Heteromatrix

571. Data: 2009-10-28 12:06:13

Temat: Re: Heteromatrix
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 11:39:36 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

--------------
> Z całą pewnością- nie był to przypadek. Nie za bardzo rozumiem, o czym
> piszesz- i dlaczego akurat nie mogła byś wszystkiego napisać otwartym
> tekstem? Dlaczego akurat Fragile może mi powiedzieć coś, o czym wiesz Ty
> (słowo daję- nawet nie przypuszczam, co masz na myśli)

Ma na mysli cytowanie przez Fragile na forum grupowym moich maili
prywatnych.

--

Ikselka.

572. Data: 2009-10-28 12:36:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

--------------

> Ma na mysli cytowanie przez Fragile na forum grupowym moich maili
> prywatnych.

No ale dlaczego to ma mieć cos wspólnego ze mną?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

573. Data: 2009-10-28 12:43:37

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------

> Ma na mysli cytowanie przez Fragile na forum grupowym moich maili
> prywatnych.

Hanka pisze o wykorzystywaniu przez Ciebie intymnych informacji dot.
ludzkich dramatow, ktorymi to od poltora roku zabawiasz sie i szastasz
na lewo i prawo przy kazdej nadarzajacej sie okazji, wycierajac sobie
nimi... buzie.
Zreszta niech Hanka sama napisze, co ma na mysli...

--
Fragile

574. Data: 2009-10-28 12:48:14

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

--------------

> [...]
> nimi... buzie.
> Zreszta niech Hanka sama napisze, co ma na mysli...

a mnie sie wszytsko z biala chusteczka kojarzy

--
bla

575. Data: 2009-10-28 14:14:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 13:43, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "XL"

Mam na mysli wielokrotne wykorzystywanie tu, na psp,
informacji prywatnych, skierowanych przez Fragile, do XL,
jak rowniez, wielokrotne pomawianie Fragile o klamstwo.

> [...]
> nimi... buzie.
> Zreszta niech Hanka sama napisze, co ma na mysli...

Tak. O tym wlasnie pisze, i to mam na mysli.
Upublicznienie informacji, ktore Fragile przekazala
w zaufaniu, w prywatnej poczcie, do XL.

O tym mowie, Chironie.
Mowie tez, tu i teraz, ze mi sie to nie podoba,
i nigdy nie podobalo.

576. Data: 2009-10-28 14:19:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 15:14, Hanka

> Mam na mysli wielokrotne wykorzystywanie tu, na psp,
> PRZEZ XL, informacji prywatnych, skierowanych przez Fragile,
> do XL, jak rowniez, wielokrotne pomawianie PRZEZ XL,
> Fragile o klamstwo.

Dopisuje, bo poprzednia moja wypowiedz byla nie do
konca wyrazna i precyzyjna.

577. Data: 2009-10-28 14:58:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> [...]

w zaufaniu, w prywatnej poczcie, do XL.

O tym mowie, Chironie.
Mowie tez, tu i teraz, ze mi sie to nie podoba,

------
Czyli- Fragile upubliczniała prywatne e-mail IXI, lub- według Fragile- na
odwrót. No ok. Ale co to ma wspólnego ze mną- bo nie rozumiem?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

578. Data: 2009-10-28 15:06:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------

> No ale dlaczego to ma mieć cos wspólnego ze mną?

Chodzi przecież wszak o Twoje przebudzenie. Czyli o to, abyś wreszcie
przejrzal na oczy, z kim rozmawiasz - tzn z paskudną szantażystką XLką i
pokrzywdzoną, zastraszoną przez nią Fra.
:-)

--

Ikselka.

579. Data: 2009-10-28 15:07:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------

> a mnie sie wszytsko z biala chusteczka kojarzy

I osobą intymnie machającą nią w grupie?
:-D
--

Ikselka.

580. Data: 2009-10-28 15:13:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 13:43:37 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
> ludzkich dramatow, ktorymi to od poltora roku zabawiasz sie i szastasz
> na lewo i prawo przy kazdej nadarzajacej sie okazji, wycierajac sobie

Droga Fra, intymne informacje o Tobie posiadają tutaj wszyscy - dokładnie
te same, co ja. Ponieważ sama je zamieściłaś tutaj. Nic z prywatnej
korespondencji między nami nigdy tutaj nie trafiło. Mój (i nie tylko mój,
jak wszyscy pamiętają) krytyczny stosunek do Ciebie wziął się z Twojej
wielonickowości w grupach, która jest dla mnie bardzo podejrzana, ponieważ
w ten sposób oraz za pomocą opowieści o swojej chorobie żerowalaś
wielokrotnie na ludzkich emocjach, dostając dzięki nim powszechne fory,
niczym globek obecnie.
Jeslibym ja nagle się rozchorowała ciężko, to nie mialoby nic do mojej
postawy w grupie, byłaby to moja sprawa.
Odbieram ataki nie podpierając się własną nieprzytomnością w szpitalu ani
inymi argumentami typu "wszystkie miejsca w tramwaju dla chorej".

> Zreszta niech Hanka sama napisze, co ma na mysli...

Najmniej mnie to absorbuje, co myśli Hanka, a tylko to, co JA myślę.
--

Ikselka.

Obrona Romana
NA CZASIE