Jak sie pozbyc szerszeni?

41. Data: 2003-08-29 13:11:50

Temat: Re: Jak sie pozbyc szerszeni?
Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tam takie gadanie a jak sie będzie palił ten blok to co też niby drabiny
> nie rozłożą ?? Poprostu im się niechce bo poco się przemęczać jak można
> posiedzieć 24h na zmianie w spokoju albo pojechać do jakiegoś pożaru
trawy.

Wlaściwie to wlasnie to powiedzieli: nie ma w zasadzie mozliwosci uratowania
ludzi z tego bloku, bo nie ma jak podstawic drabiny... Miejmy nadzieje ze to
tylko gadanie i ze nigdy nie przyjdzie mi zastanawiac sie jak wydostac sie z
mojego 7-go pietra...

> TRZEBA POPROSTU ICH OPIEPRZYĆ BO TO WŁAŚNIE ICH KOMPETENCJACH LEZY
ŻEBY
> USUNĄĆ TE STWORY I KROPKA!!!!!!!!!

No wiesz, jak juz nas zaszczycili swoja obecnoscia, zapytali czy osy wlatuja
do mieszkania i atakuja, zaprzeczylam, a oni powiedzieli, ze w takim razie
czym sie przejmuje i radzili pokochac. Zagotowalam i juz sprawa zdjecia
podlogi sasiada (bo osy sa pod jego podloga w styropianie) jest w
spoldzielni...

> Albo spytaj sie czy jak dostaną piwo czy to się da zrobić napewno zadziała
> :-)))))))

O! O tym nie pomyslalam... A w lodowce tyle piwa...

42. Data: 2003-08-29 22:37:57

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <_...@s...krakow.pl> wrote:

> szerszenie? Hmmm, bo ja wypsikalam calego Raida i calego Morteina i
> NIC!

jest specjalny Raid na osy (szerszenie to właściwie gatunek os).
już próbowałem - działa świetnie.
moon

43. Data: 2003-08-29 23:39:22

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że na oporną straż jest tylko jeden sposób.
Zadzwonić i zaproponować im że się poleje gniazdo benzyną (bezołowiową co by
było ekologicznie) i potem podpali.
Chyba przyjadą?

Pozdrawiam
Marta

44. Data: 2003-08-30 08:46:47

Od: "Witold z" <w...@f...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon"
> jest specjalny Raid na osy (szerszenie to właściwie gatunek os).
> już próbowałem - działa świetnie.

A czy jest jakis zapach, srodek, ktorego szerszenie i osy nie lubia?
Chodzi mi o to, zeby nie przylatywaly na jakies popsikane tym srodkiem
drzewko.

45. Data: 2003-09-01 13:49:22

Od: "tigerski" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy jest jakis zapach, srodek, ktorego szerszenie i osy nie lubia?
> Chodzi mi o to, zeby nie przylatywaly na jakies popsikane tym srodkiem
> drzewko.

Podobno niektóre dezodoranty bardzo je "rozdrażniają".
Powodzenia.

co mi zżera beberys
Ratunku, żółty ogród!
Folia na sadzawk