Hortensje w donicach

1. Data: 2003-10-20 06:30:56

Temat: Hortensje w donicach
Od: "Boban" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przed domem dwie hortensje w duzych 40 cm donicach i nie wiem co mam z
nimi zrobic na zime. Czy mogę je wstawić do jasnego garażu +5 st.C czy moze
do ciemnej piwnicy +17 st.C ?

2. Data: 2003-10-20 07:33:09

Temat: Re: Hortensje w donicach
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Mam przed domem dwie hortensje w duzych 40 cm donicach i nie wiem co mam z
> nimi zrobic na zime. Czy mogę je wstawić do jasnego garażu +5 st.C czy
moze
> do ciemnej piwnicy +17 st.C ?
:)
ja stawialbym na ten garaz
ale majac dwie mozesz poeksperymentowac
i jedna do garazu a druga do piwnicy
i na przyszlosc bedziesz wiedzial/wiedziala jak lepiej
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

3. Data: 2003-10-20 08:25:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boban" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> Mam przed domem dwie hortensje w duzych 40 cm donicach i nie wiem co mam z
> nimi zrobic na zime. Czy mogę je wstawić do jasnego garażu +5 st.C czy
moze
> do ciemnej piwnicy +17 st.C ?

Garaż będzie idealny, szczęściarzu. Ale przy okazji pytanie: dlaczego nie
wysadzisz ich do gruntu?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-10-20 09:24:01

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Garaż będzie idealny, szczęściarzu. Ale przy okazji pytanie:
dlaczego nie
> wysadzisz ich do gruntu?

A ja mam cztery garażowe "na etacie" od kilku lat - mają kwitnąć
zawsze w zastępstwie tych z gruntu, z którymi bywa różnie.
Garaż sprawdza się doskonale, ważne jest tylko, żeby na wiosnę, jak
robi się cieplej, miały dostatecznie dużo światła, bo inaczej pędy
robią się słabe i wyciągnięte ( i na nich, niestety, oczekiwane
kwiaty), a przyciąć się ich nie da, chyba że z pąkami :(

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2003-10-20 21:43:21

Temat: Odp: Hortensje w donicach
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Boban <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bmvvg2$nlc$...@a...news.tpi.pl...
> Mam przed domem dwie hortensje w duzych 40 cm donicach i nie wiem co mam z
> nimi zrobic na zime. Czy mogę je wstawić do jasnego garażu +5 st.C czy
moze
> do ciemnej piwnicy +17 st.C ?

Jasny garaz. W tej cieplej lecz ciemnej piwicy puscily by wybujale pedy.

Elfir

Pelargonia - przechowanie przez zime
cztery dni
Mam kosztelę