Kara smierci - tak czy nie?

1. Data: 2004-11-09 15:28:21

Temat: Re: Kara smierci - tak czy nie?
Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Johnny wrote:

> Kolega się zapozna z definicją zabójstwa oraz morderstwa w KK. Kolega
> dopiero potem pisze na grupę.

a to ja poprosze o wyjasnienie, zawsze chetny do uzupelnienia brakow
temacie
--
No, to będę miał nauczkę.
-- jeden facet gdy przywiązywali go do krzesła elektrycznego

1. Data: 2004-11-09 15:28:41

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Johnny napisał:

> Pomyślimy ;-)

Dzięki ;)

--
GABi

1. Data: 2004-11-09 15:30:03

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hexenmeister wrote:

> A polski KK rozróźnia? Bo mnie się wydaje, że nie.

tez mi sie tak wydaje, nie wiem na ile to aktulane (duzo nowelizacji a
ja laik jestem) ale nie mozna kiedys bylo uznac wypadku ze skutkiem
smiertelnym za zabosjtwo umyslne (z premedytacja)

1. Data: 2004-11-09 15:40:01

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@p...pl> napisał
w wiadomości news:4190E0A4.CE7AE9A8@pf.pl...

> czyli zgadzamy sie, ze istnienie kary smierci u przestepcy dzialajacego
> z premedytacja nie dziala ona odstraszajaca a zatem nie spelnia swej
> funkcji ochronnej i nie zapobiega przestepstwu

Straszliwa demagogia.

Zobacz sam, co napisałeś:

> czyli zgadzamy sie, ze istnienie kary smierci u przestepcy dzialajacego
> z premedytacja nie dziala ona odstraszajaca

Piszesz o konkretnym przypadku...

> a zatem nie spelnia swej
> funkcji ochronnej i nie zapobiega przestepstwu

A teraz generalizujesz...

Twierdzisz zatem, że skoro 'przestępca X' nie przestraszył się
kary śmierci, to wynika z tego, że nie spełnia ona swej funkcji
ochronnej. ('Apap mu nie pomógł, więc Apap nie pomaga.')

Amnesiak

1. Data: 2004-11-09 17:56:53

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak wrote:

> Piszesz o konkretnym przypadku...

???? oczywiscie, o przestepcy zabijajacym z premedytacja czyli o
ludziach, wobec ktorych Hexenmeister uznaje orzekanie kary smierci
mialbym mowic w tym kontekscie? rozwazam relacje wobec czlowieka wobec,
ktorego kara smierci ma zadzialac odstraszajaco

> Twierdzisz zatem, że skoro 'przestępca X' nie przestraszył się
> kary śmierci, to wynika z tego, że nie spełnia ona swej funkcji
> ochronnej. ('Apap mu nie pomógł, więc Apap nie pomaga.')

nie rozumiem tego przeslizgu od demagogii poprzez konkret do
generalizowania, twierdze, ze czlowiek zaliczajacy sie do grupy ludzi
zabijajacych z premedytacja nie traktuje kary smierci jako realna grozbe

1. Data: 2004-11-09 18:06:59

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi wrote:

> A jako co, jesli mozna się spytać ?
> Zabawę w kotka i myszkę ? ;-P

prawdopodobnie, jakies inne sugestie? :)

1. Data: 2004-11-09 18:07:27

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-09 18:13:11

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> prawdopodobnie, jakies inne sugestie? :)

No nie wiem...może jeśli jest to morderca, ktory nie umie zbijać,
choćby i z premedytacją i udaje mu się to zrobić czasem przypadkiem,
też liczy na to, ze może prądu zabraknie, albo inny czort?? :)

--
GABi

1. Data: 2004-11-09 18:19:50

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi wrote:

> No nie wiem...może jeśli jest to morderca, ktory nie umie zbijać,
> choćby i z premedytacją i udaje mu się to zrobić czasem przypadkiem,
> też liczy na to, ze może prądu zabraknie, albo inny czort?? :)

dla mnie to zupelnie inna kategoria ludzi, wprawdzie okolo ~70% ludzi
jest potencjalnymi zabojcami, ale to sa wlasnie ludzie, ktorzy jesli
dopuszcza sie tego rodzaju zbrodni to w afekcie, nawet jesli czlowiek
rzuca sie na drugie z okrzykiem zabije cie ty #$%^& to niekoniecznie ma
swiadomosc tego co chce uczynic

1. Data: 2004-11-09 18:27:26

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in

> zamieniano kare dozywocia na 25 lat
> wiezienia. czlowiek ktory gwalcil i zabijal mlodych chlopcow majac 25
> lat wyjdzie z wiezienia majac 50. 50 lat czlowiek to jest jeszcze w
> pelni sprawny, silny itd. czy ty chcesz aby taka osoba zyla niedaleko
> ciebie i twojego syna?

Ty idiotko...

Pomysl, ze do wiezienia nie idzie sie wylacznie, aby przesiedziec iles_tam
lat.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Z prochu powstales? Wyslij starych na odwyk!

Głośne reklamy w telewizji
Wykrzyczane ( od Kominka)
Czy to się skończy...?
Jak oficjalna psychologia tłumaczy złudzenia optyczne?
Jak niewiele potrzeba do szczęścia...