Gęsie pipki

21. Data: 2017-11-18 10:27:41

Temat: Re: Gęsie pipki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
en-w-pomidorach-zmniejsza-ryzyko-zawalu-i-rozwoju-no
wotworow_35849.html

o-10-popularnych-w-polsce-produktow-zakazanych-w-inn
ych-krajach-6115775788344961g/8

> Też nie należy przesadzać z tym kaczupem, jako "skoncentrowanym pomidorem".
> Np. Heinz ma problemy, bo w ich keczupie jest go zaledwie 6 procent:
>
> https://finanse.wp.pl/popularny-ketchup-to-wcale-nie
-ketchup-duze-problemy-heinza-6114210495379585a

> Reszta to sama "zdrowotność" :)

O tym mówię cały czas przecież.

--
XL

22. Data: 2017-11-18 10:31:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 10:27 XL <i...@g...pl> pisze:

> [...]
o-10-popularnych-w-polsce-produktow-zakazanych-w-inn
ych-krajach-6115775788344961g/8

-ketchup-duze-problemy-heinza-6114210495379585a

Mówisz?
Ale na inne tematy też się wypowiadasz?
:)

--
Trefniś

23. Data: 2017-11-18 10:36:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-11-17 20:55, obywatel XL uprzejmie donosi:

en-w-pomidorach-zmniejsza-ryzyko-zawalu-i-rozwoju-no
wotworow_35849.html

%204-2012%20s.%201157-1165.pdf

> Tak podejrzewałam.

Warto być podejrzliwym.

--
XL

24. Data: 2017-11-18 10:36:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
o-10-popularnych-w-polsce-produktow-zakazanych-w-inn
ych-krajach-6115775788344961g/8

-ketchup-duze-problemy-heinza-6114210495379585a

Tzn. ?

--
XL

25. Data: 2017-11-18 12:37:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
>
> https://finanse.wp.pl/popularny-ketchup-to-wcale-nie
-ketchup-duze-problemy-heinza-6114210495379585a

Czyli na opakowaniu wierutne kłamstwa - jak przypuszczałam!

https://www.google.pl/amp/s/www.odkrywamyzakryte.com
/ketchup-lagodny-heinz/amp/

,,Składniki: pomidory (148 g pomidorów na 100 g ketchupu) (...)"

Zeozumiałe, że chodzi o pomidory przed zagęszczeniem, no ale mimo wszystko
po zagęszczeniu powinny one po zagęszczeniu stanowić w produkcie
MINIMUM(sic!) 50 procent! Tak wynika z mojego własnego doświadczenia w
robieniu keczupu.

--
XL

26. Data: 2017-11-18 13:08:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Zeozumiałe, że chodzi o pomidory przed zagęszczeniem, no ale mimo wszystko
> po zagęszczeniu powinny one po zagęszczeniu stanowić w produkcie

Wobec faktycznej 6-procentowej zawartości pomidorów w tej hmmm...
SUBSTANCJI (bo keczapem jej nie nazwę) ponawiam moje sugestie i pytanie: z
czego pochodzi jej piękny, ,,pomidorowy"kolor i gęsta konsystencja?
No, ludzie, sami sprawdźcie - weźcie 6g (dwie płaskie łyzeczki)
najmocniejszego koncentratu pomidorowego i wymieszajcie z 94g wody (tj. z
już rozpuszczonymi w niej, a jakże, octem, solą, cukrem itp)
Czy otrzymacie TEN kolor i TĘ konsystencję?

--
XL

27. Data: 2017-11-18 15:22:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gęsie pipki

Co to są pipki, szczególnie gęsie? Jak poprawnie powinno się to nazywać?

28. Data: 2017-11-18 16:34:26

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 15:22 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Gęsie pipki
>
> Co to są pipki, szczególnie gęsie? Jak poprawnie powinno się to nazywać?

Podawałem link, masz tam dokładnie - gęsie żołądki, spreparowanie wedle
przepisu.
I to jest poprawna nazwa.

--
Trefniś

29. Data: 2017-11-18 20:15:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-11-18 09:36, obywatel XL uprzejmie donosi:

> [...]
> Też im współczuję.
> A keczup kupuję tylko sporadycznie - gdy nie mam swojego. Powody opisałam

Tyle lat tutaj a jednak zdarza mi się zapomnieć, że TYLKO XL ma ketchup
własnej roboty.
Najlepszy, jedyny słuszny, jak zresztą wszystko...

30. Data: 2017-11-18 20:40:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-11-18 16:34, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Podawałem link, masz tam dokładnie - gęsie żołądki, spreparowanie wedle
> przepisu.
> I to jest poprawna nazwa.

Oczywiście.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
/b/b6/Gęsi_Pipek_Hala_Gwardii_2017b.jpg/457px-Gęsi_P
ipek_Hala_Gwardii_2017b.jpg

Żenująca tv-reklama Intermarche.
---- ADULT CELEBRITY VIDEO ---- click here
Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Uploads - What is wrong with Easynews
Gęsie cycki