platki zytnie i pszenne - do czego?

1. Data: 2002-01-26 08:54:51

Temat: Re: platki zytnie i pszenne - do czego?
Od: "Lechoslaw K." <l...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3c52f38a$1@news.vogel.pl...
> Zapas{...}ciach
> Czy robiliscie cos z takich platkow?
ja bym dal zwirzeta hodowlanym jako pasze bo tylko do tego sie nadaje.:))))

A tak BTW jestem nowy na grupie wiec witam Wszystkich.

I tak na marginesie dodam ze jestem na diecie Optymalnej(zwanej dieta
Kwasniewskiego) i jakby ktos mial ochote na naprawde tluste potrawy to
bardzo chetnie sie podziele przepisamni.

Pozdrawiam
Lechos
Na przywitanie podam przepis na optymalny sernik niestety nie mojego
autorstwa :((
0,5 sera bialego tlustego
1/4 sklanki cukru
1 kostka masla
13 zoltek slownie: trzynascie
1,5 lyzk maki ziemniaczanej
5 dag migdalow
2,5 dag rodzynek
ok 10 bialek
ser zmielic; utrzec cukier z maslem na pulchna mase i stale ucierajac
dodawac po jednym zoltku powoli dodawac zmielony ser na koncu maka oraz
obrane i posiekane migdaly i sparzone rodzynki dodac bialka ubite na sztywna
piane i wszystko razem zmiksowac
blacha moze byc okragla WAZNE wyl. pergamine bo moze wyciekac!!!!
piec ok 45-60 min w piekarniku
Polecam mile latwe i przyjemne
i nie jest przerazliwie slodkie!!!

1. Data: 2002-01-26 18:31:13

Temat: platki zytnie i pszenne - do czego?
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapas przyduży na mój gust mi sie zrobil wymienionych platkow i zastanawiam
sie do czego procz zupy mlecznej a'la owsianka nadaja sie takie
platki...moze na razowa make zmiele je w mlynku do kawy ;-)
Czy robiliscie cos z takich platkow?

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-27 14:16:36

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lechoslaw K." <l...@m...e.pl> a écrit dans le message news:
a310at$ctb$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Lechos
> Na przywitanie podam przepis na optymalny sernik niestety nie mojego

[ciacho]

Dzien dobry, optymalny Lechoslawie. Mam 2 pytanie, BTW...

1. Gdzie sa platki zytnie w twim przepisie ?
2. Jezeli ich nie ma, to dlaczego piszesz o serniku pod watkiem o platkach
zytnich i pszennych ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-27 14:17:48

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A tak BTW jestem nowy na grupie wiec witam Wszystkich.
>
> I tak na marginesie dodam ze jestem na diecie Optymalnej(zwanej dieta

No tak, ten wybor sposobu zywienia wyjasnia malo sympatyczna odpowiedz na
moje pytanie....

B.

1. Data: 2002-01-27 15:53:33

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie do czego procz zupy mlecznej a'la owsianka nadaja sie takie
> platki...moze na razowa make zmiele je w mlynku do kawy ;-)

a moze ciasteczka? ktos kiedys podawal na grupie przepis
niektorzy uzywaja tez platkow do panierowania

pozdroofka
Nea
-----
"Tora! Tora! Tora!"

1. Data: 2002-01-27 15:58:37

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a moze ciasteczka? ktos kiedys podawal na grupie przepis
> niektorzy uzywaja tez platkow do panierowania

oops......... pomieszalo mi sie ciasteczka to oczywiscie byly z platkow
owsianych
ale moze mozna by sprobowac z pszennych i zytnich:))

pozdroofka
Nea
-----
"Tora! Tora! Tora!"

1. Data: 2002-01-30 15:05:51

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie do czego procz zupy mlecznej a'la owsianka nadaja sie takie
> platki...moze na razowa make zmiele je w mlynku do kawy ;-)

Ja płatków używam do chleba, są świetne!!!
Kamila K. / stonsik

1. Data: 2002-02-02 15:38:48

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja płatków używam do chleba, są świetne!!!

ale w jakim sensie uzywasz do chleba - dodajesz do ciasta na chleb?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-02 16:10:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ale w jakim sensie uzywasz do chleba - dodajesz do ciasta na chleb?
>
>pozdrawiam
>Basia

najefektowniej na, ale jak pociachane/albo slodowe to i do
srodka, inaczej troche wystaja, bo potrafia byc dosc pokazne

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-02 17:22:01

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale w jakim sensie uzywasz do chleba - dodajesz do ciasta na chleb?
>
> pozdrawiam
> Basia

Wrzucam je zamiast części mąki, w różnych proporcjach, kiedyś doszłam nawet
50%/50% i też był super.
Kamila K. / stonsik

przepis na zajaca
Felieton Wladka
Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?
Czy są amatorzy fondue?
pierogi a wlasciwie farsz (P)