Konina gdzie kupić

1. Data: 2013-05-27 22:51:51

Temat: Konina gdzie kupić
Od: Eres <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Szukam dobrego kawałka koniny. Chciałbym z niej coś z nie przygotować.

Tak samo mam jeszcze ze strusiną, sarniną ... ale nie wiem gdzie można
na Śląsku, w okolicach Gliwic zanabyć takie mięska??

Czy ktoś z Was doświadczonych Kucharzy, macie może namiar, znacie adres
lokalizację??

Podrzućcie coś

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010
*-----------------------------*

2. Data: 2013-05-28 10:12:00

Temat: Re: Konina gdzie kupić
Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 22:51, Eres <r...@o...pl> wrote:
> [...]
> na Śląsku, w okolicach Gliwic zanabyć takie mięska??
>
> Czy ktoś z Was doświadczonych Kucharzy, macie może namiar, znacie adres

A skąd niby my grupowicze rozrzuceni po całej PL mamy wiedzieć na
jakiej ulicy w Twoich Gliwicach jest np. Bar Mleczny?! Idź do jakiegoś
małego sklepiku mięsnego i zapytaj. Boszsz...

3. Data: 2013-05-28 10:18:24

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 22:51, Eres <r...@o...pl> wrote:

> *-----------------------------*
> Życie jest jak jazda na rowerze.
> Żeby utrzymać równowagę musisz się poruszać naprzód
> ///Albert Einstein///

Gówno prawda!! Czyżby Einstein nie znał zasady zachowania momentu
pędu? Równowagę zapewniają kręcące się kółka, a nie ruch liniowy
bicykla.

4. Data: 2013-05-29 10:52:17

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-27 22:51, Eres pisze:
> [...]
> na Śląsku, w okolicach Gliwic zanabyć takie mięska??
>
> Czy ktoś z Was doświadczonych Kucharzy, macie może namiar, znacie

W pierwszym lepszym sklepie, pytać o "polską wołowinę", masz dużą szansę
że to będzie konina. ;-)

5. Data: 2013-05-29 15:31:09

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> W pierwszym lepszym sklepie, pytać o "polską wołowinę", masz dużą szansę
> że to będzie konina. ;-)

Gdybyś wiedział ile kosztuje dobry kawał pieczeniowego albo poledwicy
końskiej, to byś gupot nie pisał.
Ostatnio przywieźli mi całkiem niezłe z Suwalszczyzny, za pieczeniowe
płaciłem po 55 zł, polędwica po 85 zł.
Kiedyś prosiłem na grupie o sprawdzone adresy, niestety Słomniki, Miechów,
Andrychów, Skawina jakościowo odpadają. Z reguły typowa chabanina, trzeba
mieć dobre dojścia.
pozdr
Stefan

6. Data: 2013-05-30 11:21:32

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 15:31, Stefan pisze:

> [...]
> Andrychów, Skawina jakościowo odpadają. Z reguły typowa chabanina, trzeba

Wyobraź sobie że to nie wobec mnie padają zarzuty fałszowania wołowiny,
poprzez właśnie dodawanie do niej koniny. Powiedz mi jak smakuje
konina. Przyrządzasz z niej jakieś kotlety, gulasz czy coś w innym
stylu. Kiełbasę końską miałem już okazję parokrotnie spróbować, ale
nigdy nie spotkałem się z nią pod inną postacią.

7. Data: 2013-05-30 12:47:35

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> końską miałem już okazję parokrotnie spróbować, ale nigdy nie spotkałem

Przypuszczam, że ta konina jako dodatek to chabanina z najgorszych części
tuszy, bo inaczej by się nie opłacało.
co przyrządzam? z polędwicy wiadomo - tatar (broń Panie Boże mielić, tylko
skrobana), z dobrej pieczeniówki kotlety, czasem gulasz. Ponieważ mięso ma
lekko słodkawy posmak nie wszyscy lubią, więc zmecerowane w czerwonym winie
doprawiam tylko białym pieprzem i w statnim momencie posolone.Można dodać
nieco cebuli (czerwonej, łagodnej). Szkoda że ostatnio tak rzadko mi się
trafia. Częściej niezłą koninę mozna trafic we Włoszech :)) ale te ceny....
pozdr
Stefan

8. Data: 2013-05-30 19:48:03

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-30 12:47, Stefan pisze:
> [...]
> trafia. Częściej niezłą koninę mozna trafic we Włoszech :)) ale te ceny....

Będę musiał się kiedy szarpnąć i kupić choć kawałek na spróbowanie.
Jednak zdecydowanie nie tatar.. Jakieś parę lat temu był w Poznaniu
sklep z koniną, może jeszcze funkcjonuje.. Dzięki za opis.

9. Data: 2014-02-24 22:12:30

Od: s...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Witam was kochani ja już dawno odrzuciłem, drobiowe mięso naszpikowane antybiotykami,
od jakiegoś czasu kupuje mięso końskie. Znalazłem taką masarnie na Podkarpaciu JASAM
Zimna Woda, z której mi wysyłają towar na zamówienie paczką. Wyroby końskie i
wieprzowe są jak 30 lat temu(zapach i smak nie do opisania). Dlatego chciałem się tym
z wami podzielić to jest ich strona www.saip.pl i
https://www.facebook.com/zimnawodajaslo?ref=hl . Myślę, że pan Grzegorz się nie
obrazi to jest numer do niego 503199466, Jak potrzebujecie kilka produktów to on wam
na pewno zorganizuje najdogodniejszy transport lub wyśle paczką.

10. Data: 2014-02-25 00:07:25

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

pracuje w rzeźni to moge podrzucic coś na lewo, tylko ostrzegam,
większość pochodzi z takich zwierzów padniętych cosie z nich robi
kabanosy do sópermarketów,

aha apropos, jak się bedziesz franco reklamować n grÓpie to cie dopadnie
iksełka i ci zrobi rosół po zjedzeniu którego pierdolniesz fikoła

kuchnia koreańska
Pomidorowy obłęd
JAJCA
Polskie Knajpy