Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.

1. Data: 2002-10-01 07:29:57

Temat: Re: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:anaa8p$g34$7@news.onet.pl...
> Użytkownik "TheStroyer"

> Hmm bratnia dusza ;) ja też tak mam i co to oznacza?
> :))))))))))))

U mnie najczesciej oznacza, ze sie zestresowalem, albo mam kaca ;)
Albo jedno i drugie - wtedy amplituda drgan sie naklada i musze
udawac Napoleona ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-10-01 07:32:41

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pewnie nie u wszystkich.
> Czy to właśnie określamy mianem "wyrachowanie"? %)

Wolę, żeby mówili o mnie "wyrachowany", niż np. "frajer" ;))
A poza tym w lozku kierowac sie instynktem to najgorszy pomysl.
Wtedy raz-dwa i spanko ;) Technika, moja droga, to rzecz nabyta ;))

> "trzęsienia",
> to najczęściej ręce mi się trzęsą ;)
>
> To też być może sporo wyjaśnia?

Być może. Ale gdyby oznaczało, nie pisałbym o tym, bo przeciez
jestem wyrachowany ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-10-01 08:07:19

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "TheStroyer"
>
> Coś mi się wydaje, że nie znasz do końca młodych dziewcząt :)
> Wymagać stażu jest łatwo, ale jeszcze trzeba go zdobyć, ale
> bywają bardzo zdolne i nie trzeba aaaaaaaż tak długo tłumaczyć.

Hm... Intrygujesz mnie. W ogóle widzę, że PR młodych dziewcząt
na grupie jest całkiem niezły ;) Może się skonwertuję? ;)) Ale wiesz,
problem tkwi chyba w czyms innym - ja w mlodych nie widze kobiet.
Dziewczyny - owszem, ale to dla mnie nie to samo. Po prostu - lubie
mamusie ;)) Z mlodymi dziewuchami moge konie krasc, bawic sie,
przezywac rozmaite przygody, itd. Ale kochac to ja potrafie wylacznie
dojrzale kobiety. W dziewczynach tylko sie zakochuje, ale to szybko
mija, bo mnie nudza. Czegos jeszcze nie maja, po prostu, co przychodzi
dopiero z wiekiem, latami doswiadczenia - sam nie wiem... To jest
taka wspaniala kobieca madrosc, najszlachetniejszy i najcieplejszy
rodzaj madrosci na swiecie. Ale to kobiety zaczynaja miec dopiero
powyzej 30 i dalej, a im dalej, tym wiecej. Wczesniej jakos tego nie
widze; moze okulary jakies powinienem sobie kupic, czy jak? ;))
Pewnie, uogolniam, ale mam jakies tam minimalne podstawy, bo znalem
dziewczyn sporo i wiele z nimi czasu i przegadalem i spedzilem razem
na roznych rozrywkach ;) Nie odrzucam definitywnie "malolatek" jako
towarzyszek zabaw, ale czegos mi z nimi brak, po prostu.

JGrabowski

1. Data: 2002-10-01 09:26:26

Temat: Odp: Odp: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina M. Miller napisała:
> trzeba, by najpierw ona w ogole te potrzeby zaczela wyrazac, a nie
> czekac az mezczyzna sie telepatycznie domysli.

Sadze jednak, ze Twoja wypowiedz i moja nie stoja w sprzecznosci. Jesli jest
wiez emocjonalna, i mezczyzna umie sluchac kobiety, jest przy tym cierpliwy
i delikatny, to predziej czy pozniej kobieta zechce wyrazac przy Nim swoje
potrzeby.

> bo ponoc jak "kocha" to sam bedzie wiedzial :)
>
> jeden z bardziej szkodliwych mitow...

a mity krażą i krążą... jak wiele osob sie na nie nabiera ;-)

Serdecznosci z Lublina
Marek

1. Data: 2002-10-01 11:02:00

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer"
> U mnie najczesciej oznacza, ze sie zestresowalem, albo mam kaca ;)
> Albo jedno i drugie - wtedy amplituda drgan sie naklada i musze
> udawac Napoleona ;)

BTW kaca czy można także zaliczyć tego moralnego?
Muszę się przyznać u mnie występuje pod wpływem zimna
jak zmarznę to nawet kubka w ręce nie utrzymam :(

Masoneczka

1. Data: 2002-10-01 11:15:12

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer"
> Hm... Intrygujesz mnie.

Hmm intrygantka ze mnie :)))

Masoneczka

1. Data: 2002-10-01 11:15:17

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym w lozku kierowac sie instynktem to najgorszy pomysl.
>
> JGrabowski

Czyli intelekt w służbie instynktu.
Czy to się właśnie nazywa "bara-bara" ?

Bacha. :>

1. Data: 2002-10-01 11:22:26

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "TheStroyer"
>
> BTW kaca czy można także zaliczyć tego moralnego?

Od moralnego to nie ręce, a raczej myśli staja się jakieś roztrzęsione....

JGrabowski

1. Data: 2002-10-01 12:08:19

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czyli intelekt w służbie instynktu.
> Czy to się właśnie nazywa "bara-bara" ?

No wiesz, "bara-bara" to mi sie kojarzy raczej z menelikami, ktorzy
to robia na laweczce przed blokiem. Ja raczej nie gustuje w takich
rozrywkach ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-10-01 12:32:28

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, "bara-bara" to mi sie kojarzy raczej z menelikami, ktorzy
> to robia na laweczce przed blokiem. Ja raczej nie gustuje w takich
> rozrywkach ;)
>
> JGrabowski

No tak. Kwestia terminologii.
Mały złodziej kradnie, ale wielki to już "zawłaszcza". ;)

Bacha. :>

jak pomagać osobie chorej na SM (stwardnienie rozsiane) ?
Milosc i THC -mam nadzieje, ze nie zdublowalem posta.
znowu mam zagadke
Wobec Cierpienia
dziwny sen