Felieton Wladka

1. Data: 2002-01-26 13:33:48

Temat: Re: Felieton Wladka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wladyslaw Los jako czlek skromny nie pochwalil sie, ze dzis debitowal na
>lamach Zycia jako feletonista kulinarny. Poniewaz mam w tym niejaki udzial
>powiadamiam wszystkich wielbicieli tworczosci w/w, ze co jakis czas bedziemy
>publikowac felietony jego autorstwa pod wspolnym tytulem "ziarnko soli".
>Pierwszy odcinek jest poswiecony wlasnie soli a do tego smakowity przepis na
>kurczaka w skorupie z morskiej soli. Goraco polecam
>Czarek Gmyz

Brawa dla Wladyslawa Skromnego!
Ale jeszcze mi powiedz, gdzie tego Zycia szukac...chcialabym sie
pochwalic na zasadzie - TO napisal czlowiek, ktory celnie rzuca
Laroussem!

Krysia, pelna uznania
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-26 14:07:56

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@z...dwws.pl> a écrit dans le message news:
a2ubje$ika$...@n...onet.pl...
> [...]
na
> kurczaka w skorupie z morskiej soli. Goraco polecam

A moglabym dostac adres na Internecie ? (albo pdf na priva?)

Ewcia
(odcieta od polskiej prasy, buuu...)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-26 18:03:52

Od: "Czarek" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem poleaga na tym, ze niestety tylko czesc materialow publikujemjemy w
naszym internecie (jak wiadomo jak zobacza juz w sieci to gazety nie kupia
bo po co wydawac 2,3 PLN jak mozna miec za darmo). Chetnie bede naszym
grupowiczom podsylal strony w PDF, niestety dzis jade na narty i wracam za
tydzien, wiec nie zrobie tego wczesniej niz w poniedzialek 4 lutego.
Przypomnijcie mi tylko na priva po powrocie bo jako przewodniczacy
redakcyjnego klubu dementow moge zapomniec
Czarek

1. Data: 2002-01-26 20:32:26

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jan 2002 19:03:52 +0100, "Czarek" <c...@z...dwws.pl>
wrote:

> [...]
>Przypomnijcie mi tylko na priva po powrocie bo jako przewodniczacy
>redakcyjnego klubu dementow moge zapomniec

Co znaczy "nie kupia"??? To Zycie jest publikacja ksiazkowa?
Kwartalnikiem co najmniej moze? Bo mnie sie wydawalo ze jest
dziennikiem - i jako taki do dostania jest przez dzien jedynie.
Mozna zatem tego typu materialy publikowac z pewnym opoznieniem w
stosunku do wersji papierowej...

--
Darek

1. Data: 2002-01-26 20:55:33

Od: "Czarek" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chacialbym by tak bylo ale to nie zalezy ode mnie
Czarek

1. Data: 2002-01-26 21:31:00

Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek" <c...@z...dwws.pl> napisał w wiadomości
> Wladyslaw Los jako czlek skromny nie pochwalil sie, ze dzis debitowal na
> lamach Zycia jako feletonista kulinarny.
Chyba wiec z tego powodu trzeba bedzie wrocic do czytania "Zycia".
Ostatnia zmiana formuly tej gazety nie bardzo mi odpowiadala. A.

1. Data: 2002-01-28 09:20:36

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupowiczom podsylal strony w PDF, niestety dzis jade na narty i wracam za
> tydzien, wiec nie zrobie tego wczesniej niz w poniedzialek 4 lutego.

Kupiłem wczoraj wieczorem "Życie". Jeśli ktoś chce txt lub rtf z tego, to
mogę wysłać. Zgłoszenia proszę na priv. Aha, pod felietonem Władka jest
artykuł Czarka o jego przygodach kulinarnych w Meksyku (opowieść znana
już z tej grupy) i parę przepisów na tacos, burritos...

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2002-01-29 07:41:14

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

> [...]
> artykuł Czarka o jego przygodach kulinarnych w Meksyku (opowieść znana
> już z tej grupy) i parę przepisów na tacos, burritos...

Probowalam do Ciebie wyslac na priv, niestety moj komputer twierdzi, ze
masz permanent error.

Moge mimo to prosic o ten txt?

K. Kot

Moze ktos ma przepis na ciasto drozdzowe?
Czy są amatorzy fondue?
pierogi a wlasciwie farsz (P)
OT spotkanko w Brasserie - Krakow (juz bylo !!)
gdzie kupic tran?