Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

101. Data: 2009-10-19 12:14:07

Temat: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
news:hbg27d$431$1@news.onet.pl...
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Jest prosta i pożyteczna rada. Użyj KF-a skoro glob swoimi wypowiedziami
> tak Cię irytuje. Pisałeś o kanałach komunikacji, w Waszej dyskusji ten
> kanał jest zatkany, po co to ciągnąć?

> Nie on. Nawet nie jego postępowanie. Żal mi go- a jednocześnie nie chcę
> wchodzić z nim w relacje, w których robił bym sobie dobrze, chroniąc go
> przed reakcjami innych na jego aspołeczne zachowania. Chciałbym mu
> szczerze coś dać- Prawdę. I czuję, że jestem w stanie- ale chyba
> [...]

Zwróć swoją uwagę Chironie na ten prosty chwyt socjopatyczny,
oparty o mantrę: "mądry głupiemu ustępuje"
Oszołomstwo kształtujące opinię publiczną wymyśliło banalnie prosty
sposób na ogłupianie społeczeństw: "ustąp trollowi, chamowi, idiocie"
co oznacza:
wrzuć taką osobę do KF i nie zwracaj jej uwagi, że jest trollem, chamem,
idiotą - niech teksty chamskie, spamerskie, idiotyczne królują
w polskojęzycznej przestrzeni wirtualnej.
Osoby zachęcające do używania KF w taki sposób nazywa się
"dziećmi neostrady". Taki człowiek nigdy i nic nie napisze mądrego,
ale poucza innych co im wolno, a czego nie wolno.
Oczywiście dziecko neostrady nie zwraca się do trolla, chama, czy
idioty, bo przecież w ogłupianiu nie o to chodzi by atakować źródło
głupoty (w tym siebie) :-)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

102. Data: 2009-10-19 12:20:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to znaczy Robakksie, że od tej chwili z zapałem oddasz się walce z
wiatrakami (czyli trolami i innymi mistrzami klawiatury)?

MK

103. Data: 2009-10-19 12:21:00

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 13:08, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Mleko i ogórki konserwowe?
taaa...a pooootem ekstrakcja na 10 zagon............

> Dobrze, że już jesz.

ja też jesz...jak nie szarpnę mięsa 1x dziennie to ma delirium tremens
i jedem groźna jak gigantozaur :)

tobeornottobe :)

104. Data: 2009-10-19 12:22:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mleko tylko do 'rozprowadzenia" fety.
I zapewniam Cię, że nikt jeszcze po tym nie wybuchł.

Też się cieszę, że jem - życie padlinożercy, choć schizofrenicznie
rozdwojone, jest dużo prostsze (a czasami wręcz bardzo smakowite)

MK

105. Data: 2009-10-19 12:23:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twój nie ma wyboru, musi woleć :-))

MK

106. Data: 2009-10-19 12:26:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i teraz wszystko rozumiem.
Bo przecież Qry, to w prostej linii potomkowie (potomkinie) gadów....

Smacznego życzę :-), MK

Użytkownik "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...

107. Data: 2009-10-19 12:26:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> "Qrczak" <q...@g...pl>

> W jednym wątku michal przyznał się, że na kolacje liże znaczki. ;)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Można i znaczki, jak pomaga.

Qra, z lodem

108. Data: 2009-10-19 12:46:54

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Można i znaczki, jak pomaga.
>
> Qra, z lodem

mi teeż loda :)

109. Data: 2009-10-19 12:51:29

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

> Czy to znaczy Robakksie, że od tej chwili z zapałem oddasz się walce z
> wiatrakami (czyli trolami i innymi mistrzami klawiatury)?
>
> MK

hahaha
To byłaby syzyfowa robota, a ja nie jestem filantropem
tylko kronikarzem.
Patrzę i opisuję jak komentator sportowy, który nie walczy
z zawodnikami - za to mówi co robią. :-)
Ty na przykład zdjęłaś crosspost i zapewne jesteś z tego dumna, hehe

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~

110. Data: 2009-10-19 12:57:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie e.
Nie mam zdefiniowanej grupy filozofia, Outlook przy wysyłaniu się czepia,
więc wywalam...
Czasami przyczyny są prostsze, niż się wydaje.

> [...]
> z zawodnikami - za to mówi co robią. :-)
> Ty na przykład zdjęłaś crosspost i zapewne jesteś z tego dumna, hehe

Re: Rzekoma pandemia grypy
Piaskiem wyczarowane...
Re: Szopen, któryzostałpapieżem.. .
[info] Hospicjum dziecięce - Śląsk