Gwałtownie mi się przebarwiły zęby

następny post »
Data: 2007-02-27 13:55:00
Temat: Gwałtownie mi się przebarwiły zęby
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

Właściwie to z dnia na dzień zęby mi się przebarwiły na szarobrązowo.
Myślałem, że to jakiś incydent, ale to już utrzymuje się od miesiąca, mam
wrażenie, że ze zmiennym natężeniem. Nie palę, kawy piję umiarkowanie duzo
(jedna, dwie dziennie), utrzymuję normalną higienę. Zęby są żywe i zdrowe. No,
jeden jest martwy po endo, ale jest solidarnie przebarwiony w takim samym
stopniu, jak jego żyjący koledzy :) Antybiotyki w przeciągu ostatnich kilku
lat brałem raz, przez tydzień, rok temu. Jestem generalnie zdrowy. Jedyna
zmiana jest taka, że od pół roku zmieniłem pastę na zielonego Elmexa. Co
się mogło stać?
--
Samotnik