Jabłka i inne owoce a kalorie

51. Data: 2006-05-09 11:57:15

Temat: Re: Jabłka i inne owoce a kalorie
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e3pgvo$3qr$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To pewnie temu tyły. Te mięsożercy.
>
> Edyta Czyż

Nie spotkasz Edytko otyłego Eeskimosa prowadzącego prawdziwą dietę ludzi
północy. Nigdy. Tam są tylko szczupli ludzie. A węglowodanów nie jedzą
prawie wcale, może ok. 20 g.
Pozdrawiam już nie zimowo Jurek M.

52. Data: 2006-05-09 12:45:58

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nie spotkasz Edytko otyłego Eeskimosa prowadzącego prawdziwą dietę ludzi
> północy.

Nie spotkam bo:
a) zasnął na zimę po tym jak utył
b) bo się nie wybieram w tamte okolice
c) bo nie

Ciekawe czy Sławek zgadnie? :P

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

53. Data: 2006-05-09 13:02:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Bardzo lubie ludzi dowcipnych, a spotyka się ich rzadko.......:)))
Pozdrawiam Jurek M.

54. Data: 2006-05-09 16:12:11

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ciekawe czy Sławek zgadnie? :P

nie bo :P

--
"Pisze to ostatni raz, bo powinno to byc jasne dla sredniorozgarnietego
dziesieciolatka i naprawde smutno sie robi, ze dorosla osoba nie chce czy

55. Data: 2006-05-09 20:38:40

Od: "emi" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z tezą, że należy "jeść z głową" i nie popełniać
podstawowych błędów żywieniowych. Dieta powinna być urozmaicona,
czyli najlepiej jeść "wszystko" oprócz słodyczy i koserwantów.
Warzywa i owoce są zdrowe! Tłuszcze też są zdrowe i jeśli
będziemy używać roślinnych, a nie zwierzęcych to nie utyjemy od
tego, a będziemy zdrowsi. Kiedyś jadłam warzywa bez dodatku olejów,
dziś już wiem, że są one niezbędne dla zachowania zdrowia.
Testuję sobie różne oleje dodając je do sałtek warzywno -
owocowych. Ostatnio zauroczył mnie olej palmowy Carotino o fajnym
marchewkowym smaku. Po samych owocach szybko staję się znów głodna.
Po owocach "skropinych" olejami (może być też lnianka, albo linolia)
dłużej zachowuję uczucie sytości, a efekt "kaloryczny" niewiele
się różni, bo nie dojadam słodyczami :-)

jak ograniczyc laknienie? czym?
GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?
Dieta MM
wlasciwie czemu niegazowana?