Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

81. Data: 2009-10-19 08:46:17

Temat: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
news:hbh87h$6h0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Lizanie może rozładować napięcie.
>
> Qra

W jednym wątku michal przyznał się, że na kolacje liże znaczki. ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

82. Data: 2009-10-19 09:05:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> "Robakks" <R...@g...pl>
c.googlegroups.com...

> Gdy z Tobą się nie zgadzam- i napiszę- przykładowo:
> "mam głębokie przekonanie, że pomiędzy mocą alef zero a continuum może
> zarówno istnieć jak i nie istnieć moc zbioru- nie da się tego
> wywieść z algebry."

Wtedy udowodnię Ci za pomocą języka ALGEBRY, że
oo+1 > oo
:-)

> - wtedy to będzie atak na Twoją odmienność- bo w rzeczy samej jesteś
> odmienny w swoich stwierdzeniach. Będzie to także próba dyskusji na ten
> temat. Natomiast jak napiszę: "pierdolisz głupoty i wciskasz bzdury" (jak
> napisał Jesusu)- będzie to tylko żałosne, chamskie naskakiwanie na Ciebie-
> i wtedy nie będę zdziwiony, jak napiszesz coś w rodzaju: "spieprzaj
> fanatyku"
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Ja rozumiem Twój punkt widzenia Chironie, ale się z nim nie zgadzam.
Jak zapewne wiesz w każdej informacji niezależnie od formy,
zawarte jest 'ziarenko prawdy'. Wśród osób piszących na psp
są tacy jak Ty czy ja - osoby, którym zależy na prawdzie.
Różnimy się tym, że ja odpowiadając Jesusowi na post - starałem się
tę prawdę wyłuskać -- sam dla siebie oczywiście, bo moja odpowiedź
pozostała niezauważona. Ty odrzucając te treści i atakując personalnie
autora zrobiłeś dokładnie to z czyn walczysz w innym wątku, w którym
to nie Ty jesteś atakującym lecz ofiarą ataku.
Ustaw sobie ten wątek w "drzewko" i zobacz tę przedziwną prawdę
o ludziach początku XXI wieku piszących na psp... :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

83. Data: 2009-10-19 09:10:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Odgryzłaś się. I na tym koniec. Co z tego masz? Może jednak zastanowisz
> się nad tym, co napisałem?

Oczywiście. Po przeczytaniu wątku Heteromatrix już mnie nie dziwi, że
długi jęzor kojarzy Ci się głównie z lizaniem. ;)

Ewa

84. Data: 2009-10-19 09:13:25

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" <n...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...

"bliscy
jesteśmy szympansom, a układ siateczkowaty odziedziczyliśmy po rybach,
bo funkcjonalnie jest taki sam. Ośrodek bólu i przyjemności.
Wystarczy spojrzeć na całą specyfikację emocjonalną, zagłębić się w
sposób jej działania by zobaczyć że sposób osądzania sensu nie jest
doskonały i dzięki temu pierdolimy sobie różne "mądrości""

no wlasnie! skoro masz niedoskonaly system osadzania
to po co pierdolisz te rzekome mardrosci???!!!

Pozdro :)) :))
LOL

Duch

85. Data: 2009-10-19 09:32:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A co, zainteresowany jesteś jakimiś szczegółami?

Ależ nie. Poważnie. Jak chcesz z kimś o tym koniecznie pogadać- to proponuję
globa

serdecznie pozdrawiam

Chiron

86. Data: 2009-10-19 09:37:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Nie. "Gdzie kucharek sześć..."

Tajoj! Wiesz- ktoś powiedział, że ideał kobiety to: "dama- w salonie,
dziwka- w łóżku, kucharka- w kuchni". Skoro jednak w łóżku wchodzisz w rolę
kucharki (i to razy 6!)- to chyba jakoś tak nie za dobrze (dla Twojego
małżonka, ofcors) :-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

87. Data: 2009-10-19 09:40:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo oczywiście marzeniem każdej, rozsądnej kobiety jest być tym ideałem :-/.
Hmmm.....

Jak znam zycie, to każdy woli byc po prostu sobą.

MK

88. Data: 2009-10-19 09:44:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
.googlegroups.com...

> no wlasnie! skoro masz niedoskonaly system osadzania
> to po co pierdolisz te rzekome mardrosci???!!!

człowiek musi :)

89. Data: 2009-10-19 09:46:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah, dokładnie!

MK

90. Data: 2009-10-19 10:02:58

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 11:40, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Bo oczywiście marzeniem każdej, rozsądnej kobiety jest być tym ideałem :-/.

Ajtam :) ja chciałam byc idealna w wieku 19 - 27 lat...teraz mi to
wisi bardziej(znam swoją wartość, nie muszę nikomu nic udowadniać),
a co najważniejsze nie uważam sie za nierozsądną w postrzeganiu siebie
i ludzi. :)
cza się umiec starzeć z godnością?! eh!

> Hmmm.....
>
> Jak znam zycie, to każdy woli byc po prostu sobą.

Właśnie, człowiek brnie (pozuje na) do jakiegoś idea(ł)u myśląc ,ze w
ten sposób komuś zaimponuje, a tu się okazuje, że
ktoś lubi(kocha m/in) nasze zmarszczki albo łysinę, albo krzywe nogi,
albo odstające uszy,albo hot kucharke w sypialni ...powiedzmy

tobeornottobe :)

> MK

Re: Rzekoma pandemia grypy
Piaskiem wyczarowane...