Kamienie

1. Data: 2002-10-23 20:39:50

Temat: Kamienie
Od: " Anecia" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam na dzialce kilkanascie ogromnych glazow (tak na oko 1 -2 tony kazdy).
Chcialabym je jakos przemiescic lub porozbijac na mniejsze. Dynamit raczej
nie wchodzi w gre ;))))) A ciagnika i znajomego rolnika nie posiadam ;))
Pzdr
Anecia

2. Data: 2002-10-23 20:57:40

Temat: Re: Kamienie
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem. czy to praca dla delikatnych kobiecych raczek, ale jedyne, co mi
przychodzi do glowy, to sposob znany mi z filmow o niewolnikach. Tak czy
inaczej wszystko zalezy od tego coz to za glaz, bo nie kazdy da sie rozbic
domowym = niewolniczym sposobem. Ale probujmy -
kupujesz duzy przecinak - taki kawal stalowego czegos zakonczonego plasko -
ostro i duzy mlot I tluczesz mlotem w tem przecinak - az do rozbicia glazu.
Wojtek Pa
PS
na pewno spotkasz sie z radami, zeby z nich zrobic skalniak, albo laweczke -
tez pomysl....

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2002-10-23 21:16:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wchodzi w gre ;))))) A ciagnika i znajomego rolnika nie posiadam ;))

Jak to porozbijać? Przecież takie ogromne głazy są reliktami
geologicznymi i napewno podlegają ochronie konserwatora przyrody. "Cudze
chwalicie, swego nie znacie. Sami nie wiecie, co posiadacie."
Ja...cki

4. Data: 2002-10-23 21:54:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na dzialce kilkanascie ogromnych glazow (tak na oko 1 -2 tony
kazdy).

Oddasz za darmo?
Wiem kto odbierze.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

5. Data: 2002-10-23 23:29:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-10-24 00:57:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-10-24 05:33:50

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> kazdy).
>
> Oddasz za darmo?
> Wiem kto odbierze.

Myślisz o Darku??? :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2002-10-24 05:54:13

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam na dzialce kilkanascie ogromnych glazow (tak na oko 1 -2 tony kazdy).
> Chcialabym je jakos przemiescic lub porozbijac na mniejsze.

Nie rób czegoś, czego mogłabyś żałować gdy rozwiniesz się jako ogrodniczka.
Nie niszcz tych kamieni. Są one szansą na niepowtarzalność Twojego ogrodu.
Jeżeli brak Ci pomysłu na te kamienie w chwili obecnej to niech rezydują do
czasu aż będziesz miała pomysł.
Na przykład zgrupuj je w jednym miejscu działki w charakterze jakiegoś
głazowiska.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2002-10-24 06:51:26

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos mi opowiadal
> ze miast "dobijania" wielkich kamieni duzymi mlotami
> mozna wbic w te otwory kolki z suchej debiny
> i nastepnie polewac te koleczki woda
> ktore rozprezajac sie rozsadza kamien

To stara metoda ;-) chyba jeszcze za czasów faraonów.Ale moim zdaniem
skuteczna niedługo będzie metoda z otworami wypełnionymi wodą .Zima idzie

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

10. Data: 2002-10-24 06:52:08

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Myślisz o Darku??? :-))

Raczej o Jagodzie .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Prunus incisa Kojou-no-mai