Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

281. Data: 2005-10-12 11:40:41

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-12 11:40 wytnij_to z nienacka napisal/a:
> Bardzo pięknym gestem byłoby
> poślubienie rozwodnika z trójką dzieci, z problemami zdrowotnymi.

Ja nie wiem po co Ty wchodzisz w związki, ale ja nie dla gestów ;>>

Jeśli kogoś pokocham, to fakt czy będzie gruby, biedny, niewykształcony,
z dziećmi, bez nogi etc. nie będzie miał znaczenia. A kocham kogoś nie
dlatego, że jest szczupły, bogaty, wykształcony, bezdzietny i z obiema
nogami. Kocham go, bo tak już jest :)

> No cóż, po prostu ie mam zadatków na bycie matką Teresą, cenię się po
> prostu i nie chcę sobie spieprzyć życia.

Eeee?
Matka Teresa się nie ceniła i spieprzyła sobie zycie?

Wiem, czepiam się, ale nie zaniżaj nam poziomu dyskursu.

> Nie, po prostu mam wielu znajomych po zawodówce którzy pomimo tego że są
> naprawdę wspaniałymi ludźmi nie są w związku z kobietami. Czemu? Ano,
> usłyszeli oni kilka razy teksty - "wiesz, nie jesteś na poziomie".

I?
To, że twoi znajomi usłyszeli takie teksty ma się nijak do mojego
podejścia do tej kwestii.

To, że uważasz, że są wspaniałymi ludźmi, świadczy o tym, że też wbrew
pozorm, nie sugerujesz się wcale wykształceniem.

To, ze jakaś zła kobieta ;> tak im powiedziała, nie znaczy, że miała rację.
Na świecie wiele jest niemiłych ludzi i głupich też sporo.

--
oshin, która czego, jak czego, ale poziomu z wykształceniem nie wiąże.

282. Data: 2005-10-12 12:01:54

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin dorota bugla" :

[...]

Tak mi się przypomniało jak to mi opowiadano jak moja najukochańsza ciocia
poślubiła niedługo po wojnie wujka - inwalidę właśnie bez nogi. Wszyscy, a
zwłaszcza jej (no i moja) duża rodzina byli przeciwni, zarzucali jej że
łamie sobie życie.
Tymczasem byli przez długie lata wspaniałym małżeństwem, kochali się bardzo.
Na dodatek wujek okazał się człowiekiem bardzo zdolnym i zaradnym (już w
latach 50 kupili samochód). Dla mojej babci szybko stał się ukochanym
zięciem.
Był bardzo dowcipny, potrafił żartować również ze swojego kalectwa.

Jak to czasem pozory mylą.

Pozdrowienia.

Basia

283. Data: 2005-10-12 12:24:53

Od: "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wytnij_to napisał:

> Trudno, moim zdaniem zanim człowiek znajdzie się w ryzykownym związku
> mui dokładnie zbadać sprawę.

A bierzesz pod uwagę fakt, że ludzie po latach się zmieniają.

Czy (czego nie życzę)jak będziesz rozwodnikiem to już nie masz szans na
ułożenie sobie życia?

Ania >:-)<-<
gg 1355764

284. Data: 2005-10-12 12:27:17

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza wytnij_to
<"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> mówiąc:

>Czaisz "drobniutką" różnicę pomiędzy stwierdzeniem "nie jesteś moim
>ojcem" od "masz niewiele do powiedzenia" w kontekście wychowywania nie
>swoich dzieci?

A rodzice adopcyjni to już w ogóle mają przerąbane...

Agnieszka (trollująca)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

285. Data: 2005-10-12 12:27:53

Od: "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wytnij_to napisał:

> Tak, widzę że nie wiesz co potocznie oznacza przeszłość u kobiet.
> czepiaj się dalej

Znaczy się dziewicą była?

> Nie, kilka rzeczy mogłem inaczej zaplanować, ale nie miałem tych
> informacji które mam teraz.

Tak samo może być z małżeństwem.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

286. Data: 2005-10-12 12:35:03

Od: "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eeee - w to nie wierzę, za dobrze jest nam

Dziś.
A jutro?

Ania >:-)<-<
gg 1355764

287. Data: 2005-10-12 12:36:34

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> napisał w wiadomości

> Dziś.
> A jutro?

wg teorii kolegi kobiety się zużywają, czy też się mylę, drodzy grupowicze?
Zatem jutro będzie zanadto zużyta i to on pójdzie w cug ;)

Margola

288. Data: 2005-10-12 12:39:41

Od: "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margola napisał:

> wg teorii kolegi kobiety się zużywają, czy też się mylę, drodzy grupowicze?
> Zatem jutro będzie zanadto zużyta i to on pójdzie w cug ;)

TYlko czy kogoś znajdzie jako fatalna partia?

Ania >:-)<-<
gg 1355764

289. Data: 2005-10-12 15:08:58

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. napisał(a):

> Dziś.
> A jutro?

On naiwnie wierzy, że tym, co się rozwiedli, już w dniu ślubu było
niedobrze ;)

Eulalka

290. Data: 2005-10-12 21:18:05

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza oshin dorota bugla
<oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> mówiąc:

>Eeee?
>Matka Teresa się nie ceniła i spieprzyła sobie zycie?
>
>Wiem, czepiam się, ale nie zaniżaj nam poziomu dyskursu.

Ty cicho bądź, bo dyskusja się bardzo sympatycznie rozkręca a niektórzy
tutaj lubią sobie pożerować na różnych takich niskopiennych.

Agnieszka (lemur zwany trollo)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)
GG:1584 ( Mężczyzna powinien się wstydzić." Jacek Kijewski)

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?
poradnia rodzinna - Poznań?