Jaka pralka?

1. Data: 2010-05-17 11:52:42

Temat: Jaka pralka?
Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę,

W związku ze zgonem mojej starej pralki, stoję przed zakupem kolejnej.
I tu moje pytanie do grupy - produkty jakich firm warto kupować?
Bosh, Siemens, AEG?
(Wiem że Miele, tylko cena nie taka...) ;)
Model w zasadzie obojętny, do "opierunku" 2 dorosłe osoby, czy ładowana
z góry czy z boku nie robi różnicy.
Generalnie chodzi o niezawodną pracę, nie chcę byle g. które będzie się
ciągle psuć.

Pozdrawiam,
Kuba

2. Data: 2010-05-17 12:08:10

Temat: Re: Jaka pralka?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> góry czy z boku nie robi różnicy.
> Generalnie chodzi o niezawodną pracę, nie chcę byle g. które będzie się

Kup taką z najdłuższą gwarancją. Obecnie sprzęt AGD ma żyć krótko.
Osobiście mam Boscha, bo ma wsad na 7 kg i pracuje bardzo cicho. Ale nie
nastawiałbym się na długoletnie jej użytkowanie.
Acha, mając wybór ładowana od przodu czy od góry to brałbym tylko ładowaną
od przodu po 10 latach użytkowania ładowanej od góry.

3. Data: 2010-05-17 12:11:18

Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> Kup taką z najdłuższą gwarancją. Obecnie sprzęt AGD ma żyć krótko.
> Osobiście mam Boscha, bo ma wsad na 7 kg i pracuje bardzo cicho. Ale nie
> nastawiałbym się na długoletnie jej użytkowanie.

Hmmm, widzę w Euro AGD 5 lat gwarancji na Boshe i Siemensy, co
zasadniczo odpowiada na pytanie.

> Acha, mając wybór ładowana od przodu czy od góry to brałbym tylko
> ładowaną od przodu po 10 latach użytkowania ładowanej od góry.

Umm, czemu? Możesz rozwinąć? Kolega kupił właśnie ładowaną od góry i
bardzo sobie chwali.

Pozdrawiam,
Kuba

4. Data: 2010-05-17 12:14:35

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba pisze:

> [...]
> zasadniczo odpowiada na pytanie.

> Umm, czemu? Możesz rozwinąć? Kolega kupił właśnie ładowaną od góry i

mniejsza pojemność
nic na niej nie postawisz (np suszarki, kosza z praniem)
no i procesu prania nie mozna oglądać
co w dobie debat politycznych moze być sporą konkurencją dla TV

michal

5. Data: 2010-05-17 12:25:44

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Umm, czemu? Możesz rozwinąć? Kolega kupił właśnie ładowaną od góry i
> bardzo sobie chwali.

Mam pralkę Candy, która była bliźniaczym modele Polaru. Mały otwór
ładunkowy, brak możłiwości wyciagnięcia pojemnika na proszek - rozlijająca
się pleśń lub mycie szczoteczką do zębór. Bardzo głośna praca + wycie przy
wirowaniu (model niby wzmacniany na 1200 rpm), klapa przy wirowaniu waliła
niemiłosiernie, duże drgania. Po 10 latach uzywania pralki raz w tygodniu
łożyska do wymiany za cenę połowy pralki. Po kupnie Boscha ładowanego od
przodu zastanawiałem się czy pralka w ogóle pracuje, bo taka była kolosalna
różnica w poziomie głośności i drgań.

6. Data: 2010-05-17 12:26:57

Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usrobo pisze:

> mniejsza pojemność

W sumie na jedno wychodzi, a w domu nie ma małych dzieci.

> nic na niej nie postawisz (np suszarki, kosza z praniem)
> no i procesu prania nie mozna oglądać
> co w dobie debat politycznych moze być sporą konkurencją dla TV

Fakt.
;)

Pozdrawiam,
Kuba

7. Data: 2010-05-17 12:43:29

Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> [...]
> Po kupnie Boscha ładowanego od przodu zastanawiałem się czy pralka w
> ogóle pracuje, bo taka była kolosalna różnica w poziomie głośności i drgań.

Cóż, właśnie zamówiłem Siemensa klasycznie ładowanego, gwarancja na 5
lat, zobaczymy jak się będzie sprawować.
;)

Pozdrawiam,
Kuba

8. Data: 2010-05-17 14:27:49

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba pisze:

> Cóż, właśnie zamówiłem Siemensa klasycznie ładowanego, gwarancja na 5
> lat, zobaczymy jak się będzie sprawować.
> ;)

Wykazalem sie odwaga i kupilem uzywanego Siemensa za 500 zl,
półroczna gwarancja, firma zajmujaca sie importem czegos takiego
z Niemiec. Póki co rozwiazanie uważam za znakomite.
--
A S

9. Data: 2010-05-17 14:42:22

Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej S. pisze:

> Wykazalem sie odwaga i kupilem uzywanego Siemensa za 500 zl,
> półroczna gwarancja, firma zajmujaca sie importem czegos takiego
> z Niemiec. Póki co rozwiazanie uważam za znakomite.

Za kwotę 2x większą (ok, 1099 w Euro AGD), mam gwarancję 10x dłuższą.
;)

Pozdrawiam,
Kuba

10. Data: 2010-05-17 16:36:09

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba pisze:

> Za kwotę 2x większą (ok, 1099 w Euro AGD), mam gwarancję 10x dłuższą.
> ;)

Licze na to, ze wszystko co mogloby sie popsuc - juz by to zrobilo :-)
A za drugie 500 zl kupilem tamze lodówke Bosch.
pozdro
--
A S

panele ścienne na balkonie?
Wykładzina dywanowa - wełna?
piekarnik 'z wózkiem' (Bosh)
Problem z piecykiem gazowym, cieknie - pęknięta nagrzewnica?
jak się nazywa taki zawór