Gotowanie fasoli

1. Data: 2002-01-29 09:40:53

Temat: Re: Gotowanie fasoli
Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Magdalena Bassett" <m...@w...net> zapodała:

: No to opisz DOKLADNIE jak przygotowalas.

Po prostu ja wymoczylam przez noc, uprzednio wyplukawszy, wylalam wode i
ugotowalam w swiezej, ale bardzo spodobal mi sie Twoj sposob i nastepnym
razem chcialabym tak ugotowac. Naprawde obywa sie bez sensacji? Bardzo lubie
fasole, ale samopoczucie po nie NIE. :-)
Sylwia

1. Data: 2002-01-29 18:32:39

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia & Jurek wrote:
>[...]spodobal mi sie Twoj sposob i nastepnym
> razem chcialabym tak ugotowac. Naprawde obywa sie bez sensacji? Bardzo lubie
> fasole, ale samopoczucie po nie NIE. :-)

Naprawde bez. Zajrzyj do google po moj przepis na fasole z rodzynkami,
jest to naprawde swietne danie, bazowane wlasnie na tak mytej fasoli.

MB

1. Data: 2002-01-30 07:54:29

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message
> Naprawde obywa sie bez sensacji? Bardzo lubie
>
> Naprawde bez. Zajrzyj do google po moj przepis na fasole z rodzynkami,
> jest to naprawde swietne danie, bazowane wlasnie na tak mytej fasoli.

Niestety chyba nie w kazdym przypadku to dziala, robilam to danie, zaraz po
tym jak podalas je -daaawno temu - na grupe, efekt był .... hmm typowy dla
dan ze straczkowych.

Asia

1. Data: 2002-01-30 10:10:28

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"asia" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
po
> tym jak podalas je -daaawno temu - na grupe, efekt był .... hmm typowy dla
Bo im wiecej jesz straczkowych tym bardziej sie organizm przyzwyczaja. Ja
jem duzo, bo jestem wegetarianka, i na dodatek lubie. Moge zjesc fasoli i
isc do kina - no problem :-)
Ania

1. Data: 2002-01-30 17:44:51

Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Magdalena Bassett" <m...@w...net> zapodała:

: Naprawde bez. Zajrzyj do google po moj przepis na fasole z rodzynkami,
: jest to naprawde swietne danie, bazowane wlasnie na tak mytej fasoli.

Zajrzalam, przepis mam i sprobuje za pare dni. Dam znac jak poszlo ;)
Sylwia

1. Data: 2002-01-30 21:14:25

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a narobiliscie mi smaka na zupe fasolowa :)))

powiedzcie mi prosze czy do zupy fasolowej dodaje sie bazylii?

przeciez dodaje sie do zupy-krem z groszku...
czy do fasolowej tez mozna?

iza
GG 879972

1. Data: 2002-01-30 23:39:38

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <i...@h...pl> a écrit dans le message news:
a39nsv$nu3$...@h...uw.edu.pl...
> a narobiliscie mi smaka na zupe fasolowa :)))
>
> powiedzcie mi prosze czy do zupy fasolowej dodaje sie bazylii?
>
> przeciez dodaje sie do zupy-krem z groszku...
> czy do fasolowej tez mozna?

Oh, I don't think so... nie to samo warzywo, nie ten sam smak...
Ja bym do potraw na suchych straczkowych raczek "suchych" ziol uzywala
(tymianek, prowansalskie, majeranek, oregano...)

Ewcia
(ostrozna)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-31 05:07:27

Od: "Eva M." <e...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> [...]
> tym jak podalas je -daaawno temu - na grupe, efekt był .... hmm typowy dla

Asiu,
ja dodaję do wszelkiego rodzaju fasoli i grochu sporo kminku - efekt
"strączkowy" jest wtedy minimalny. Kminek tak właśnie działa na strączkowe.
Pozdrawiam,
Ewa.

1. Data: 2002-01-31 07:10:56

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Eva M." <e...@i...com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> ja dodaję do wszelkiego rodzaju fasoli i grochu sporo kminku - efekt
> "strączkowy" jest wtedy minimalny. Kminek tak właśnie działa na

Ja oprocz kminku i czabru dodaje czosnek i czasami na koniec majeranek a pod
reka zawsze trzymam likier ziolowy.

Irek

1. Data: 2002-01-31 08:44:19

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: iza <i...@h...pl>

> a narobiliscie mi smaka na zupe fasolowa :)))
>
> powiedzcie mi prosze czy do zupy fasolowej dodaje sie bazylii?
>
> przeciez dodaje sie do zupy-krem z groszku...
> czy do fasolowej tez mozna?

Ja dodaje do fasolki po bretonsku. Mozliwe, ze to juz nie jest fasolka po
bretonsku, ale mi smakuje ;-))

--
K. Kot
When God made man, she was only testing

platki zytnie i pszenne - do czego?
przepis na zajaca
Felieton Wladka
Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?
Czy są amatorzy fondue?