Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

131. Data: 2005-09-21 02:45:46

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:dgpg42$6i2$2@inews.gazeta.pl...

> I na podstawie akurat tego jednego przypadku wysnula całą teorię o
> facetach i ich potrfelach, i głosi jako prawde objawioną.

nie zauwazylam zeby glosila to jako prawde objawiona. po protu ma takie
zdanie o facetach. ty chyba tez masz jakies zdanie, i traktujesz to jako
"prawde objawiona" dla siebie.

> brak fortuny to
>
> Jak się ma wsparcie psychiczne, to problemy egzystencjonalne się po
> prostu pokonuje, a nie szuka partnera, który ma wiecej forsy.

nie kazdy chce je pokonywac. ona opisala to jasno. w koncu objaslila ze
nie tylko to sie u niej liczy. rozumiem ja, bo tez leni facetow nie
toleruje. nie oznacza to, ze oceniam po forsie. ale forsa mowi tez cos
o czlowieku. mozna ja miec mniej, lub wiecej, ale jest ona w pewnym
stopniu wynikiem dzialalnosci czlowieka. mozna byc cale zycie
nieudacznikiem,
bez incjatywy i na utrzymaniu innych.i ona imo takich wlasnie nie lubi.
ja zreszta tez. chce zeby czlowiek z ktorym sie wiaze umial zapewnic
rodzinie
godziwy byt.

> wtedy zapewne nie ma chyba sie glowy do
>
> To zależy od cech danej osoby.Dla mnie taki wybor nie byl problemem.

a mialas kiedys taka sytuacje?? (zaslonisz sie znow konstytucja? ;))

iwon(k)a

132. Data: 2005-09-21 07:02:17

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" :

> I bardzo dobrze. Miejmy nadzieję, ze nigdy nie będziesz się na niego
> złościła.

Ależ pojęcie o miłości !
Ja tam nie ukrywam, złoszczę si na mojego męża bardzo często, czasem mam
ochotę go zabić, przypuszczam, że on mnie też.

Ale to nie zmienia faktu że go kocham :-)

Pozdrowienia.

Basia

133. Data: 2005-09-21 07:05:54

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" :

> Dlaczego "całe życie" i dlaczego "na utrzymaniu"? Brak fortuny to
> jeszcze nie tragedia.

Ponadto chciałam zauważyć, ze jesli on zarabia 1800 zł jak pisał to wcale
nie bedzie go miała na utrzymaniu.
1800 zł to wcale nie jest tak mało, wyżej niż średnia krajowa.

Pozdrowienia.

Basia

134. Data: 2005-09-21 07:16:24

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" :

> tzn mozna chilowo nie miec kasy, kazdemu sie moze zdazyc. nie chodzi chyba
> tylko
> o to. bardziej o odpowiedzialnosc za zakladana rodzine. przynajmniej ja to
> tak rozumiem.

Hmm a jeśli facet zakładając rodzinę ma dobrą pracę a straci ją po wielu
latach, np. kilka lat przed emeryturą, gdzie już bardzo trudno jest o nową
pracę.
To co - na śmietnik wtedy z nim ?
I wziąć sobie nowego - bogatszego ?

Pozdrowienia.

Basia

135. Data: 2005-09-21 07:26:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze_usun_podkreslenia napisał(a):

> Ponadto chciałam zauważyć, ze jesli on zarabia 1800 zł jak pisał to
> wcale nie bedzie go miała na utrzymaniu.
> 1800 zł to wcale nie jest tak mało, wyżej niż średnia krajowa.

Nie, razem będą mieli więcej niz srednia krajowa. Średnia ma 2 z przodu.

Justyna

136. Data: 2005-09-21 07:33:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> nie zauwazylam zeby glosila to jako prawde objawiona. po protu ma
> takie zdanie o facetach. ty chyba tez masz jakies zdanie, i traktujesz
> to jako "prawde objawiona" dla siebie.

Już chyba doawno doszłysmy, że zupełnie inaczej odbieramy świat?
Nie mam wyrobionego zdania "o facetach" . " O kobietach" też nie. Mo? e
miec zdanie na temat pewnej grupy osób. No i nie głowszę tego zdania
jako prawdy objawionej.

> nie kazdy chce je pokonywac. ona opisala to jasno. w koncu objaslila
> ze nie tylko to sie u niej liczy. rozumiem ja, bo tez leni facetow nie
> toleruje.

A kobiety pasozyty tolerujesz?

> [...]
> o czlowieku. mozna ja miec mniej, lub wiecej, ale jest ona w pewnym
> stopniu wynikiem dzialalnosci czlowieka. mozna byc cale zycie

Można też mieć forsę i wcale nie miec zadnych zasług w jej zdobywaniu, i
być przy tym gnuśnym obibokiem;-)

> a mialas kiedys taka sytuacje?? (zaslonisz sie znow konstytucja? ;))

Wyobraź sobie, że miałam. Dopiero wychodzę na prostą.
Konstytucja nic nie mówi o prawie do zachowanie statusu materialnego w
tajemnicy;-)

Justyna

137. Data: 2005-09-21 07:35:15

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Mój mąż też ma wady, ale ja wiem, że jest dokładnie taki, jakiego bym
> chciała, bo go kocham po prostu :-).

A ten portfel to ma pełny, czy pusty?;-)

S, NMSP;-)

Justyna

138. Data: 2005-09-21 07:42:16

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" :

> Nie, razem będą mieli więcej niz srednia krajowa. Średnia ma 2 z przodu.

Ale brutto a nie netto.
Rozmawiacz pisał ze ma 1800 zł netto.

A średnia netto to coś około 1600 zł.

Pozdrowienia.

Basia

139. Data: 2005-09-21 07:55:16

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." napisała
> [...]
> latach, np. kilka lat przed emeryturą, gdzie już bardzo trudno jest o nową

Jeśli dobrze zrozumiałam, to nie chodzi o człowieka, który stracił pracę,
tylko o takiego, który - w przeciwieństwie do faceta, który się nie poddaje,
który nawet jak się przewrócił, to czyni jakieś wysiłki, zeby się podnieść -
rozbrajająco stwierdza, że on nie potrafi, więc nie będzie i liczy na to, że
ktoś zdejmie z niego ten ciężar odpowiedzialności. A właściwie nawet nie
liczy, tylko go po prostu zrzuca. Taki konik polny.

Małgoś

140. Data: 2005-09-21 08:50:52

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>wszystko sie moze, ale nie kazdy musi.

Dlatego właśnie nie każdy to robi. Ale każdy, pisząc swoje posty,
powinien brać pod uwagę to, że jego własne słowa zostają w sieci na
zawsze i wszyscy mogą go z nimi za jakiś czas skonfrontować. Powinien, a
jeśli tego nie robi, niech z godnością ponosi konsekwencje.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?
poradnia rodzinna - Poznań?