Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

291. Data: 2005-10-13 08:28:48

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Mowa o dzieciach wychowywanych w 2 związku, np. matka+ojczym.
krio:
Art. 27.
Oboje małżonkowie obowiązani są, każdy według swych sił oraz swych
możliwości zarobkowych i majątkowych, przyczyniać się do zaspokajania
potrzeb rodziny, którą przez swój związek założyli. Zadośćuczynienie
temu obowiązkowi może polegać także, w całości lub w części, na
osobistych staraniach o wychowanie dzieci i na pracy we wspólnym
gospodarstwie domowym.

art 144
Dziecko może żądać świadczeń alimentacyjnych od męża swojej matki, nie
będącego jego ojcem, jeżeli odpowiada to zasadom współżycia społecznego.
Takie samo uprawnienie przysługuje dziecki w stosunku do żony swego ojca,
nie będącej jego matką.
§ 2. Mąż matki dziecka, nie będący jego ojcem, może żądać od dziecka
świadczeń
alimentacyjnych, jeżeli przyczyniał się do wychowania i utrzymania dziecka,
a żądanie jego odpowiada zasobom współżycia społecznego. Takie samo
uprawnienie przysługuje żonie ojca dziecka, nie będącej matką dziecka.

292. Data: 2005-10-13 08:31:39

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rodzice adopcyjni to już w ogóle mają przerąbane...
mają niestety,
niedawno widziałem na tej grupie link do ośrodka pomocy
i hmmm i sporo wyznań rodziców nie napawało optymizmem.
pozdr krzysiek

293. Data: 2005-10-13 08:53:33

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co u Ciebie to może znaczyć. Każdy ma jakąś przeszłość. I
> niezależnie od tego czy ma "przeszłość" czy nie, może okazać się osobą
> taką bądź inną.
ano H2O.

> Czyli jesteśmy postępowo-konserwatywni? Znaczy - bierzemy ze wszystkiego
> to co nam wygodnie. Brawo.
Hmmm - Twoje zdanie. Poczytaj o moralności w XVIIIw, XIXw i XXw.
Patrzymy na błędy przodków i nie popełniamy ich.Wiesz to się nauka nazywa.

> Ponieważ jedziesz po adpersonamach, to będzie moja ostatnia odpowiedź w
> tym wątku. Ale najwyraźniej nie rozumiesz, że starałem Ci się przekazać,
> że uważam to za "permanentną inwigilację".
Jeszcze raz - Ty mi imputowałeś że ja inwigiluję/inwigilowałem np. przez
sprawdzanie SMSów. Otóż ja wyraźnie i dobitnie napisałem że tego nie
robiłem i nie robię, a Ty ten tekst hmmmm uznałeśza nieważny/niebyły.
Czyli nie czytasz ze zrozumieniem. Permanentna inwigilacja a zapytanie o
związek u znajomych to duża różnica. Nie mów na rower ciężarówka, bo
pomimo że są to pojazdy to jednak nie ta skala.

> Czyli nie wszystkie Twoje decyzje życiowe jednak były dobre. Jakby były,
> to byś był w stanie.
Ty sobie jaja robisz co??

> I pijak! Bo każdy pijak to złodziej!
Nie - jak pijak to może alkoholik.

/jaja mode on
Używam trybu przypuszczającego.
Wiesz, pod jabłonią są 4 jabłka, 2 czerwone i dwa zielone, przychodzi
jeżyk-daltonista i zabiera 3. Zostaje jedno. Jakiego koloru?
Nie wiemy.
Może czerwonego. - i to jest zanie przypuszczające
Na pewno czerwonego. - to jest zdanie twierdzące.
Otóż zdanie twierdzące możesz powiedzieć jeśli wiesz na pewno że dana
zytuacja zaszła. Jeśli nie wiemy jak naprawdę sytuacja wygląda używamy
trybu przypuszczającego.

/jaja mode off

pozdr. krzysiek

294. Data: 2005-10-13 09:01:46

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli kogoś pokocham, to fakt czy będzie gruby, biedny, niewykształcony,
> z dziećmi, bez nogi etc. nie będzie miał znaczenia. A kocham kogoś nie
> dlatego, że jest szczupły, bogaty, wykształcony, bezdzietny i z obiema
> nogami. Kocham go, bo tak już jest :)
Acha - liczy się tylko zauroczenie - OK. A jakby cie prał co dzień to
też zostałabys jego żoną?

> No cóż, po prostu ie mam zadatków na bycie matką Teresą, cenię się po
> prostu i nie chcę sobie spieprzyć życia.
> Eeee?
> Matka Teresa się nie ceniła i spieprzyła sobie zycie?
Nie, to Twoja interpretacja, moja - nie mam zadatków na bycie kimś to
nie jestem.

> Wiem, czepiam się, ale nie zaniżaj nam poziomu dyskursu.
hmmmm, a wg jakich to kryteriów zaniżam??

> I?
> To, że twoi znajomi usłyszeli takie teksty ma się nijak do mojego
> podejścia do tej kwestii.
Hmmm, była mowa o dobrych/złych partiach - pamiętasz. Wy ( Ty Ania,
Marusz)mówicie że to bzdura. Ja - że życie.
pozdr. krzysiek

295. Data: 2005-10-13 09:02:41

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakby Cię prał?? Albo był alkoholikiem?
Też zawarłabyś z nim małżeństwo, czy jednak użyłabyś rozumu?
pozdr. krzysiek

296. Data: 2005-10-13 09:06:12

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On naiwnie wierzy, że tym, co się rozwiedli, już w dniu ślubu było
> niedobrze ;)
Nigdzie tego nie pisałem - co wolny wniosek???

Nie znam z imienia i nazwiska żadnego rozwodnika. Z nicka znam,
Dbam o małżeństwo i uważam że będę z żoną do końca..
Wy widzę nie macie za grosz zaufania do swego partnera życiowego, a
potem dziwicie się że się nie układa... I rozwód.

297. Data: 2005-10-13 09:07:46

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jednak ptuję za wersją "brać lepszego". Po co mi zły?
Ano i tu się w 100% z Tobą zgodzić muszę :).
pozdr. Krzysiek

298. Data: 2005-10-13 09:09:27

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Margoli i Ani,
Pytanie o dziewictwo kobiety(publicznie), podobnie jak i jej męża uważam
za delikatnie mówiąc nietaktowne. Dlatego nie mam zamiaru na nie
odpowiadać. Dla zasady.
Co wy tak z tym dziewictewem jak filip z konopii wyskoczyłyście? Macie
na tym punkcie hopla czy co? Jakaś paranoja? Czy może mania prześladowcza?

Z tego co słyszałem/przeczytałem kobieta z przeszłością to głównie
określenie prostytutki, czasem kryminalistki. Spotkałem się również z
tym określeniem dotyczącym rozwódek i panien z dzieckiem.
Ale cóż, niektórzy mają inny system wartości...
BTW wdowy i mężatki (jako niedziewice) to też "kobiety z przeszłością"??
Nigdy się z tym nie spotkałem przyznam.

> Tak samo może być z małżeństwem.
Nie, jakby Ci to powiedzieć, moje małżeństwo to była najlepszy krok jaki
popełniłem. I coraz bardziej się w tym zdaniu utwierdzam.
pozdr. krzysiek

299. Data: 2005-10-13 09:10:54

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 13 Oct 2005 11:01:46 +0200, osoba określana zwykle jako
wytnij_to pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Hmmm, była mowa o dobrych/złych partiach - pamiętasz. Wy ( Ty Ania,
>Marusz)mówicie że to bzdura.

Zdefiniuj "dobrą/złą partię". Jeżeli rozumiesz przez to to, co ja myślę,
że rozumiesz, to zacytuj, albo szczekaj.

--
Kruk@ -\ | Nothing is so simple that it can't get scre-
}-> epsilon.eu.org | wed up.

300. Data: 2005-10-13 09:12:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dil85v$gol$3@news.agh.edu.pl...

> Z tego co słyszałem/przeczytałem kobieta z przeszłością to głównie
> określenie prostytutki, czasem kryminalistki. Spotkałem się również z tym
> określeniem dotyczącym rozwódek i panien z dzieckiem.

WOW, czyli rozwódki i panny z dzieckiem to prostytutki i kryminalistki?
Jestem pod wrażeniem...

Agnieszka

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?