slowacka potrawa - bryndzowe halusky - przepis

1. Data: 2003-06-28 16:02:07

Temat: slowacka potrawa - bryndzowe halusky - przepis
Od: "Marcin Korus" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobry
jestem tu nowy i zupelnie z innej bajki wiec bede sie streszczal
poszukuje przepisu na bryndzowe halusku (nie wiem czy dobrze napisalem) jest
to slowacka potrawa, rodzaj malych kluseczek podawanych ze sloninka (mi
bardzo smakuje), szukalem na roznych stronach ale nie bardzo umiem znalezc.
wiem ze robert maklowicz w jednym ze swoich programow robil cos takiego.
jesli ktos posiada przepis to bede wdzieczny jesli sie nim podzieli. moze
byc na forum, strona www lub na priva : m...@e...com.pl
dziekuje

1. Data: 2003-06-28 16:47:43

Temat: Re: slowacka potrawa - bryndzowe halusky - przepis
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Korus napisal(a):

>jestem tu nowy i zupelnie z innej bajki wiec bede sie streszczal
>poszukuje przepisu na bryndzowe halusku (nie wiem czy dobrze napisalem) jest
>to slowacka potrawa, rodzaj malych kluseczek podawanych ze sloninka (mi

Tak dla porzadku, to kluskami bym tego nie nazwal - a przynajmniej to
co ja widzialem i jadlem. To jest z sera (bryndza).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-28 17:39:03

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak dla porzadku, to kluskami bym tego nie nazwal - a przynajmniej to
> co ja widzialem i jadlem. To jest z sera (bryndza).

A ja bym nazwał i obawiam się, że wszyscy (prawie) by to zrobili... ;) Haluszki
czy gałuszki to przecież kluski z mąki pszennej, jajek i wody. Plus ewentualne
dodatki jesli mają stanowić samodzielne danie...

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2003-06-28 21:39:29

Od: "KG" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ta sloninka to wlasnie caly sekret potrawy, rzadko u nas dostepna SLONINA
WEDZONA jako okrasa do wszelkich kluseczek !!!!!!!!

1. Data: 2003-06-29 08:26:05

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Marcin Korus <m...@e...com.pl> wrote:

> dobry
> jestem tu nowy i zupelnie z innej bajki wiec bede sie streszczal
> poszukuje przepisu na bryndzowe halusku (nie wiem czy dobrze napisalem) jest
> to slowacka potrawa,

Poszukaj w archiwum tej grupy. Podawalem przepis 10. lutego tego roku.

Wladyslaw

Jak przyrządzić dzwonki z łososia
Sałatka kalafiorowa
Ogórki małosolne?