przepis na zajaca

1. Data: 2002-01-26 15:40:34

Temat: przepis na zajaca
Od: "arti" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

co z nim mam począć ?

1. Data: 2002-01-26 18:48:59

Temat: Re: przepis na zajaca
Od: "tpi" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamrozić,to skruszeje.Rozmrożone mięso podzielić na porcje.Comber,zadek i
uda marynować 2-3 dni w czerwonym winie lub zalewie z wody i octu z
dodatkiem korzennych przypraw.Takie kawałki mięsa są idealnie do pieczenia i
duszenia.Podaje się je z sosem śmietanowym na bazie sosu z pieczenia.Przodka
i podrobów nie marynujemy-robi się z nich pasztety.

1. Data: 2002-01-26 23:46:06

Temat: Re: przepis na zajaca (minimalnie dlugie)
Od: "Krzysztof Burmer" <k...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Twoj mail przypomnial mi sytuacje sprzed ho, ho, chyba 10 lat kiedy to jadac
moim sportowym maluchem z Niepolomic do Krakowa rozbilem sie o kickajacego
zajaczka. Poszly halogeny i zlamalem zderzak.
Wzialem zajaca za uszy - chybe nie musze nadmieniac ze nie zyl- i wsadzilem
do bagaznika. A byl to listopad (podobno listopadowe sa najlepsze). Zajac
sezonowal sie na balkonie chyba z miesiac (na szczescie bylo dosc zimno). Po
tym czasie umowilem sie z kolega ktory chwalil sie ze "rozbieral" zajaca.
Zdzieranie skory z zajaca to istny horror. Ja stalem w wannie a kolego
zdzieral skorke z biednego zajaca. Po tym wszystkim mama zrobila pyszny
pasztet (przynajmniej wszyscy to mowili, bo ja wspominajac sciaganie skory i
patroszenie nie zjadlem ani kawalka). Zdzwiwilo mnie wtedy tylko to ze do
zrobienia pasztetu z zajaca potrzeba tak malo zajeczyny a tak duzo
wieprzowiny i innego miesa :).
Przepisow na pasztet na internecie jest pewnie dosc duzo
Pozdrowka
KB

> co z nim mam począć ?

Felieton Wladka
Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?
Czy są amatorzy fondue?
pierogi a wlasciwie farsz (P)
OT spotkanko w Brasserie - Krakow (juz bylo !!)