Humus

1. Data: 2017-05-26 22:34:23

Temat: Humus
Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
To mój pierwszy post a dotyczy przygotowania humusa. Jadłem to raz i
bardzo mi to smakowało. Po kilku próbach raczej nieudanych (przepisy z
internetu)zniechęciłem się ((.
Czy zna może ktoś z Was wypróbowany i sprawdzony przepis na tahini/humus
? Będę wdzięczny.

2. Data: 2017-05-26 23:41:09

Temat: Re: Humus
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 22:34, tandoori.curry pisze:
> [...]
> internetu)zniechęciłem się ((.
> Czy zna może ktoś z Was wypróbowany i sprawdzony przepis na tahini/humus

Nie znoszę czosnku, a szczególnie jego zapachu, ale tu jest trochę
przepisów:
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=humus+przepis
Wyszukaj sobie może taki, który by Ci smakował.

--
animka

3. Data: 2017-05-26 23:43:43

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej nieudanych (przepisy z internetu)zniechęciłem się ((. Czy zna
> może ktoś z Was wypróbowany i sprawdzony przepis na tahini/humus ?

Przepis na Hummus

Przepis na hummus jest prosty. Hummus to pasta z ciecierzycy lub inaczej
cieciorki wywodząca się z kuchni arabskiej. Przepis na hummus ulega
ciągłym delikatnym modyfikacjom, każdy ma swój ulubiony i ten, który
smakuje mu najbardziej. Podstawa pasty hummus jest ugotowana
ciecierzyca, czosnek, cytryna i pasta tahina. Do tego kumin mielony,
sól, oliwa. Można jednak pokusić się o dodanie suszonych pomidorów,
zioła jak bazylię, tymianek, ale również smażoną cebulę, lub wędzona
paprykę. Możliwości jest bardzo dużo!
Mój ulubiony przepis na hummus to właśnie ten. Powstaje fantastyczny
hummus, idealny do pieczywa, warzyw surowych, jako dip, jako smarowidło
do bułek i chlebka pita. Pycha, no pycha i już!
http://www.olgasmile.com/przepis-na-hummus.html

--
animka

4. Data: 2017-05-27 01:47:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> [...]
> hummus, idealny do pieczywa, warzyw surowych, jako dip, jako smarowidło
> do bułek i chlebka pita. Pycha, no pycha i już!

To chyba ta pani, co to konserwy mięsne pasteryzuje RAZ - i to w temp.
zaledwie 80 stopni C. Ba, innym niegramotnym toto poleca, jakby sama robiła
i co gorsza jadła. Przecież gdyby to jadła, to by już raczej nie żyła...
ona ani jej rodzina.
CZYLI WSZYSTKO JASNE.

PS. Nie wiem, nad czym te zachwyty - humus to po prostu zmiksowane
jedzenie.
Ja na to mówię PAPATUCHA.
Zęby bardzo przeszkadzają w spożywaniu.

5. Data: 2017-05-27 07:40:50

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 22:34 tandoori.curry <t...@g...com> pisze:

> [...]
> internetu)zniechęciłem się ((.
> Czy zna może ktoś z Was wypróbowany i sprawdzony przepis na tahini/humus

Jeśli używałeś cieciorki z puszki, to chyba tu jest problem.

Uwielbiam ciecierzycę, ale humusu sam nie robię.

Natomiast mam zaufanie do Agnieszki Maciąg i proponuję zapoznać się z jej
uwagami:

http://agnieszkamaciag.pl/prawdziwy-humus-sekrety-go
towania-cieciorki/

Do Olgi Smile radzę nawet nie zaglądać, jej "uśmiech" na zdjęciach w
ilościach masowych zobrzydzi dokładnie wszystko.

--
Trefniś

6. Data: 2017-05-27 10:25:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 22:34, tandoori.curry pisze:
> [...]
> internetu)zniechęciłem się ((.
> Czy zna może ktoś z Was wypróbowany i sprawdzony przepis na tahini/humus

Zależy, co kto lubi.

Mnie najbardziej odpowiada humus z dodatkiem suszonych pomidorów,
zmiksowany z odrobiną zalewy z tychże.

Ewa

7. Data: 2017-05-27 11:04:22

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 07:40 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> Jeśli używałeś cieciorki z puszki, to chyba tu jest problem.
>
> Uwielbiam ciecierzycę, ale humusu sam nie robię.

Ups...
Cieciorka i ciecierzyca to dwie różne rośliny.
Lepiej używać właściwiej nazwy - ciecierzyca.

8. Data: 2017-05-27 15:10:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Zależy, co kto lubi.

Jasne. Na pl.rec.ogrody będą mieli pewnie inne zdanie.

--
Jarek

9. Data: 2017-05-27 15:59:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne. Na pl.rec.ogrody będą mieli pewnie inne zdanie.

Dżdzownice też będą miały inne zdanie :-)

10. Data: 2017-05-27 16:11:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne. Na pl.rec.ogrody będą mieli pewnie inne zdanie.

Niech oni tam zęby w glebę i cicho siedzą.

Ewa

Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267
Czy jeszcze mamy wybór?
Pyszny biały ser - cz. 2
W kwestii sera.
Pyszny biały ser.