hybner - wymiary

1. Data: 2010-05-17 17:15:12

Temat: hybner - wymiary
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanie dotyczące ceramiki Hybner model aga. Na stronie producenta:
http://www.hybner.com.pl/oferta/ceramika_lazienkowa/
aga/miska_ustepowa_lejowa_wiszaca/
podano wymiar rozstawu otworów do śrub mocujących na 190. Mój stelaż ma
albo 180, albo 230. Dzwoniłem do działu handlowego Hybner'a i Pani
powiedziała, że będzie pasował. Niestety nigdzie w pobliżu nie ma takiej
muszli w sklepie cobym sam sprawdził. Czy Pani z hybnera ma rację i będzie
pasował, czy musi być specjalny stelaż, albo regulowany? Jako ciekawostkę
podam, że dla innego systemu tej firmy - retro - podają rozmiar 235mm.

Może zna ktoś odpowiedź na to pytanie

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl