Jak przyrządzić dzwonki z łososia

1. Data: 2003-06-28 15:15:58

Temat: Jak przyrządzić dzwonki z łososia
Od: "Magda Malinowska" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałam upiec w piekarniku dzwonki
z łososia i nie bardzo mam koncepcję
jak je przyprawić.

Możecie coś zaproponować?

Pozdrawiam,
magda

1. Data: 2003-06-28 15:45:46

Temat: Re: Jak przyrządzić dzwonki z łososia
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bdkb6t$kgk$1@foka1.acn.pl,
Magda Malinowska <m...@s...com.pl> a écrit:
> Witam,
> chciałam upiec w piekarniku dzwonki
> z łososia i nie bardzo mam koncepcję
> jak je przyprawić.
>
> Możecie coś zaproponować?

Kiedys juz podawalam, ale wklejam na nowo :

LOSOS W PAPILOTACH

Na kazda porcje : duzy kwadrat folii aluminiowej
W kazdy kwadrat nalezy wlozyc po kolei, ukladajac jedno na drugim :

listek (lub dwa) bobkowy (=laurowy)
duzy plaster cebuli (lub dwa male)
dzwonko lososia
spory wiorek masla
spora lyzke gestej smietany (najlepiej 30 %, ale moze byc 18%)
sol + pieprz

Z kwadratu nalezy zrobic szczelna paczuszke ("papillote") i piec
paczuszki
ok. 20 min w "srednio-goracym". Jest gotowe, kiedy cebula zaczyna
pachniec.
Podawac z ryzem na sypko.

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-28 15:47:38

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

AFAIK google odpowie na hasło dzwonka, l.p. dzwonko.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-06-28 16:10:24

Od: "Magda Malinowska" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki.

1. Data: 2003-06-28 21:36:05

Od: "Magda Malinowska" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paczuszki
> ok. 20 min w "srednio-goracym". Jest gotowe, kiedy cebula zaczyna

Rewelacyjny przepis - rybka była pyszna.

1. Data: 2003-06-28 23:38:23

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bdl1fi$spf$1@foka1.acn.pl,
Magda Malinowska <m...@s...com.pl> a écrit:

> Rewelacyjny przepis - rybka była pyszna.

Ciesze sie, ze nie zjadlas listka bobkowego :-)

Ewcia
ps. w "first draft" uprzedzalam, zeby tego nie jesc ;-)

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-29 02:28:30

Od: Zbyszek <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

cos mi to zazgrzytalo jezykowo, wiec sprawdzam, ale mam chyba juz
przestarzaly slownik jez. pol -- ktory rozroznia "dzwonki" (ten dzwonek)
jako przyrzady wydajace dzwiek alarmowy itp; oraz "dzwonka" (to dzwonko)
jako kawalki krojonej w poprzek ryby. Rok wydania slownika 1978 - czyli
prehistoria...

Pozdr., Zb

1. Data: 2003-06-29 03:15:53

Temat: Re: Jak przyrzadzic dzwonka z lososia
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Zbyszek" <m...@z...com>

> [...]
> dzwonko)
> jako kawalki krojonej w poprzek ryby. Rok wydania slownika 1978 -

Jak widac sluch masz dalej dobry.
A tu mozesz sie potwierdzac:
http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=dzwonek

to bardzo przydatny sznurek :-)