Harissa lub sambal - gdzie można kupić w Polsce???

From: "kajacek" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Harissa lub sambal - gdzie można kupić w Polsce???
Date: Mon, 14 Jul 2003 20:20:58 +0200

Gdzie w okolicy Warszawy można kupić harisę lub sambal??

Do tej pory harisę przywoził mi szwagier pracujący na kontrakcie w Libii,
ale niestety to już się skończyło:((
A sambal spróbowałem w tamtym roku w jakiejś wschodniej knajpce w Holandii i
okazał się całkiem-całkiem...
Myślałem, że dale będę musiał polegać na "małym imporcie", ale przeczytałem
tu kilka postów o tych przyprawach i o tym, że jest szansa ich kupna w
Polsce, więc piszę...:)
BTW: pokazała się (ok. pół roku temu) węgierska pasta paprykowa Piros Arany
(csipos - ostra lub csemege - trochę łagodniejsza)) i gulaszowa
(Gulyashrem); ja osobiście kupiłem w "Auchan" - jeśli ktoś nie próbował, to
polecam... W przeszłości wszyscy znajomi, którzy udawali się na Węgry lub
południe Słowacji, obowiązkowo to musieli kupić.., a teraz juz jest u nas...
Może to samo będzie z harisą i sambalem...

Może ktoś z Was zna jeszcze tego typu "hooooooooot" przyprawy???? Tabasco,
Louisiana Pepper Sauce już też poznałem....