Jak sie robi pierogi z kapusta?

1. Data: 2003-12-13 14:45:51

Temat: Re: Jak sie robi pierogi z kapusta?
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo Beatki przeważnie są grubo rozpadające się
> d.

Czyzbys mial uraz do kobiet o imieniu Beata drogi Marianie?

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-13 20:07:41

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> To ze komus zostalo troche farszu nie swiadczy o tym, ze jest kutwą ale o
> tym, ze Ty jestes chamką.

Nie do końca rozumiem związek pomiędzy tym, że komuś zostaje farsz, a tym,
że ktoś jest chamką?
Czy to jest tak, że jak mi zostanie farsz, to znaczy, że tobie brakuje
kindersztuby?
Że jak ja mam czegoś za dużo, to ty ma czegoś mniej i plasuje się to w braku
wychowania?
Interesujący wywód.
d.

1. Data: 2003-12-13 21:03:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>zmielonej

>To o zostawaniu farszu napisał ktoś, kto spożywa Wigilię samotnie, a poza
>tym jest kutwą (nie mylić z kutią) oszczędzającym na wszystkim. To i farsz
>mu zostaje.
>Ja też nigdy nie widziałam farszu, który by się w normalnej rodzinie został
>na zaś. Do rytuału wigilijnego należało przepędzanie domowników, którzy
>podkradali nieugotowane uszka, przechodząc "próbowali" mimochodem, czy
>farsz, aby nie za słony...
>mirtek

znaczy robisz za malo, bo mnie zawsze zostaje. specjalnie - to
jest tak, jak z sianiem trawy - iles tam na metr kwadratowy, plus
troche na zmarnowanie plus sporo dla podkradajacych ptaszkow.
jakies dziwaczne pomysly z ta kutwowatoscia i "samotna"
Wigilia...ciekawe...

trys - pieceyk z kolankiem

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-13 21:13:36

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:ffcmtv0npuks7ccrp6e3omt55ecpg5j2oe@4ax.com...
> [...]
> troche na zmarnowanie plus sporo dla podkradajacych ptaszkow.
> jakies dziwaczne pomysly z ta kutwowatoscia i "samotna"
Ale Ty jesteś emigrantka i kto ma wyjadać ten farsz?
Angole, którym gemba sie wykrenca od tego czifneko smakó? well!
A może teściowa?
d.

1. Data: 2003-12-14 08:38:11

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zazwyczaj w trakcie robienia pierozkow jest on przez wszystkich a glownie
> prze ze nie wyjadany z garnka, zanim znajdzie sie w pierozkach:)))
Zostaje. Bo na wigilię przygotowuję farsz na dwa dni. Połowę robię tylko z
kapusty, resztę wstawiam do lodówki. Ta reszta *zostaje* na pierwszy dzień
świąt, kiedy to dodaję rzeczone wcześniej mięso. Fersztejn? I z pewnością
tej ilości farszu nie dalibyście rady wyjeść :-}

waldek
=====

1. Data: 2003-12-14 11:26:09

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kindersztuby?
> Że jak ja mam czegoś za dużo, to ty ma czegoś mniej i plasuje się to w

Moze zanim zaczniesz oskarzac innych o brak wychowania, spojrzysz na
swoje.To ty pierwsza nazwalas osobe ktorej zostal nadmiar farszu KUTWA.Wiec
skoro nie rozumiesz zwiazku nadmiaru farszu z chamka, tak ja nie rozumiem
jak moglas nazwac kogos kutwa za to samo.
A ja nie nazwalam Ciebie chamka ze wzgledu na ilosc farszu jaka zostaje ci
po zrobieniu pierogow , ale dlatego ze wyzywasz innych nie majac do tego
zadnych podstaw.I jak ty smiesz wspominac o dobrym wychowaniu.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-14 20:19:19

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości > Moze
> [...]
> po zrobieniu pierogow , ale dlatego ze wyzywasz innych nie majac do tego
> zadnych podstaw.I jak ty smiesz wspominac o dobrym wychowaniu.

Z nabożną czcią przeczytałam, to co wyprodukowałaś po przyjściu z kościoła.
I tak sobie myślę, konia kują, a żaba nogę nadstawia.
I jeszcze jedno stwierdzenie mi się nasuwa na myśl:
"Nie ciebie ...olą, nie wierzgaj nogami."
I to by było na tyle.
d.

przepis na domowy twarog
Shanghai (kurczak po chińsku) poszukuje strasznie dlugo pomóżcie:)
sniadanko dla znajomych
Dlaczego zakalec w keksie?
Zioła