POMOCY! Jak naprawić zły smak oliwy w majonezie?

1. Data: 2002-01-26 19:56:25

Temat: POMOCY! Jak naprawić zły smak oliwy w majonezie?
Od: PiotrAF <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy się da, ale nie zaszkodzi zapytać. Zrobiłem majonez ale
niestey na bazie okropnej w smaku i zapachu oliwy z oliwek. czy coś się da
z tym zrobić żeby to poprawić czy już nic się nie da zrobić?
Piotr F.

Gadu-Gadu: 66915 - ICQ: 19293046 - Yahoo: piotrafrat

1. Data: 2002-01-26 20:14:08

Temat: Re: POMOCY! Jak naprawić zły smak oliwy w majonezie?
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"PiotrAF" <p...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a2v1jb$cop$...@n...onet.pl...
> [...]
> niestey na bazie okropnej w smaku i zapachu oliwy z oliwek. czy coś się da
> z tym zrobić żeby to poprawić czy już nic się nie da zrobić?

Zupelnie szczerze i bez zartow : wywalic majonez. Niestety.

Ewcia
(ktora juz kilka majonezow spartolila...)

ps. jezeli chodzi o wyrzucanie majonezu, to najlepsza jest spluczka ( = WC).
Bo zlew sie zatyka, a kubel na smieci zakleja -o)))
(widzisz, znam sie na rzeczy)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-26 20:14:15

Od: PiotrAF <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> "PiotrAF" <p...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
> a2v1jb$cop$...@n...onet.pl...
>

> Zupelnie szczerze i bez zartow : wywalic majonez. Niestety.

Buu? ale nie da się go przerobić na coś o lepszym smaku. A tak w ogóle to a
propos oliwy to jeśli nie było [zaraz sprawdzę w archiwum] na temat sposobu
rozpoznania dobrej oliwy przed spróbowanie i powąchaniem to niech ktoś mi
podpowie jak to zrobić.
Piotr F. [również brat Ani]

Gadu-Gadu: 66915 - ICQ: 19293046 - Yahoo: piotrafrat

1. Data: 2002-01-26 20:58:34

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"PiotrAF" <p...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a2v2ko$dp3$...@n...onet.pl...

> [...]
sposobu
> rozpoznania dobrej oliwy przed spróbowanie i powąchaniem to niech ktoś mi

Niestety, trzeba spojrzec prawdzie w oczy : majonez jest zemulsjowana oliwa
(i niczym wiecej, bo magia nie istnieje... i nie ma przepisow na niesmaczna
oliwe... Jezeli toto nie jest dobre, to i majonez, sila rzeczy, byc nie
moze...)
Zeby Cie pocieszyc... jezeli masz dobra oliwe... jezeli majonez Ci sie
zwarzy...
... to mozna ratowac nowym majonezem, na bazie :
1. zoltka
2. lyzeczki musztardy
3. lyzki goracej wody

Ewwcia...

--
Niesz !

Gotowanie fasoli
platki zytnie i pszenne - do czego?
przepis na zajaca
Felieton Wladka
Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?