Infantylizacja biologicznie dorosłych...

21. Data: 2018-03-11 18:27:54

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 17:26, LeoTar Gnostyk pisze:

> Bogowie, którzy bawią się swoimi wytworami umierają wraz z tymi, którzy
> ich stworzyli i którymi się bawią.

na chujowych ksiazkach sie uczyles

--
gazebo

---
Avast.

22. Data: 2018-03-11 18:30:25

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-08 o 19:03, i...@g...pl pisze:
> Rękawki Ci się rozwiązały. Niedobrze.

no dobra, kiedy ostatni raz wsadzilas sobie palec w dupe?

--
gazebo

---
Avast.

23. Data: 2018-03-11 18:42:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 18:27, gazebo pisze:

> na chujowych ksiazkach sie uczyles

Gnozy nie doznaje/poznaje się czytając książki chociaż nieomalże w
każdej książce można odnaleźć przynajmniej jej fragmenty.

Poznawaj siebie! Zgłębiaj siebie! A dotrzesz do gnozy.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

24. Data: 2018-03-11 18:47:02

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 17:42, LeoTar Gnostyk pisze:

> Poznawaj siebie! Zgłębiaj siebie! A dotrzesz do gnozy.

wybierz sie lepiej do jaskini smoka

--
gazebo

---
Avast.

25. Data: 2018-03-11 19:04:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 18:47, gazebo pisze:

> wybierz sie lepiej do jaskini smoka

Wolę swój świat realny od świata zwidów i baśni.

Nie wymiękaj zbyt łatwo, gazebo.

26. Data: 2018-03-11 19:11:00

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 18:04, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wolę swój świat realny od świata zwidów i baśni.
>
> Nie wymiękaj zbyt łatwo, gazebo.

latwo przyszlo latwo poszlo

--
gazebo

---
Avast.

27. Data: 2018-03-11 19:13:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 19:11, gazebo pisze:

> latwo przyszlo latwo poszlo

I tak bez żadnych rozterek, bez żadnej refleksji...?

28. Data: 2018-03-11 19:17:10

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 18:13, LeoTar Gnostyk pisze:

> I tak bez żadnych rozterek, bez żadnej refleksji...?

a na chuj mi swoboda ruskiego naroda?

--
gazebo

---
Avast.

29. Data: 2018-03-11 19:20:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 19:17, gazebo pisze:

> a na chuj mi swoboda ruskiego naroda?

Coś Ci jednak na wątrobie leży skoro podnosisz głos...

30. Data: 2018-03-11 19:23:44

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 18:20, LeoTar Gnostyk pisze:

> Coś Ci jednak na wątrobie leży skoro podnosisz głos...

od martyrologii polskiej jest ixi, nie ja, no ale skoro tak sie cieszysz
zdrowa watraba to gratuluje, ja moge pochwalic sie tym samym, pije, pale
i nie mam robali

--
gazebo

---
Avast.

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".