Kawa ziarnista

91. Data: 2012-04-13 20:40:41

Temat: Re: Kawa ziarnista
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-13 13:24, Ikselka pisze:

> Pierdoły. Szklanka moze pęknąć wtedy, kiedy się do niej nagle wleje dużą
> ilość wrzacej wody.
> No ale każde wytłumaczenie jest dobre, kiedy ktoś wprost pyta, dlaczego
> pije się kawę z łyżeczką w oku.

Chyba chodziło jej o zalanie kawy wrzącą wodą. W szklance łyżeczka
leżała do czasu aż się kawa trochę zaparzyła i fusy opadły. Potem
łyżeczkę wyjmowała. Jej ojciec był jakimś redaktorem, ona bardzo miła i
inteligentna w sumie. Biegle gadała po francusku.

--
animka

92. Data: 2012-04-13 20:44:34

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-13 18:18, cef pisze:

> Być może herbatę parzycie w sposób
> umożliwiający delektowanie się napojem,
> a kawy tak zrobić, żeby się delektować,
> to już nie potraficie :-)

Ja nie potrafię. Masz racje. Wypijam ją zawsze raz dziennie-rano.
Chlup-chlup i po kawie. Jak lekarstwo po prostu.

--
animka

93. Data: 2012-04-13 21:40:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2012 22:34:24 +0200, Animka napisał(a):

> Witaj :-)

Bez herbaty nie żyję. Dziennie wypijam jakieś 5-8 szklanek mocnej. Parzę w
dzbanku (z podgrzewaczem albo stojacym na brzegu rozgrzanej kuchni
kaflowej) i tak sobie popijam, aż do następnego naparu. Bez herbaty
wytrzymuje najwyżej 3-4 godziny, np po powrocie z miasta rzucam się parzyć
herbatę, zanim w ogóle cokolwiek innego.
--

XL wiosenna

94. Data: 2012-04-13 21:42:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2012 22:44:34 +0200, Animka napisał(a):

> Ja nie potrafię. Masz racje. Wypijam ją zawsze raz dziennie-rano.
> Chlup-chlup i po kawie. Jak lekarstwo po prostu.

A w ogóle to z czym niby masz problem? - smakuje Ci, znaczy potrafisz.
W parzeniu kawy "potrafienie" to dogadzanie SWEMU smakowi.
--

XL wiosenna

95. Data: 2012-04-13 22:18:02

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-13 23:42, Ikselka pisze:

> A w ogóle to z czym niby masz problem? - smakuje Ci, znaczy potrafisz.
> W parzeniu kawy "potrafienie" to dogadzanie SWEMU smakowi.

Otóż to. Nie rozumiem jak można się delektować kawą czy nawet wódką.

Dzisiaj się delektowałam bitą śmietaną, którą mikserem ubiłam (ze
śmietanki 30%). Pycha! Tym to się można delektować :-) Jak i dobrą
herbatą bez której też nie mogę żyć.

--
animka

96. Data: 2012-04-13 22:22:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogóle to z czym niby masz problem? - smakuje Ci, znaczy potrafisz.
> W parzeniu kawy "potrafienie" to dogadzanie SWEMU smakowi.

Z tego, co pisze, raczej nie lubi, tylko musi, jak rycynę. W tym
przypadku - żeby rano ożyć.

97. Data: 2012-04-13 22:33:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-14 00:18, Animka pisze:

> Otóż to. Nie rozumiem jak można się delektować kawą czy nawet wódką.

Oj, kobieto :) Zrobiłabyś sobie kawę z przyprawami w kafetierce. Albo
kawę z Baileysem. Z koniakiem. A nawet z wódką i cukrem (mój kryzysowy
wynalazek:D). Albo z koglem - moglem. Albo z bitą śmietaną. Albo z
lodami... Albo... tysiąc innych wariantów. Wtedy byś zrozumiała.
Ach, no i jeszcze jeszcze cała gama czekoladowych dodatków :)))

Tylko oczywiście wtedy nie rano po omacku, ze sklejonymi oczami i
włosami w nieładzie, a np. w leniwe sobotnie przedpołudnie :)))
W tym miejscu muszę podziękować swojemu pracodawcy, który pozwala nam
się budzić Nescafe Espressem w ilościach potrzebnych do uzyskania
codziennej porannej jasności umysłu :D
A sama obecnie poluję na turecki tygielek do kawy albo jego sensowny, a
niedrogi odpowiednik, po który nie trzeba jechać aż nad Bosfor :)

98. Data: 2012-04-14 08:33:52

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 23:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Bez herbaty nie żyję.

Mnie herbata zabija ;-) Reaguję na nią jak kawowy abstynent na
kawowego "szatana". Za bardzo i nazbyt długo podnosi mi ciśnienie, i
to w bardzo nieprzyjemny sposób. Herzklekoty mam po zbyt dużej ilości
mocnej herbaty takie, jakich nigdy nie mam po najmocniejszej kawie.

Do ewentualnych tłumaczy - wiem, na czym polega różnica w
oddziaływaniu teiny i kofeiny na organizm człowieka. Proszę mi tego
zatem nie tłumaczyć.

Ania

99. Data: 2012-04-14 08:34:20

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 00:33, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Oj, kobieto :) Zrobiłabyś sobie kawę z przyprawami w kafetierce.

Oj takkkkk!!!

Ania

100. Data: 2012-04-14 08:36:01

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 17:32, Qrczak <q...@g...pl> wrote:

> Nie pijecie z papierowego kubka?
> Ale wiocha!

To przecież w miastach pewna sieciówka kawowa sprzedaje kawę w
papierze po 15 złotych... I jeszcze są tacy, co się tym zachwycają...

Ania

Prezent
Robot kuchenny
Mięso mrożone