Jak poprawić swój intelekt?

131. Data: 2009-01-10 20:27:03

Temat: Re: Jak poprawić swój intelekt?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lusterus pisze:

> przecież zamiast powiedzieć tak jak proponujesz "aż tak kiepsko mi szło?"
> mogę palnąć coś w stylu "lubisz to często robić z facetami?" To
> niewiarygodne, ale takie teksty, po którym laska uzna że jestem chamem
> często mi się zdarzały. Niestety było to wynikiem tylko usilnego znalezienia
> jakiejś oryginalnalnej odpowiedzi na jej zaczepkę. Ktoś powie nie szukaj na
> siłę. Efekt będzie tak, że powiem "fajnie" i sobie pójdę.

Nie sil się na nic wielkiej. Powiedz po prostu, że całe życie marzyłeś o
tym, żeby jej się przyśnić. Z każdą kolejną taką sytuacją będziesz się
rozwijać. Ty chcesz od razu być Casanovą w najlepszym wydaniu, a nie od
razu Rzym zbudowano. ;)

Ewa

132. Data: 2009-01-10 20:33:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lusterus pisze:
> w pociągu czy jest wolne miejsce. Trudność polega na tym, że jak już coś w
> tym rodzaju powiem to mówię to cicho, nie przekonywująco jak by podświadomie

Tak, "niepełnym głosem", specjalizuje się w tym nasz grupowy treneiro.
;) Mogę Ci podrzucić wiersz Barańczaka na priv, jeśli masz ochotę, ale
on Cię może totalnie zdołować. ;)

> czując, że wychodzę na błazna. To mnie jeszcze bardziej deprymuje. I
> rzeczywiście reakcja ludzi jest wtedy taka jaką sobie przewidywałem: brak
> odpowiedzi, nie zwracanie uwagi, spojrzenia jak na osobę, która całym swym
> ciałem mówi "przepraszam, że żyję"

A przygotuj się kiedyś do jakiejś scenki z życia wziętej, typu "wejście
do przedziału", poćwicz i potem odegraj na żywo w odpowiedniej sytuacji.
Poczuj przez chwilę, że jesteś tylko aktorem. Nie masz nic do stracenia.
Zobaczysz, że Ci się spodoba. :)

Ewa

133. Data: 2009-01-10 20:34:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lusterus pisze:

> Rozmowa jakoś szła po czym następowało "zawieszenie się" u mnie. Milczałem.
> Wtedy ktoś stwierdza do mnie: czemu nic nie mówisz?

Acha, a takich ludzi, którzy każą Ci mówić na zawołanie po prostu olej.

Ewa

134. Data: 2009-01-10 20:53:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> A co, jeżeli on jej się śnił, jak się przewraca na skórce od banana?
> (W końcu śnił jej się zabawnie).

No i tym nie można się zachwycić?
Poza tym powinien założyć, że śnił się jej erotycznie! Skórka zdjęta z
banana też coś w końcu może symbolizować. ;)

Ewa

135. Data: 2009-01-10 20:57:29

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> No i tym nie można się zachwycić?
> Poza tym powinien założyć, że śnił się jej erotycznie! Skórka zdjęta z
> banana też coś w końcu może symbolizować. ;)

No dobra :)
Chociaż ostatnie zdanie ująłbym inaczej :D

Saulo

136. Data: 2009-01-10 20:59:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> No dobra :)
> Chociaż ostatnie zdanie ująłbym inaczej :D

Bardziej dowcipnie, czy jakieś błędy formalne?

BTW A dzisiaj to już piję Topikos Kretikos Oinos, trochę ciężkawe jak
dla mnie.

Ewa

137. Data: 2009-01-10 21:07:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> [...]
> Mówisz w taki sposób: ludzie gadają o _pierdołach_ , tak dobrze im to
> idzie. Masz do rozmów na takim poziomie negatywny stosunek przecież, a
> ty stoisz "na brzegu" i bijesz się z myślami, czy zanurkować w szambie,
> czy jednak się powstrzymać. Dla mnie odpowiedź jest oczywista ;]
> To tak jakbyś chciał sie przekonać, że gówno może smakować jak czekolada.
> Usilnie chcesz wpasować się w pewien społeczny model, zapominając o tym,
> kim jesteś i czego potrzebujesz. A Twoje tłumaczenie, że towarzyskość
> da ci szczescie, to iluzja. Kąpiel w szambie nie dałaby mi radości.

przetrenowałeś to na kiedyś może?

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

138. Data: 2009-01-10 21:14:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Chyba, że jesteś na etapie dużej
> zmiany osobowości i charakteru... co wielu ludzi dotyka, niewielu zdaje
> sobie z tego sprawę...

A może coś o tym bliżej? Chyba przechodzę ten etap.

Ewa

139. Data: 2009-01-10 21:16:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Bardziej dowcipnie, czy jakieś błędy formalne?

Jeżeli powiem, że brzmi jak z katowni, to wystarczy? :)

Ale może to dlatego, że skupiłem się na "z banana" a nie "zdjęta", no i
jeszcze "skórkę" można rozumieć co najmniej dwojako.

> BTW A dzisiaj to już piję Topikos Kretikos Oinos, trochę ciężkawe jak
> dla mnie.

Rudolf Mueller Riesling Spaetlese :), półsłodkie, niezbyt głęboki smak, ale
przyjemnie wchodzi z Tavoliere :)

Saulo

140. Data: 2009-01-10 21:35:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Jeżeli powiem, że brzmi jak z katowni, to wystarczy? :)

Co to jest katownia?

> Ale może to dlatego, że skupiłem się na "z banana" a nie "zdjęta", no i
> jeszcze "skórkę" można rozumieć co najmniej dwojako.

Wszelkie dwuznaczności były zamierzone. To nie Ty czasem jesteś autorem
tego wątku. ;)

Ewa

Wsiadł do autobusu człowiek ze stymulatorem
KIDNAPERIADA
O ogniu, łkaniu w kominie, jednym pijaczku i dwóch kibolach
POCZĄTEK KONCA...
Z dedykacją noworoczną...