Jak sie pozbyc szerszeni?

11. Data: 2003-08-22 11:25:54

Temat: Re: Jak sie pozbyc szerszeni?
Od: "Gab" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tigerski" <t...@w...pl> napisał(a) tak:
> No wlasnie.
> Straz pozarna odmówila pomocy, bo gnoazdo jest w elewacji budynku. A firmy
> wyspecjalizowane zadaja za to kolo 500 zlotych.
> Czy ktos ma jakies pomysly??

U moich rodziców strażacy zrobili skutecznie i za darmo. W prywatnym domu,
tyle że pod Wadowicami. Może tam mają inne przepisy ? ;-)

pozdrawiam
GS

12. Data: 2003-08-22 11:37:13

Od: Przemek <s...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

To mieszkanie w bloku czy Twój prywatny dom?

13. Data: 2003-08-22 12:52:24

Od: "DJ" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tigerski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> No cóż, mam preparat (właśnie tak się nazywa), wiem z obserwacji jak i
kiedy
> zrobić to najlepiej, ale strażacy mnie zlewają. Przynajmniej ci z 998.
Może
> znacie inne numery, pod którymi można znaleźć strażaków - specjalistów??
>
> Mówią, że oni są w stanie pomóc tylko w sytuacji, gdy gniazdo jest na
> wierzchu. Jak jest w ścianie - ściągnij sobie firmę...
>
> Pozdrawiam

Skąd wziąźć ten ALTEC?

DJ

14. Data: 2003-08-22 12:56:00

Od: "DJ" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tigerski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Jeżeli w elewacji jest tylko jeden otwór przez które szerszenie sie
> wydostają, to wystarczy podejść tam w nocy i wepchać wacik nasączony
octanem
> etylu i całoćś zakorkować - jest to metoda skuteczam choć trochę
> niehumanitarna. Oczywiście trzeba wiedzieć kiedy i jak można odejść do
> otworu żeby zdążyć zrobić tą operację - ale właśnie za to płaci sie
> specjalistom....
> Pozdrawiam
> Paweł

Octan Etylu - skąd?

DJ

15. Data: 2003-08-22 12:59:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> A dlaczego chcesz się pozbywać tak pięknych bzykaczy???
> Nie lepiej polubić??

Moze lepiej, ale mniej bezpiecznie. Zmije tez sa ladne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2003-08-22 13:45:07

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Rso1b.123226$ib2.26635291@twister.neo.rr.com...

> Moze lepiej, ale mniej bezpiecznie. Zmije tez sa ladne.

I podobnie jak szerszenie całkowicie niegrożne, jeśłi się na nie wdepnie,
albo celowo nie drażni. Przy czym o ile wdepnięcie na żmije może się zdażyć,
na szerszenia wdepnąć chyba trudniej? ;-)

te latające messerschmity groźnie wyglądają - to fakt. Ale nie prowokowane
całkowicie nas ignorują - to nie osy, w przeciwieństwie do nich nie sa
drapieznikami.

O ile te szerszenie nie mieszkają w miejscu ogólnodostępnym albo przy
oknie - nie pozbywałbym się ich. Nie zaszkodzą, a odpędza inne szkodniki
(np. wspomniane osy).

J.

17. Data: 2003-08-22 13:58:49

Od: "Witold z" <w...@f...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

"tigerski"
> No cóż, mam preparat (właśnie tak się nazywa),

Czegos tu nie rozumiem. Jak masz preparat to na co Ci strazacy?
Znajdz kogos kto ma pszczoly to pozyczy Ci na 15 minut ubranie i ten helm z
siatka i ...do boju.

18. Data: 2003-08-22 14:07:46

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> I podobnie jak szerszenie całkowicie niegrożne, jeśłi się na nie wdepnie,

na nie NIE wdepnie miało być... ;-)

19. Data: 2003-08-22 14:11:05

Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl> szukaj wiadomości tego autora

> te latające messerschmity groźnie wyglądają - to fakt. Ale nie prowokowane
> całkowicie nas ignorują - to nie osy, w przeciwieństwie do nich nie sa
> drapieznikami.

ROTFL

Szerszenie jako "niedrapieżne" owady lubią sobie przekąsić na śniadanie
osę lub pszczołę.
Może miałeś na myśli trzmiele?

Tomek

20. Data: 2003-08-22 14:13:24

Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czegos tu nie rozumiem. Jak masz preparat to na co Ci strazacy?
> Znajdz kogos kto ma pszczoly to pozyczy Ci na 15 minut ubranie i ten helm z
> siatka i ...do boju.

Nie radzę - szerszeń potrafi się bez problemu przebić przez dżinsowe
spodnie i to kilka razy pod rząd.

Tomek

co mi zżera beberys
Ratunku, żółty ogród!