Jaka temperatura zabija wirusa opryszczki typu 1?

1. Data: 2006-10-29 08:11:24

Temat: Jaka temperatura zabija wirusa opryszczki typu 1?
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

witam

Jaka temperatura zabija wirusa opryszczki typu 1?

Czlonek rodziny niestety to ma... zaczal kaszlec i kichac od jakiegos katarku
no i "wywalilo" wirusa bo jest oslabiony.

Teraz rozumiem jest potencjalnie dla nas niebezpieczny? Czy moze zarazac
jeszcze dlugo po tym jak skora wroci do stanu przed atakiem tego wirusa? Czy
mycie w zmywarce w temperaturze 65C (kubki, sztuce etc) wystarcza by to zabic?

dziekuje. Pewnie i tak juz mi to sprzedal ale u mnie sie nigdy to nie ujawnilo,
albo nie pamietam. Osoba ta ma ten problem od lat...

2. Data: 2006-10-29 10:38:31

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> dziekuje. Pewnie i tak juz mi to sprzedal ale u mnie sie nigdy to nie
> ujawnilo, albo nie pamietam. Osoba ta ma ten problem od lat...

Vide infra:

http://www.herpes.com.au/Herpes_Polish_v2.html

Czy to jest lupiez Giberta?
Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną?
Jak odkazić dokumenty ?
rehabilistacja po operacji biodra (endoproteza)
łuszcząca skóra