kuchnia koreańska

1. Data: 2013-05-26 12:28:57

Temat: kuchnia koreańska
Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedne zwierzaki :)
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=JnB
3hNgFKaQ&NR=1

2. Data: 2013-05-26 15:41:27

Temat: Re: kuchnia koreańska
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 12:28:57 +0200, Jawi napisał(a):

> Biedne zwierzaki :)
> http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=JnB
3hNgFKaQ&NR=1

Zjadanych żywcem roślin Ci nie żal?
:-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

3. Data: 2013-05-26 15:49:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-26 15:41, Ikselka pisze:

3hNgFKaQ&NR=1

> Zjadanych żywcem roślin Ci nie żal?
> :-)

A kto zjada rośliny prosto z krzaka/gleby?

4. Data: 2013-05-26 21:50:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 15:49:25 +0200, Aicha napisał(a):

3hNgFKaQ&NR=1

> A kto zjada rośliny prosto z krzaka/gleby?

A gdzie tak pisałam?
Czyżbyś uważała, że szpinak na talerzu to zespół martwych tkanek/komórek? -
byłoby to cokolwiek dziwne przekonanie zwłaszcza przy Twoim
wykształceniu...
:-]

5. Data: 2013-05-26 21:52:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 21:50:19 +0200, Ikselka napisał(a):

3hNgFKaQ&NR=1

> A gdzie tak pisałam?
> Czyżbyś uważała, że

świeży

> szpinak na talerzu to zespół martwych tkanek/komórek? -
> byłoby to cokolwiek dziwne przekonanie zwłaszcza przy Twoim
> wykształceniu...
> :-]

j.p.

6. Data: 2013-05-26 22:13:40

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=JnB
3hNgFKaQ&NR=1

> A kto zjada rośliny prosto z krzaka/gleby?

Znaczy w sensie że jakie? Bo ja tam czereśnie, truskawki, jabłka, porzeczki
itp to często prosto z krzaka...
A w dzieciństwie to nie raz zdarzało się babcin zagonek młodziutkich
marchewek opędzlować, wycierając tylko o trawę...

J.

www.kontestacja.com

7. Data: 2013-05-26 22:19:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 22:13:40 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> A w dzieciństwie to nie raz zdarzało się babcin zagonek młodziutkich
> marchewek opędzlować, wycierając tylko o trawę...

No to już wiesz od Aichy, że jesteś trupożercą - wg niej jesz trupy,
trupy... 3-]

8. Data: 2013-05-26 22:21:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-26 22:19, Ikselka pisze:

3hNgFKaQ&NR=1

> No to już wiesz od Aichy, że jesteś trupożercą - wg niej jesz trupy,
> trupy... 3-]

Jak zwykle nie rozumisz.

9. Data: 2013-05-26 23:28:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 May 2013 22:21:59 +0200, Aicha napisał(a):

3hNgFKaQ&NR=1

> Jak zwykle nie rozumisz.

...że świeża czereśnia nie na drzewie lecz na talerzu to materia martwa? -
no fakt, nie rozumiem, ale zawsze możesz mi wytłumaczyć...

10. Data: 2013-05-27 08:07:51

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...że świeża czereśnia nie na drzewie lecz na talerzu to materia martwa? -
> no fakt, nie rozumiem, ale zawsze możesz mi wytłumaczyć...

Dobra, przyznaję się, jadłem czereśnie i zostawiałem ogonek z pestką na
drzewie, straszny jestem, co?
A nawiązując do 1 postu. Jadłem wielokrotnie ośmiornice, również
własnoręcznie złapane, ale żywcem bym nie zjadł, ze względu na oczy
(duże i twarde), woreczek z "atramentem" i przyssawki. Ale odpowiednio
przyrządzona jest miodzio :P

Pomidorowy obłęd
JAJCA
Polskie Knajpy