Jak Wy to tolerujecie ?!

1. Data: 2013-05-28 23:49:51

Temat: Jak Wy to tolerujecie ?!
Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja tu wpadam od "przypadku do przypadku". Nie chcę się wymądrzać,
każdemu zdarza się wpadka ortograficzna, literówka i takie tam... Nie
rozumiem tego, ale przyjmuję do wiadomości, iż istnieje schorzenie
zwane dysleksją. Podobno jest też dyskalkulja (2*2=3). Jeżeli ktoś
cierpi na dysleksję, to z szacunku względem adwersarzy powinien przed
wysłaniem posta sprawdzić jego poprawność z wykorzystaniem chociażby
Wujka Googla. Tymczasem, owa osoba w swojej "stopce" wyzywa poprawnie
piszących od głupoli. A to już jest CHAMSTWO i IDIOTYZM.

2. Data: 2013-05-29 00:09:29

Temat: Re: Jak Wy to tolerujecie ?!
Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 23:49, Stachu Chebel pisze:
> [...]
> Wujka Googla. Tymczasem, owa osoba w swojej "stopce" wyzywa poprawnie
> piszących od głupoli. A to już jest CHAMSTWO i IDIOTYZM.

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia !

To co dla jednych jest chamstwem dla innych jest norma.

teoria wzglednosci jednegokamienia sie kłania.

3. Data: 2013-05-29 07:46:25

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 23:49, Stachu Chebel pisze:
> [...]
> Wujka Googla. Tymczasem, owa osoba w swojej "stopce" wyzywa poprawnie
> piszących od głupoli. A to już jest CHAMSTWO i IDIOTYZM.

To nie dysleksja czy dysortografia tylko zwykłe lenistwo!
Traktujemy (ja), na ogół, na zasadzie nieszkodliwego idioty, choć nie
zawsze udaje się nam (mi) powstrzymać od komentarza ;)
--
Pozdrówki
Anai

4. Data: 2013-05-29 08:08:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 23:49, Stachu Chebel pisze:

Czemu klient poczty poprawia mi Twój nick? Czyżby była w nim jakaś
literówa? ;)

> dyskalkulja

I krótkie ;p

> Tymczasem, owa osoba w swojej "stopce" wyzywa poprawnie
> piszących od głupoli. A to już jest CHAMSTWO i IDIOTYZM.

Ojtam. Tylko REWOLUCJA i MISJA. A osoby z poczuciem misji zwykle mają
nieco zaburzone postrzeganie rzeczywistości...

5. Data: 2013-05-29 10:50:18

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wujka Googla. Tymczasem, owa osoba w swojej "stopce" wyzywa poprawnie
> piszących od głupoli. A to już jest CHAMSTWO i IDIOTYZM.

Bardzo dobrze i pozytywnie. Zacznijmy od tego czy nie rozumiesz tego co
pisze Stokrotka, bo chyba o nią Ci głównie chodzi? Jak juz kiedyś
piasłem - grupa idiotów z nudów wymyśla takie idiotyzmy ja kropki i
kreski nad i pod "a", "z" itd. Efekt tych bzdur jest taki że 80%
społeczeństwa musi pytać prof. Miodka jak interpretować język ojczysty.
Mi osobiście wydaje się jakimś kosmicznie idiotycznym tłumaczeniem gdy
ktoś popełniający błąd uniemożliwiający zrozumienie danego wyrazu
tłumaczy że to tylko litrówka.. Tak, wiadomości Stokrotki są jasne i
przejrzyste, przynajmniej dla mnie, tj. do osoby która nie za bardzo
chciałaby mieć przypiętą łatkę tresowanej w przyjmowaniu absurdów - małpki.

6. Data: 2013-05-29 12:23:28

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do dyskusji na pl.hum.polszczyzna.
Możesz też wejśc na stronę ze stopki.

> Tymczasem, owa osoba w swojej "stopce" wyzywa poprawnie
> piszących od głupoli. A to już jest CHAMSTWO i IDIOTYZM.

"Ortografia to NAWYK, ..."
Nie da się zapszeczyć, pisownia pszyjmowana jest "pszyzwyczajenia"

"...często nielogiczny, ..."
buty bo botki , itp itd.

"ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. "
Nie ociężali nie nażucają. Nie ociężali z pokorą pszyjmują, że reformy
ortografi zdażają się, i że następne pokolenie może wybrać inne, prostsze
zasady pisowni niż te uczone w szkole.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2013-05-29 13:23:04

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 12:23, Stokrotka pisze:
> [...]
> Możesz też wejśc na stronę ze stopki.

> "Ortografia to NAWYK, ..."
> Nie da się zapszeczyć, pisownia pszyjmowana jest "pszyzwyczajenia"

Tak jak nazewnictwo poszczególnych rzecz, czynności i cech. Nie da się
zaprzeczyć, że ociężali umysłowo ludzie mają problemy z pisownią,
nazewnictwem oraz z logicznym myśleniem.
Wyjątki od zasad ortograficznych są mogą być z naszego (współczesnego)
punktu widzenia nielogiczne, bo często mają podłoże historyczne.
Niektóre nazwy przedmiotów też nie wykazują logiki ;-)
Przykład - biurko, wazon, drabina.
Lecz to nie oznacza,że należy je wyeliminować.

Innym dobrym zwyczajem, a u niektórych przyzwyczajeniem, jest
podpisywanie się ;-)
Pozdrawiam
Zanzibar

8. Data: 2013-05-29 14:39:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 14:49:51 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> [...]
> Wujka Googla. Tymczasem, owa osoba w swojej "stopce" wyzywa poprawnie
> piszących od głupoli. A to już jest CHAMSTWO i IDIOTYZM.

Po prostu traktuję taką osobę jako kogoś niespełna rozumu. Ot, taki
wioskowy głupek, on też chce żyć. I póki nie jest groźny, trzeba go
traktować normalnie.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

9. Data: 2013-05-29 14:42:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 May 2013 08:08:37 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
>
> Ojtam. Tylko REWOLUCJA i MISJA. A osoby z poczuciem misji zwykle mają
> nieco zaburzone postrzeganie rzeczywistości...

Ty tak hurtowo nie tłumacz "osób z poczuciem misji", bo mi się od razu
Brejvik przypomina.
:->

10. Data: 2013-05-29 14:50:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 May 2013 10:50:18 +0200, Trybun napisał(a):

> Tak, wiadomości Stokrotki są jasne i
> przejrzyste, przynajmniej dla mnie, tj. do osoby która nie za bardzo
> chciałaby mieć przypiętą łatkę tresowanej w przyjmowaniu absurdów - małpki.

To myślisz, że kiedy Stokrocia (czy inna tego typu porąbana osoba) będzie
składać cv, to też będą dla niej potencjalni praodawcy tacy łaskawi jak Ty?
:-|
--

Konina gdzie kupić
kuchnia koreańska