnej roboty.
> Najlepszy, jedyny słuszny, jak zresztą wszystko...

Na tej samej zasadzie zapominasz zapewne takie rzeczy u wielu innych osób -
bo nie podejrzewam, abym była jakoś w tym uprzywilejowana.
Cóż, Qrko, starzejemy się.

--
XL

33. Data: 2017-11-18 22:48:14

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 16:34, Trefniś pisze:

> Podawałem link, masz tam dokładnie - gęsie żołądki, spreparowanie
> wedle przepisu.
> I to jest poprawna nazwa.

O! Dziękuję za wyjaśnienie.
Pipki to jakieś pipki (moga spowodować odruch wymiotny już jak się
czyta), a żołądki to żołądki.

--
animka

34. Data: 2017-11-18 22:52:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 21:50, Trefniś pisze:

> [...]
>>

> :)
> Kura chciał znów błysnąć, tu bzdet...
>
> Z szacunku dla Animki skróciłby chociaż link:
Nie otwieram takich wymodzonych linków, tylko całe. Szczególnie dlatego,
że chcę wiedzieć co niby miałabym obejrzeć, czy przeczytać.

--
animka

35. Data: 2017-11-18 22:59:48

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 22:52 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]
> Nie otwieram takich wymodzonych linków, tylko całe. Szczególnie dlatego,
> że chcę wiedzieć co niby miałabym obejrzeć, czy przeczytać.

I tak niczego nie zobaczyłabyś, bo kura nie przewidziała.

W takich sytuacjach podaje się oba linki - pełny i skrócony, ale
Animce-informatykowi tego chyba tłumaczyć nie muszę.

--
Trefniś

36. Data: 2017-11-18 23:06:25

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 22:48 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> O! Dziękuję za wyjaśnienie.
> Pipki to jakieś pipki (moga spowodować odruch wymiotny już jak się
> czyta), a żołądki to żołądki.

Cóż, różne nacje różnie nazywają. Polscy żydzi tak właśnie nazwali gęsie
żołądki w sosie na ostro jak w przepisie :)

--
Trefniś

37. Data: 2017-11-18 23:29:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-11-18 21:50, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Czy kurze ten obrazek przypomina gęsie żołądki?
> Nie chce mi się kurze tłumaczyć, bo z nim jak dziad do obrazu. Zanim mu

To se pogrzeb w swoich mądrych książkach, co ich masz na kila, dziaduniu.

i w takich chwilach się tęskni za dżdżu

38. Data: 2017-11-18 23:55:35

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 22:59, Trefniś pisze:

/b/b6/Gęsi_Pipek_Hala_Gwardii_2017b.jpg/457px-Gęsi_P
ipek_Hala_Gwardii_2017b.jpg

> I tak niczego nie zobaczyłabyś, bo kura nie przewidziała.
Człowiek nigdy nie wie czy czyjś skrócony link nie skieruje na stronę z
wirusem. Różne szopki się dzieją.
Widziałam ten obrazek od Qrczaka i jest on bardzo nieapetyczny.

> W takich sytuacjach podaje się oba linki - pełny i skrócony, ale
> Animce-informatykowi tego chyba tłumaczyć nie muszę.
Ty jesteś chyba kucharzem, ja księgową całe prawie życie wykonywanej
pracy. Chciałabym się ponownie urodzić i mieć informatykę od I klasy
podstawówki, tak jak mają teraz. Czy lubią, czy nie-zawsze im się przyda
w życiu.

--
animka

39. Data: 2017-11-18 23:58:44

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 23:06, Trefniś pisze:

> Cóż, różne nacje różnie nazywają. Polscy żydzi tak właśnie nazwali
> gęsie żołądki w sosie na ostro jak w przepisie :)

Nie wiadomo jak nazywali swoje cipki. Sorry, ale :-X

--
animka

40. Data: 2017-11-19 00:02:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 23:29, Qrczak pisze:
> [...]
ipek_Hala_Gwardii_2017b.jpg

> To se pogrzeb w swoich mądrych książkach, co ich masz na kila, dziaduniu.

Hahahaha.
Może jeszcze nie wszystkie przeniósl do komputera ;-)

--
animka

Żenująca tv-reklama Intermarche.
---- ADULT CELEBRITY VIDEO ---- click here
Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Uploads - What is wrong with Easynews
Gęsie cycki